Mijn vriend zat al twee weken te hinten dat hij zo’n gaaf kerstcadeau voor me heeft en hij zat het helemaal cryptische hints te geven. Ik was natuurlijk SUPER nieuwsgierig geworden. Ik had al helemaal vette dingen in gedachten, wat helemaal overeenkwam met zijn hints en ik dacht echt: wow je hebt zo goed opgelet dat je dit onthouden hebt en voor me hebt gekocht! Ik had het ook al tegen mijn beste vriendin gezegd dat ik denk dat ie dat voor me gekocht had. En gister was het zover!!! Hij kon het NIET meer voor zich houden en hij moest zijn FANTASTISCHE cadeau aan me geven. Het bleek… een half jaar abonnement van Donald Duck te zijn. Hahhahahahahaha, ik heb dit werkelijk waar echt nog nooit gehoord. Ik heb volgens mij OOIT weleens gezegd dat ik dat zou willen, maar echt pas als we kinderen hebben die kunnen lezen En dan meer voor hen dan voor mij. We hebben echt nog lang geen kinderwens hahaha, ik studeer zelfs nog. Toch maar in dit topic geplaatst ipv het leed want ik vind het toch wel een grappig verhaal waar ik waarschijnlijk als 90-jarige oma nog steeds over ga beginnen
hahahahh love dit. heel herkenbaar, heb ook ooit zoiets meegemaakt. helemaal opgefokt met hints en dat hij zo’n leuke verrassing had, was het een filmpje van iets stoms wat hij deed vriend, waarom geef je dan zulke hints
Hahahahaha ja echt he
Ik zou vannacht even een uurtje op de logeerkamer op zolder gaan slapen en m’n vriend ging de baby dan even een flesje geven. Maar het is altijd fucking koud daar boven. Dus ik vannacht met enige tegenzin de trap op, gewapend met vest en sokken. Had ie savonds al een kruik in bed gelegd
En iedere ochtend krijg ik ontbijt op bed met cadeautjes uit de kraammand.
Mijn vriend is heel lief. We kregen eigenlijk een relatie tegelijkertijd met het overlijden van mijn moeder en sindsdien kookt hij, maakt hij schoon etc. als ik er geen zin in heb en ik hoef het niet eens te vragen. Hij doet het uit zichzelf. Ik ben echt zo blij met hem. Het zorgt voor rust in mijn hoofd.
Echt zo benieuwd wat jij dacht dat het was en welke hints hij dan had gegeven.
Ik dacht zelf een print van Rogier Roeters! (Je moet maar ff z’n IG bekijken! Hij maakt grappige prints). Zijn hints waren o.a: het is 60 euro, het is grappig, het past door de brievenbus, ik heb her er weleens over gehad, het duurde een week voordat het binnen was (Rogier verzendt maar 1x per week) hahaha. Echt alles klopte
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kansloos
Hahaha ik stel me nu ook zijn verbouwereerde gezicht voor wanneer jij dan zei dat het eigenlijk ‘sinaasappel’ is, not even close.
Ik heb op reis een tijdje opgetrokken met een Amerikaanse jongen die graag Nederlands wou leren want hij vond het een grappige taal met allemaal gekke woorden. Hij was erg teleurgesteld toen mijn antwoord op de vraag “what’s watermelon in Dutch?”, gewoon “watermeloen” was, toch wel een anticlimax
Ja hij had echt zo iets van hoe dan?! Sinaasappel maakte hem echt van slag wat het alleen maar grappiger maakte voor mij.
Iets anders:
Momenteel liggen mijn vriend zijn super koude voeten tegen mijn voeten aan, die vaak ‘s avonds mega warm zijn dus dan vind ik koude voeten van hem wel lekker. In de ochtend kom ik juist tegen hem aan liggen voor de warmte. Handig zo.
M’n vriend is heel sportief en zou het leuk vinden als ik dat ook wat meer werd. Maar alles wat nu kan (zoals hardlopen of thuis fitness) vind ik echt vreselijk, ik vind sport alleen leuk als het meer een spel/hobby is (zoals hockey, wedstrijdzwemmer of ballet).
