Het geluk dat een relatie heet

Aah dit is zo leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

Off-topic vraag

Heb je eerste dates met je nu vriend in het ‘leed dat daten’ heet topic gelezen. Misschien niet helemaal on-topic voor hier maar ben dan wel benieuwd hoe je daar in het begin instond en waarom je dan even stom gezegd wel hebt door gedate? Of hoeveel dates je echt nodig had om in te zien dat er wel meer inzat?
Soms vraag ik me wel eens af bij dates of ik moet doordaten en hem dan niet leuker ga vinden
 Mja wanneer is je gevoel daarvoor dan zeg maar ‘genoeg’?

Onze kat ligt altijd als een soort toeschouwer op een stoel in de keuken als je daar bezig bent.
Nu is mijn vriend de vaat aan het opruimen en heeft hij hele gesprekken met de kat waarin hij uitlegt wat hij doet. Zo schattig haha! :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik had gisteravond in bed een soort mental breakdown met echt schaamteloos gejank over m’n stress voor school en de toekomst qua werk/mijn faalangst. Ik heb denk ik in jaren niet meer zo lang en hard gehuild hahaha, echt zo’n ugly cry met snot en alles. Echt goor. Maar m’n vriend was echt heel supportive, hij zocht zelfs video’s op met ademhalingsoefeningen die we samen deden (niet dat dat dat hielp want het lukte niet door al dat gejank :v:)

17 likes

Ik word echt zo blij om te zien hoe blij mn vriend van mij wordt. Zit m ook gewoon in de kleine dingen. Ik wilde bijvoorbeeld nog HHB graag terugkijken en toen had ie als verrassing ook popcorn gemaakt voor erbij omdat hij weet dat ik dat heel chill vind erbij en de thee al klaargezet enzo, dat soort kleine gebaren zijn dan echt lief

22 likes

Omdat ik niet zo goed weet wat ik met mezelf aanmoet na bijna een jaar thuiswerken en weinig kunnen heb ik uit ellende na eeuwen maar weer eens hardlopen opgepakt. Wordt er net een hele nieuwe hardloop outfit bezorgd die mijn vriend voor me besteld heeft, om me te motiveren :cry: ZĂł lief en meteen goede stok achter de deur

28 likes

Vandaag zijn we in Peru :grinning_face_with_smiling_eyes: Echt leuk, die gele saus maakten we van brood doordrenkt met melk, gele zoete paprika, walnoten en Parmezaanse kaas. Zou ik nou nooooit op gekomen zijn, maar het was heel lekker!

M’n vriend vindt deze avonden ook echt zó leuk haha, het is heel schattig.

48 likes

Ik vind het zo’n leuk idee! Ik heb het ook aan m’n vriend voorgesteld en die was ook enthousiast dus we hebben allemaal landen opgeschreven en elke week trekken we een briefje. Morgen gaan wij naar Marokko haha! Dus dankjewel voor de goede inspiratie :smile:

10 likes

Haha jaa super leuk :smiley: dat verrassingselement vind ik ook een goede!

1 like

Haha hierdoor vind ik het bijna jammer dat ik single ben en alleen woon, lijkt me zo gezellig!

Wij gaan zondag naar Japan! @tuula

2 likes
Hoe vaak vrijen jullie?
  • 1 Ă  2x / week
  • 3 Ă  4x / week
  • Bijna dagelijks
  • Ongeveer 3x / maand
  • Ongeveer 2x / maand
  • Ongeveer 1x / maand
  • Wij staan al even droog

0 stemmers

Oké invasive question én ik weet dat je jezelf niet met anderen mag vergelijken
 maar ik vraag dit uit nieuwsgierigheid. Ik ben namelijk nog steeds heel erg verliefd op mijn vriend, maar heb na 1,5jaar relatie de laatste weken bijna nooit meer zin om te vrijen :disappointed:

Ik was hier ook wel benieuwd naar, maar zo te zien doen vallen wij niet uit de toon. M’n vriend heeft een heel hoog libido, zou elke dag wel willen en die van mij is sinds een tijdje een stuk lager. Best een dingetje en ik zit er best mee, maar dit stelt me wel gerust. We doen het nu 1-2x per week denk ik.

