Het geluk dat een relatie heet

Hij kan zo lief zijn dat m’n hele humeur er zelfvertrouwen van groeit. Ik kwam een foto tegen van vroeger. Vroeger ben ik heel lang gepest om hoe ik er uit zag. Vond/vind mezelf ook heel lelijk. Dus ik liet die foto ook zien van, haha wat was ik ook lelijk vroeger.

Hij vond het juist een hele leuke foto en zag alleen maar een vrolijk meisje. De mensen uit het dorp waren gewoon niks gewend volgens hem.

Brb ga even huilen.

31 likes

Gisteren kreeg ik spontaan een kop thee met een plakje zelfgebakken cake. En zonet spontaan een schoudermassage. Kan ik wel aan wennen.

Oh en gisteren had hij een nieuw antivirus iets op m’n laptop gezet, maar ik ging toen net slapen en toen ik m’n laptop vandaag openklapte zat er een lief briefje tussen.

12 likes

Mijn vriend is soms een beetje onhandig en laat nog wel eens een glas uit zijn handen vallen. Laatst had hij één van mijn favoriete wijnglazen gebroken en toen heeft hij vijf(!) nieuwe gekocht. Hij was bang dat ze uit de collectie waren, en toen hij ze vond was hij zo opgelucht dat hij een “reserveset” heeft gekocht haha. Zo aandoenlijk

39 likes

Vraagje. Over paar weken zijn wij x aantal jaar samen en wil iets leuks als verrassing doen, maar heb geen idee wat. Er nu kan nu niet zoveel. Iemand leuke ideeën?

Ik hou niet van koken en ben ook niet heel handig/creatief.

Als hotels en bungalows na de persco van vanavond nog open zijn, is dat miss leuk?

Ja dat kan misschien wel (ben alleen bang dat hij dan ook straks iets heeft geregeld en dat we dan niet uitkomen in de plannen :joy:). Maar als idee, iemand die leuke hotels weet?

Van der valk heeft hele mooie suites.

1 like

Van der Valk Cantharel in Apeldoorn. Ik ben daar met de Kerst geweest met mijn vriend en het is daar echt prachtig! Het hotel ligt aan/vlakbij de Veluwe dus je kunt ook heerlijk wandelen.

3 likes

Conscious Hotels Amsterdam hebben nu een fijne deal waar je een overnachting + diner op de kamer + ontbijt kan boeken voor een leuke prijs!

1 like

Ik kreeg net heel erg de slappe lach om iets op tv en omdat ik zo moest lachen lukte het me niet te vertellen waarom en op een gegeven moment kreeg m’n vriend ook de slappe lach terwijl hij niet eens wist waarom.

Oke dit klinkt heel stom als ik het zo typ, maar ik vond het echt weer even zo’n klein geluksmomentje.

14 likes

Hotel not Hotel Amsterdam :nerd_face:

M’n vriend en ik spelen de laatste tijd voor het slapen in bed vaak spelletjes als wie ben ik. Dikke aanrader, ik slaap best slecht maar hier word ik echt zen van haha.

12 likes

Mijn vriend vindt het gelukkig nooit erg als er net een wijntje te veel naar binnen is gegaan en ik dan met hele verhalen kom of juist in zo’n emo huilbui raak haha. Is gelukkig niet vaak maar toch chill dat hij altijd denkt ach oentje heb je lekker wijntjes op :’)

2 likes

Bij gebrek aan vakanties op de planning houden m’n vriend en ik nu elke week een datenight in thema: eten + drinken + muziek en een film in thema.

Vorige week waren we in Mexico met quesedillas en keken we de film Sicario.

Gisterenavond vertrokken we naar de Caraïben met rum punch cocktails, pineapple fried rice en jerk chicken :grinning_face_with_smiling_eyes: We keken de film Guava Island (aanrader!) en Verliefd op Cuba (halverwege afgezet haha).

103 likes

Ah heel leuk!! Foto’s zien er ook heerlijk uit.

1 like

Aah wat leuk! Wij doen nu ook iedere week echt speciaal een date night, want door die 24/7 op elkaars lip met thuiswerken voelt het zo snel als een sleur en dat is stom. Dus nu iedere week is een van ons aan de beurt om een leuk idee te bedenken. Hoeft echt niet meeeega uitgebreid speciaal met rozenblaadjes te zijn, maar gewoon een beetje effort om het gezellig te maken. Mijn vriend had gisteren bedacht om het matras in de woonkamer te leggen, sushi te bestellen en een Disneyfilm te kijken haha. Was echt heel chill. Komende week is het weer mijn beurt.

7 likes

Ohh ook leuk :grinning_face_with_smiling_eyes: misschien leuk om dit soort ideetjes te blijven delen.

Het is idd soms lastig omdat het leven zo’n sleur lijkt te worden, maar dit soort avonden zijn dan wel leuke ‘uitjes’.

1 like

Wat een goed idee dit! Ik ga het ook voorstellen aan mijn vriend. We vinden het beiden leuk om te koken en zo’n thema met film erbij maakt het net wat specialer.

2 likes

Ah wat super leuk dit!

1 like

Heel leuk! Wij proberen ook vaak uit verschillende keukens te koken, misschien leuk om er bv ook een drankje aan te hangen :slight_smile:

Ik was in mijn vorige relaties altijd meteen verliefd en nu heeft dat wat langer geduurd, maar vind dit veel leuker denk ik. Word steeds een beetje meer verliefd op hem