Maarrr nu heb ik dus van die dance workout videos op YouTube ontdekt en dat vind ik best leuk! En omdat m’n vriend blij is dat ik eindelijk iets heb gevonden doet ie nu telkens 1 video mee. Maar al die dansjes zijn wel echt op vrouwen gericht met veel heupen zwaaien etc haha. Het is echt heel grappig en ook leuk om samen te doen
Mijn vriend kijkt geen series of films, en als hij dat doet is dat echt met tegenzin, vind het zo jammer. Wil zeker nu in de winter lekker samen op de bank tv kijken. Maarr, nu is het WK darts bezig en ik vind dat echt heerlijk om te volgen, ben er zelfs wel eens bij geweest (in Londen). Iedereen in mijn omgeving vind het verschrikkelijk, (mag het met familie ook nooit kijken) dus ik had het gister ook maar op gezet onder het mom, tsja hij dealt er maar weer mee. Blijkt hij dat wel leuk te vinden?! En het ook nog eens super aantrekkelijk te vinden hoe ik fanatiek aan het aanmoedigen ben?! Dus we hebben gisteravond alle wedstrijden van de avondronde samen gezien
Wat leuk om samen te doen!!
Op de Nintendo switch kun je het spel ring adventure doen, is thuis fitness met een spel-element. Of bijvoorbeeld het spel just dance!
Voor als jullie de YouTube filmpjes zat zijn
Ik ga een werkje borduren voor iemand van nabije familie van mijn man en man vindt het dus helemaal fantastisch dat ik dat bedacht heb als cadeautje (past precies in wat diegene leuk vind) en dat ik aan iemand anders denk uit mezelf.
Hij wilde net dus al het ontwerp doorsturen naar die persoon terwijl ik het als verrassing wil houden, ik dus vragen niet te doen want moet eerst ander werkje afmaken en anders krijg ik stress/haast, maar hij is zo enthousiast hierover en ik vind dat zo lief dat hij enthousiast is over mijn hobby. (ik zie het vooral als leuke bezigheid)
Ah ja dit voorjaar hebben we het racefietsen ontdekt en allebei een tweedehands racefiets gekocht. Dat was ook zooo leuk! Maar ja toen werd het donker en slecht weer haha. Dus het was vooral nu lastig om iets te vinden.
Skaten lijkt me trouwens ook wel leuk, al hebben we in onze stad zooooveel van die kut keien haha.
Ik heb een lange tijd geleden een keer tussen neus en lippen laten vallen dat ik een analoge camera zou willen. Vanmorgen had ik bij de kruidvat even zo’n cheap wegwerp cameraatje gekocht omdat ik graag analoge foto’s wilde maken van deze rare kerst en lockdown. Leek me een leuk projectje en mooi voor later.
Nu heeft mijn vriend zich afgelopen weken stiekem dus helemaal in die wereld gestort om voor mij als kerstcadeau de perfecte analoge camera te kopen. En toen ik hem net m’n wegwerp cameraatje liet zien riep hij ‘oh nee!! oké nu ga ik je cadeau maar al gelijk geven’. En ik heb dus net een prachtige échte camera gekregen gekregen, met alvast een paar rolletjes erbij zodat ik gelijk kan beginnen met oefenen, en dit maakt me zó blij.
Ik zat er helemaal doorheen door de COVID shit op werk (ben verpleegkundige) en een kerst vol met werk op de planning, maar dit maakt heel m’n week weer goed.
Deze man, hij kent mij zo goed en doet altijd zo z’n best om er wat bijzonders van te maken.
Ik prijs me echt gelukkig.
Mijn vriend belde me net vanuit de supermarkt of ik nog wat nodig had, en ik zei van niet.
“Weet je het zeker? Heb je je wijntje en je chippie voor vanavond?” Hahaha
Ik heb dit ook in wat wil je kwijt gezegd maar afgelopen weekend heeft mijn vriend mijn vader (en andersom hehe) voor het eerst ontmoet en het ging zo goed en ik ben nu nog verliefder op mijn vriend haha. Ben zo gelukkig he. Ik ga met oud & nieuw maar eens de moed bij elkaar verzamelen om te zeggen dat ik van hem hou haha.
Ik had paar weken terug op het forum nog gezegd dat ik nog snel een kerstcadeautje voor mijn vriend had besteld. Ik met kerst dat op zijn bord leggen. Legde hij ook een cadeautje op mijn bord! We hadden niks afgesproken dus dat was best leuk!
Hij had het zijne al weken in huis ik was blij dat ik nog iets had gekocht anders voelde ik me echt ongemakkelijk (al had ik met Sinterklaas iets voor hem gekocht dus had denk ik niet gehoeven)
Oh, mijn vriend is zo verliefd op mij haha! Ik stond net even beneden in de woonkamer om thee te maken en radio 2 staat aan, dus constant leuke muziek. Stond nu dus ook een beetje mee te neurien en te dansen door de kamer, zie ik ineens dat hij echt zo met hartjes in zijn ogen naar me zit te kijken. Ik smelt dan echt gewoon haha, zo blij