Het geluk dat een relatie heet

Liefde voor gourmetten! Ik kreeg voor m’n verjaardag van m’n man ook eens een gourmetstel. Ik helemaal blij, terwijl andere dachten… Wtf :rofl:

Wij eten altijd, als de kinderen in bed liggen, met z’n tweeën een waterijsje :grimacing: Als ze nog niet boven zijn, dan hebben we het soms in codetaal al over dat we straks ‘bevroren water’ gaan eten :stuck_out_tongue_winking_eye: klinkt wel treurig zo.

21 likes

Ik heb een kadootje voor mijn vriend gekocht. Ga het pas dinsdag geven, maar heb het nu al helemaal leuk ingepakt. En kan eigenlijk gewoon niet wachten om het te geven. We zijn woensdag 3 maanden samen, dus willen we dinsdag 3 gangen menu koken. Heb al helemaal bedacht hoe ik mijn kamer leuk kan aankleden met een klein tafeltje, klapstoeltjes (we eten normaal altijd op de bank bij gebrek aan een fatsoenlijke tafel). Kan echt niet wachten.

8 likes

Mijn vriend heeft gisteren mij en mijn familie een cadeautje gegeven voor Sinterklaas. We vieren dat helemaal niet maar er is iets gaande in de familie waardoor het best een heftige tijd is momenteel (lekker vaag haha), zooo lief :sob::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Mijn vriend haat het woord ‘schat’ of ‘schatje’. Hij vindt het vooral heel cringy en klef. Nu zeg ik het eigenlijk ook nooit, alleen soms als grapje. Nu ben ik het wel vaker gaan zeggen als grapje sinds ik weer hoe verschrikkelijk hij het vind om te zeggen. Maar vandaag noemde ie mij opeens ‘schatje’. Ik zag gewoon aan zijn mimiek dat het hem bijna moeite kostte om uit te spreken. Maar hij deed het bijna als soort verrassing.

9 likes

Mijn vriend kwam zelf met het idee om van elk kalenderjaar een fotoboek te laten drukken met al onze avonturen en vakanties en leuke dingen. Ik ben mega sentimenteel met dit soort dingen, dus yes helemaal leuk! Vond het helemaal lief dat hij er zelf mee kwam als idee, haha.

Maar wie zit er nou hele dagen te zwoegen op die pleures dingen uit 2017 en 2018!!! Moi, en bedankt.
Doe het stiekem natuurlijk graag. Zie ons over een aantal jaar al helemaal met onze hypothetische kindjes daar doorheen bladeren :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Dit is echt een fantastisch idee! Ik wil dit ook.

Ah wat leuk dat hij daar zelf mee kwam! Ik heb nog drie half afgemaakte vakantiefotoboeken liggen, is altijd zoveel werk. Maar inderdaad wel de moeite waard!

1 like

Ja het is echt zo leuk. Ik doe 't gewoon via HEMA, dus niks echt met de hand knutselen want dat gebeurt dan toch nooit en eigenlijk haat ik al dat geknip en gelijm dus dit is lekker strak. En kan er zo veel pagina’s bij zetten als ik wil. Wat ik ook fijn vind is dat het dus een heel jaar is, en niet 1 vakantie of 1 ding. Alles heeft gewoon lekker 2 of 4 pagina’s. Chill overzichtelijk haha. En HEMA heeft altijd wel een fotoboekenkortingscode eigenlijk dus uiteindelijk kost het helemaal niet veel!

1 like

Omg van wanneer is die koffievent. Time flies!

6 likes

hahaha ja koffietentvent… dat is begin 2017 geweest geloof ik? waar blijft de tijd!!!

3 likes

Haha ik dacht hoe noemden we hem nou, koffiezaakvent, koffievent. Koffietentvent :laughing:

2 likes

goeie god wat een tijden waren dat zeg

3 likes

Soms als ik langs een koffiezaak loop, komt gewoon random het woord ‘koffietentvent’ in me op. Maar ik wist nooit van wie dat verhaal was haha. Eindelijk antwoord.

9 likes

Hahah 1 like is niet genoeg

1 like

M’n vriend probeert z’n Nederlandse woordenschat uit te breiden, meestal vraagt ie mij “how do you say x in Dutch?” maar soms probeert ie zelf een woord te vertalen met de woorden die hij al kent en ik weet niet meer hoe dit ter sprake kwam maar ineens vraagt hij mij of buttplug in het Nederlands kontjeplug is :joy::joy:

36 likes

Hahaha zo leuk en schattig. Ik weet nog dat mijn Engelse ex heel trots een sinaasappel pakte in de appie en zei: “kijk een oranje”. Volledig overtuigd dat dat goed was :rofl: je kon me opvegen haha.

33 likes

Hij is zo’n liefje :sob: Als ik aangeef dat iets me dwars zit belt hij meteen en wil pas ophangen als ik weer helemaal rustig ben. Hij moest net een traantje laten omdat hij het zo naar/vervelend vond om mij verdrietig/in paniek te zien. :pleading_face:
Zegt de juiste dingen, helpt me uit zichzelf.
Ik denk echt zo vaak van ik wil hem niet kwijt en ik ben bang dat hij me opeens zat is. Ik heb dit nog nooit gedacht over iemand.

26 likes

Haha zo droog dit
@Edin haha hij had wel gelijk

1 like

Mijn vriend is sinds gisteren bij mij zodat we tot midden januari samen kunnen zijn. Hadden elkaar een week niet gezien dus tot 03:00 muziek zitten luisteren, bijpraten en kleffen. Volledig gaar aan het werk nu maar het zo waard. Ben nog steeds zo verliefd op die man.

17 likes

Haha neee sorry voor de verwarring
Koffietentvent is history hoor, die was heeeel leuk voor alle sexytimes, maar is netjes ten einde geraakt. Dit is een nieuwe (blijvende) vlam :fire::shushing_face:

1 like