Ik ben binnenkort jarig en nu heeft mijn vriend zich gisteren de halve dag opgesloten in een kamer om ‘iets te regelen’. Ik dacht eerst die ligt lekker te tukken maar na een tijd kreeg ik een appje met ‘ik ben nog 2 uur bezig’. En zag hem af en toe wel voor koffie en plaspauze. Nu ben ik té nieuwsgierig. En volgens mij heeft nog nooit iemand überhaupt moeite voor mijn verjaardag gedaan (van mijn ex kreeg ik een nieuwe koelkast want dat was toch handig? Ja, maar niet zo heel leuk?). Dus vind het nu al helemaal lief.
Wat lief!! Heb je enig idee?
Haha en ook dat “ik ben nog 2 uur bezig”
Haha wat leukkkk, ben benieuwd wat het is! Hoop niet zo’n zieke teleurstelling als @Canvastas en ik hadden whaha
Hij is muzikant en gaf als hint dat het wel deels op zijn laptop past dus misschien een liedje? Maar er moest ook nog dit weekend iets opgehaald worden dus het blijft gissen. Ik moest ook erg lachen om zijn deadlines. Die 2 uur werd er eerder 3.
@the.rebel.club haha neeee wat een anticlimax! Hij zit het gelukkig zelf niet zo te hypen want ik mag eigenlijk niets weten en op alles wat ik vraag zegt hij NEE en STOP! Hij is daar beter in dan ik, ik had het vrees ik al wel 4x verteld.
Ahww mijn vriend die zegt dat ik het beste ben wat hem in de afgelopen 5 jaar overkomen ben. En dat hij het gevoel heeft dat hij met mij nu zijn beste jaar ooit in gaat
Echt blij met die jongen. Het is niet altijd perfect, maar we kunnen zo goed communiceren dat alles (twijfels, issues, onzekerheden) direct uitgepraat kan worden
M’n vriend en ik zijn 7 jaar samen maar hebben o&n nog nooit echt samen gevierd, hooguit zagen we elkaar ergens in de stad ofzo. Nu door corona met z’n tweeën omdat al m’n vrienden het niet coronaproof aan het vieren zijn en het is zo gezellig
Hij was onverwachts naar me toegekomen en ligt nu te slapen op mijn schoot. Ik zou eigenlijk wel naar bed willen maar ach, hier heb ik wel wat slaaptekort voor over
Toen mijn vriend bij me introk had ik al zes katten en hij was van mening dat een dier zeg maar niet waarneemt of voelt, gewoon maar een dom beest is (of hoe leg ik het uit?) en ik vond dat ook echt heel raar en dat stond me best tegen.
Hij vond het vervelend als ze ook op bed kwamen en maakte veel drama als hij eens in de zoveel dagen ook eens de kattenbakken moest doen.
Hij is daar al best snel helemaal anders over gaan denken.
Doet zowat elke avond de kattenbakken uit zichzelf zonder zijn shirt helemaal over zijn neus te trekken (sinds een halfjaar) ik doe ze dan overdag en dit werkt super.
Ook wil hij de kachel snachts uitdoen, de woonkamer dicht, en trekt hij de stekker uit de petsafe om af te dwingen dat ze warnte zoeken op bed
Zonder morren stofzuigt hij elke week ook een keer, hij doet dan ook de bank en de grote krabpaal (die laatste sla ik zelf altijd over)
Hij praat ook de hele dag tegen ze en heeft met elk van de nu 7 een band. Soms word ik er zelfs dol van haha, nu hij niet kan werken door corona zit hij thuis en ik werkte altijd al thuis. Hij praat dan best hard tegen ze en ik schrik dan soms even als ik geconcentreerd naar mijn beeldscherm staar. Als ik hem niet zou remmen komen er nog meer bij haha.
Oh en als we 1 nachtje weg zijn begint hij 's avonds voor het slapen of bij het wakker worden al over de katten en of ik die ook mis
Hahah dit vind ik echt heeeeel cute
Er moet nog dit weekend iets opgehaald worden, dus je krijgt het dit weekend te horen/zien? Ben echt reuze benieuwd wat hij voor je regelt!
Klinkt goed!
Ik vroeg me nog af hoe het nu ermee gaat dat de relatie open is! Is dat nog steeds zo en vind je het nog steeds helemaal chill?
Hee is het nu dus een relatie? Ik kon in het leed topic het ook anders lezen, als in; het is helemaal over
Hoe is hij zo gedraaid? Want paar weken terug wilde hij nog echt niet toch. Wel heel leuk voor je! Hopelijk kun je de onzekerheden nu achter je laten!
Hij is nu weer heel druk kreeg ik net geappt. Ben volgende week jarig dus moet nog even afwachten!
Zulke fijne dagen gehad. Nu 4 maand een relatie en het is zo fijn om weer iemand te hebben.
En er een leuke warme familie bij te hebben die ook echt laten blijken dat ze echt blij met mij en mijn zoontje zijn.
Ooh haha, echt?? Nee dik aan . Dat was puur mijn eigen onvermogen om gewoon te praten over mijn gevoelens . We stonden er blijkbaar al eventjes hetzelfde in
Ohh jezelf voor niks helemaal gek gemaakt! Maar hopelijk nu niet meer! Leuk!
Ja stom he! Merk dat ik het nu soms wel ‘vergeet’ en dan weer heel onzeker ga doen terwijl hij zich echt gewoon als een voorbeeldig vriendje gedraagt haha. Maar misschien ook niet zo gek na zo’n tijd alleen en veel slechte date ervaringen. Komt wel goed
Nouuu ik heb mijn cadeautje deels/ik weet het. Het is inderdaad een liedje voor/over mij. Inclusief samples van de katten eronder (die babbelen nogal veel). Alleen is zijn geluidskaart kapot gegaan (dus de dingen die nog bezorgd moesten worden waren een nieuwe microfoon en kabels omdat hij eerst dacht dat het daar aan lag). Dus deze week gaat hij het nog opnemen bij een vriend.
Ah, wel super lief van hem!
Yessss, het is weer woensdag gourmetdag
Deze jongen weet gewoon precies wat ik nodig heb . Kan mijn geluk niet op
Echt balen dat we de komende tijd allebei druk zijn en alleen af en toe samen kunnen slapen, maar hopelijk is de lockdown daarna voorbij en kunnen we veel gaan doen!