Het geluk dat een relatie heet

@Kokosnoot Haha ik snap dat gevoel wel. Ik heb dan niet mijn bebloede onderbroek laten zien, maar we zijn wel ergens taart gaan eten toen ik na jaren weer ongesteld werd. Moest even gevierd worden hehe. (Nu vervloek ik het elke keer weer hoor)

Mijn vriendje is zo lief. Hij was een beetje aangeschoten en toen gingen we naar een expo en ipv socializen ging ie alleen maar heel lief tegen me doen. En vannacht hebben we de hele nacht met onze baby (= kat) liggen knuffelen en lekker klef verliefderig zitten doen.

Vorige week waren we 10 jaar samen (ik tel de break-ups ff niet mee oke) en toen zijn we uit eten geweest en het was zooooo fijn. :heart: Ik vind het zo bijzonder dat je gewoon nog zo vaak echt verliefd kan zijn na zo’n lange tijd.

12 likes

Ik verbaas me er na 9 jaar nog steeds over dat we elke dag weer zo veel gespreksstof hebben. het begint 's ochtends al met het opstaan. Dan kletsen we zoveel dat we allebei weer te laat zijn :rofl: Het voelt gewoon zo goed om alles te kunnen delen <3 Belangrijke dingen en lulverhalen.

9 likes

live simpley

2 likes

Hahahahahaha love it

Ik was vanochtend al vroeg wakker maar mn vriend lag nog te slapen, zegt ie ineens "ik ben echt zo dol op je":heart_eyes:

8 likes

Vriendje maakt het huis schoon en gaat zo meteen koken zodat ik rustig door kan werken aan mijn werk en school. Hoefde het niet eens aan hem te vragen, het was z’n eigen idee zodat ik minder erg hoefde te stressen :two_hearts:

2 likes

Vandaag was ik aan het koken, en toen kwam mijn vriend kijken wat ik aan het doen was, en toen zei ik dat ik een chef kok was, en zette ik een soort Mexicaans/oost Europees accent op. En hij ging me toen de hele tijd vragen stellen over ‘mezelf’/ mijn personage ‘jeffe cook’ haha. En het werd gewoon steeds weirder en dommer haha, maar mijn vriend ging er helemaal in mee. Hij zei toen op het eind van:’ dit heb je echt lang volgehouden eigenlijk’. En toen zei ik in dat domme accent:’ ja, al zes jaar he, ik ben blij dat ik nu eindelijk de echte ik kan tonen’. Hij:’ wat?’. Ik:’ wow waar ben ik? Het afgelopen half uur is een waas’. Ik weet niet ik vond het echt zon leuk dom moment haha.

33 likes

Vanmiddag luisterden we naar iets flauws in de woonkamer, en toen liet iemand op de opname een keiharde boer en we lagen allebei meteen op de grond van het lachen. Zo leuk dat we als peuters lachen om poep en plashumor :joy:.

2 likes

Hahaha dit vind ik echt heel grappig

1 like

Mijn vriend fietst 's ochtends vroeg door de weilanden naar zijn werk. Soms krijg ik als ik wakker word een kus-selfie van hem op de fiets, met slaperige oogjes, omringd door grasland. ZĂł schattig :heart_eyes:

20 likes

Geniaal dit hahaha

1 like

Van het weekend voor het eerst een weekendje weggeweest met m’n vriend. Toen ik zondagavond ging douchen en terugkwam, was -ie op bed in een boekje aan het schrijven. Bleek dat hij alles aan het opschrijven was van de afgelopen dagen. Wat we gedaan hadden, en wat hij heel leuk vond etc. Geen steekwoorden, maar echt bladzijdes vol. Ik vond dat echt schattig :redface:

33 likes

Vandaag eindelijk m’n vriend weer gezien nadat hij in z’n eentje op vakantie was geweest. Lekker klef de hele middag knuffelen haha

2 likes

Omg ik heb gisteren nog uitgebreid gebruik gemaakt van het zustertopic omdat hij nooit zomaar iets doet in het huishouden. Kom ik gisteravond thuis van een late dienst, heeft ie vanalles opgeruimd en een taartje gemaakt :open_mouth: Ik ben bijna bang dat hij hier meeleest.

Het idee dat hij gisteren de aardbeien zo in een patroon heeft gelegd vind ik ook te schattig.

53 likes

Oh my! Houden die man!! :two_hearts:

1 like

Awww thanks haha :blush:

1 like

Ik vind dit zo’n lief topic! :heart:

Mijn vriend is zo lief dat ik me eigenlijk een beetje schuldig voel. Vooral de laatste tijd komt er best wel veel op hem neer en hij klaagt eigenlijk nooit. Wat ik enorm schattig vind: hij is helemaal niet bijgelovig, maar heeft een aantal jaar geleden bedacht dat hij een geluksshirt heeft. Bij elk ziekenhuisbezoek in de afgelopen jaren heeft hij dus dat shirt aan. Ik krijg elke keer de neiging om aan alle verpleegkundigen uit te leggen dat we Ă©cht niet arm zijn en dat ie Ă©cht wel meer kleren heeft. :joy:

21 likes

jeeeetje zeg dit topic! Zoveel liefde! :two_hearts:

Mijn vriend heeft een keer mijn pizza opgegeten, die ondersteboven op de smerige vloer van mijn zieke tante was gevallen. Zij liet hem vallen en hij zag mijn woedende hoofd en zei meteen dat hij hem wel at. Toen mocht ik zijn pizza en was er een rel voorkomen. Echte romantiek

25 likes

Hahaha ik heb zulke leuke schoonouders, kan het ook echt goed met ze vinden. Zit met hen en mn vriend in een groepsapp en stuurde een filmpje van mn babyneefje door. Kreeg ik een filmpje van mn schoonvader terug, van mn vriend die nog in bed ligt te snurken hahaha. Hij maakte er een vergelijkingsgrapje bij. Ik kan altijd goed mn vriend plagen samen met mn schoonvader :stuck_out_tongue:

18 likes