Nu ik hier lees over schoen cadeautjes moet ik denken aan geluksmomentjes van de afgelopen 2 jaar. Mijn vriend en ik wonen beiden nog bij onze ouders, en de afgelopen 2 jaar gingen zijn ouders in november op vakantie. Die weken dat ze op vakantie gingen, ‘woonde’ ik bij mijn vriend. Die week zetten we samen de kerstboom op (lekker vroeg ook lol) en deden we manderijntjes of een chocolade letter in elkaars schoen. Dit jaar vanwege Corona en eh vanwege andere omstandigheden, zullen zijn ouders nooit meer samen op vakantie gaan maar nu mis ik wel dat knusse weekje samen.
Onze vakanties zijn in het water gevallen. Echt niet zo erg maar hebben binnenkort nog een week vrij staan. En nu had hij een financiële meevaller. Heeft hij daarvan een enorm luxe kamer in een hotel geboekt (inclusief bubbelbad ) waar we zo heen kunnen lopen en heerlijk kunnen badderen. Wat ons nooit samen lukt omdat we binnen 10 minuten er meestal al uitgaan om seks te hebben . Dus zei hij net ‘jij mag ook alleen in bad!!’ haha vind ik dan zo schattig.
Haha ach zo leuk. Ik vind in bad gaan heerlijk, heb er zelf helaas geen maar in hotels is dat een van m’n favoriete bezigheden. Hij houdt zelf niet zo van badderen maar gaat dan altijd wel met mij mee in bad omdat ik dat zo gezellig vind In zijn nieuwe huis heeft hij wel een bad en daar ga ik veelvuldig gebruik van maken als hij af is, zin in.
Jaaaa <3 mijn vriend is dol op in bad gaan dus een vereiste voor als we samen gaan wonen is wel een bad. Toen hij tijdelijk van woning naar woning ging had hij soms ook een bad en dan was hij uren van de radar verdwenen. Dus een bad in huis is wel de droom!
Haha mijn vriend is zo’n nerd. Hij zit in de woonkamer te werken en ik in de keuken, komt hij ineens aanrennen, legt een briefje naast me neer en rent terug. Op het briefje staat een hartje, kusjes, ‘I think you’re cute’ en ‘HOTTIE ALERT!!!’
Had van de week al in een ander topic gedeeld dat ik vandaag voor het eerst in jaren weer naar de tandarts ging en dat ik er enorm tegenop zag. Helaas viel het niet mee (gelukkig wel een fijne praktijk en aardige mensen) en moet er veel gebeuren. Enerzijds vind ik het vooral erg dat ik op mijn 28e al zo’n slecht gebit heb, anderzijds maak ik me zorgen om de kosten die eraan verbonden zijn en er gaat gewoon veel tijd in zitten. Kwam huilend thuis, maar mijn vriend was zo lief. Al een paar keer gezegd dat hij zo trots op me is dat ik de stap gezet heb, dat we dit gewoon samen gaan doen en dat dat geld ook wel weer goedkomt. Zo blij dat ik me bij hem niet hoef te schamen
Normaal zie ik mijn vriend meestal om de week het hele weekend of soms wel meteen weekend erna weer maar dan is het altijd 1 dag, nu zie ik hem straks 3 weken al het hele weekend en het is zo fijn. Het voelt zo goed en het gaat ook gewoon zo goed.
Met daten erbij zie ik hem nu al meer dan een jaar en ik begin wel echt dat gevoel te krijgen van dat ik van hem hou maar ik durf het niet te zeggen tegen hem want hij heeft zelf al gezegd dat hij niet zo snel dat soort dingen zegt dus nu durf ik het ook niet lol.
@Fenayi Ik durfde mijn vriend dus op een gegeven moment een gifje niet te versturen omdat daar ‘I love you’ instond En toen werd het ‘ik wil je iets zeggen maar in het echt’. Maar toen durfde ik het weer niet toen ik hem zag. Toen zei hij het gelukkig .
Hij heeft een robot stofzuiger gekocht.
Fuck yeah, als ik ergens een hekel aan heb is het stofzuigen.