Zou 't aan de lockdown/elkaar heel veel zien kunnen liggen? Ik heb zelf geen idee.

1 like

Ik zou me er niet teveel zorgen om maken als ik jou was. In een langere relatie zijn er altijd momenten dat het meer is en soms wat minder. Soms heb je stress, ben je ziek of zit het er gewoon even niet in. Ik kon me daar eerst ook zorgen om maken, maar probeer het nu altijd zsm met mijn vriend te bespreken.

Wat misschien ook helpt is om te bedenken dat seks niet alleen penetratie is. Soms zijn er momenten dat ik even geen gedoe aan mijn lijf wil, maar het niet erg vind om hem een handje te helpen :smirk:

2 likes

Het thema voor datenight vanavond is Harry Potter!

We gaan het Hogwarts Battle bordspel spelen met Harry Potter-muziekjes op de achtergrond, ik maak zelf boterbier en ik heb wat Harry Potter-achtige snacks gekocht. Tenminste, niet echt, want niet te krijgen nu. Maar heb mijn best gedaan met jelly beans (smekkies), cadbury chocolade en fudge haha.

En als avondeten maak ik een steak & ale pie die niet zou misstaan tijdens een diner op Hogwarts.

36 likes

Ik wil ook met jou op date! Klinkt echt heerlijk haha veel plezier samen.

3 likes

Ha wat leuk zeg! Zie ik daar nu ook pisco sour?

1 like

Aangezien we nu een paar maandjes samenwonen en beide van de dieren zijn, hadden we vorige week een konijntje gekocht. Bleek ziek te zijn, en had dus extra zorg nodig. Vriend ging voor zijn werk medicijnen ophalen, en kwam bij thuiskomst meteen naar het beestje (Chewbacca) toe om te checken hoe het ging enzo. Dat hij zo’n groot dierenhart heeft, maakt mij echt superverliefd op hem. Ik denk ook echt dat als wij er klaar voor zijn over een x aantal jaar, hij een vet goede vader gaat zijn.

Even in spoiler: Chewy heeft het helaas niet gered uiteindelijk, ook niet met hulp van de da en na dwangvoeding en massage van zijn buikje; hij bleek al langer ziek dan wij hem hadden.

Vanavond datenight; we gaan samen koken en dan gezellig op de bank samen gamen. Vet veel zin in, haha!

5 likes

Dit was de Chilcano! De pisco sour dronken we tijdens de film :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nou mijn allereerste post in dit topic haha. Moet er soms nog even aan wennen dat ik echt een relatie heb, maar het is zo fijn :heart_eyes:

Ik ben deze week jarig en hij heeft een drie gangen menu geregeld via een restaurant met bijpassende wijnen en zo. Echt super lief, dus ik had al gezegd toen hij daarna nog vroeg wat voor cadeautje ik wilde dat dat genoeg was. We zijn ook nog helemaal niet zo lang samen. Kom ik er vandaag achter dat ie mijn beste vriendin geappt heeft om te vragen wat ik leuk zou vinden en wat mijn ringmaat is. Ze wilde er verder niks over los laten maar awww zo lief dat ie het helemaal aan haar gevraagd heeft. Dus nu ben ik echt super benieuwd wat ie dan voor me gekocht heeft

30 likes

Yes, ik kan meeschrijven hier.

Afgelopen vrijdag kreeg ik, toen ik bij mijn vriend was, een cadeautje met een voorwaarde. Moest mijn ogen dicht doen en antwoord geven op de vraag of ik zijn vriendin wilde worden. Dat bleek dus de voorwaarde te zijn en het cadeautje was de sleutel van zijn huis. Zo lief! Ik ben zo zo zo gelukkig met hem, het voelt zo goed.

Kleine bijkomstigheid: we wonen 2,5 uur van elkaar vandaan, hij kan geen autorijden komend jaar (insults gehad) en heeft een (edit: hier stond progressief, er is wel groei, maar weet nog niet hoe en wat de toekomst brengt) hersentumor. Het was niet ‘niks’ om voor hem te gaan, maar het voelt zo ontzettend goed met hem. Ben onwijs blij dat ik mijn gevoel hierin heb gevolgd. Volgende week ben ik weer vier dagen bij hem, kan het gelukkig goed combineren met mijn co-ouderschap, werk en studie.

56 likes