Zo gelukkig met mijn vriend echt zo’n leuke en fijne avond gehad en het is zo lief dat ie mij het hele huis laat volhangen met kerstlichtjes en het dan ook nog leuk vind als ik als een klein blaag reageer want love lichtjes
Weet niet of ik het hier kwijt moet of in het opbiecht topic, maar m’n vriend en ik gourmetten elke woensdag. Vinden we zo gezellig en lekker. Zitten dan echt 2 uur lang lekker te eten en te kletsen met een wijntje erbij. Echt een geluksmomentje elke week
Hopelijk met kerst ook nog zin om te gourmetten
Omg goals dit
Ik heb een knuffel (moet dit in het opbiecht topic?) waar ik al 26 jaar mee slaap. Ik krul het lelijke ding altijd vakkundig tussen m’n arm, dicht bij m’n gezicht. ‘S nachts raak ik hem wel eens kwijt en als m’n vriend dat dan ziet, legt hij hem bij me terug tussen m’n arm.
Vind ik dus echt zo schattig. Hij is echt een grote vent van 2 bij 2 met een baard en motor en doet dan dit.
Awhh dat klinkt echt zo gezellig! Daarom vind ik uit eten ook zo leuk, lang tafelen en gezellig wijntjes drinken en lekker eten
Mijn vriend en ik hadden het over anticonceptie en dat ik de pil vervelend vind en dat als ik mij wil laten steriliseren dit niet vergoed krijg en bleh gedoe. Opperde als grap of hij het niet op zich kon nemen een sterilisatie te ondergaan en hij vindt dit een goed idee?! Hij ziet ons een toekomst samen hebben en in die toekomst zijn er geen kinderen.
Ik heb droge lippen en bij breed lachen voelde ik het bijna scheuren, dus ik greep naar m’n mond.
Hij: “heb je droge lippen?”
Ik: “nou, zeg dat wel”
Hij: “moet je effe wat meer naar mij kijken… ”
Ja sorry, ik hou hier van
Ik speel een spel van hem op de xbox en ik vind het heel leuk, maar ben niet zo goed in sommige dingen. Dus als ik bij een stukje niet verder kom roep ik hem en dan doet hij dat stukje voor me
Oh mijn vriend is echt de liefste! Ik had een goed beoordelingsgesprek gehad deze week met veel complimenten en een flinke loonsverhoging. En toen kwam hij gisteren thuis met bloemen en hij heeft al zo vaak gezegd hoe trots hij op me is en ik kreeg ook nog een massage en om het te vieren gingen we patat bestellen.
Ik wil mijn dromen even hier delen, vond het wel grappig.
Vorige week droomde ik dat ik in een bed lag met een random guy. En een paar meter verderop zat mijn vriend op een pc te gamen (heerlijk typisch ook weer dit haha). Die guy probeerde me te verleiden tot seks. Ik: nee. Hij: waarom niet? Ik: omdat mijn toekomstige vriend ook in deze kamer is, hij is aan het gamen. Die guy: ken je hem dan? Ik: nee, maar ik voel een connectie met hem. Die guy: jij bent raar. Ik: klopt. Toen werd ik wakker.
En vannacht droomde ik dat ik een ruimte was met heel veel mensen. Ik had een relatie met een ex-date. En toen ineens zag ik mijn vriend in de mensenmassa opduiken, hij was zooooo mooi, hij gaf ook licht hahhaha net een engeltje. Toen keek ik naar de gast waar ik dus in mijn droom een relatie mee had en dacht ik: omg ik vind jou helemaal niet leuk. Toen heb ik het uitgemaakt en ben ik er met mijn vriend vandoor gegaan.
Love hoe loyaal ik zelfs in mijn dromen naar mijn vriend ben.
Ik heb ook een knuffel en laatst had ik d’r gewassen dus tijdelijk een andere (minder fijne) knuffel. M’n vriend heeft toen gevraagd of die mocht blijven zodat hij ook een knuffel had.
Ik vind het echt zoo leuk dat m’n 33jarige vriend met een knuffel slaapt, soms als ik naar bed ga vind ik mijn knuffel ook terug in zijn armen.
Nouja ik herken je geluk dus heel erg