Het geluk dat een relatie heet

Haha is ook wel zo, gelukkig vindt hij koken heel leuk. Maar daarom expres voor pasty’s gekozen, die kan je invriezen/heel goed tot morgen bewaren!

2 likes

Oké toppunt van liefheid, hij zegt net; ik heb voor morgen ook even een flesje wijn gehaald voor het geval dat je daar wel zin in had na je tentamen
DEZE MAN :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

17 likes

En hoe vond hij de verrassing?

1 like

Het was een succes! Ik had gezellig kaarsjes aangestoken, de tafel gedekt en wat leuks aangedaan. Hij had echt helemaal niets doorgehad en was dus echt verrast. Burgers waren super lekker en toetjes ook :blush:

En hij vond het wel chill dat hij morgen niet hoefde te koken, de pasty’s zitten in de koelkast! Na vijftien jaar kan ik gelukkig redelijk inschatten waar hij blij van wordt :sunglasses:

Onze relatie is niet perfect maar door dit soort dingen ben ik mij er altijd weer van bewust dat het echt een lieverd is :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Ah ik word helemaal blij en fuzzy vanbinnen van dit topic! :pleading_face:

Gisteravond zaten we samen op de bank, kaarsjes aan en beiden gewoon ons eigen ding aan het doen. Dan kijkt hij soms even op met zo’n idiote grijns en zegt hij ‘Gezellig zo hè?’ Nou veeg me op :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Dit inderaad, hoe lekker is het om gewoon samen op een bank te kunnen zitten met iemand en je eigen ding te doen zonder dat er een soort van gedwongen gesprek moet ontstaan. Mijn ex probeerde na 7 jaar nog steeds stiltes op te vullen.

Mijn vriend heeft vanmiddag 4 zakken van mijn lievelingschips gehaald bij een Chinese supermarkt in een andere stad omdat het daar 2,- scheelt met Jamin waar ik het altijd haal. (Dure Amerikaanse chips haha). Hij was er voor zijn werk in de buurt.

8 likes

Man :heart_eyes: mijn vriend is vanmorgenvroeg vertrokken en kwam me nog even een kus geven om 06:30, en hij kuste me zo overal op mijn gezicht een beetje wakker en toen zei hij “doei liefste, doei liefde van mijn leven, doei hopelijk ooit moeder van mijn kinderen, tot vanavond!” :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes: :heart: :heart: :heart:

Zoooo klef maar zo lief

13 likes

Dit weekend twee leuke dingen:

• hij is dingen in de badkamer aan het veranderen en hield rekening met het soort licht uitkiezen (geel of wit) voor als ik me opmaak. Ik vond het zo kjoet dat ie daar überhaupt aan dacht! Daar had ik zelf niet eens bij stilgestaan.
  • hij stelde voor mijn kerstspullen op te halen (omdat ik mijn eigen kerstspullen mooier vind) zodat ik dit weekend de boom al kon versieren

(nee hij is niet stiekem gay)

28 likes

Lekker sgat, houden!

1 like

Jatoch meid, bonnetje al bij t oud papier hoor!

5 likes

Mijn vriend heeft een bos bloemen voor me meegenomen, omdat ik een ‘zware’ week had. Ik ben ongesteld en klaag daar graag over :grin:

18 likes

Mijn vriend en ik zijn dit weekend 3 jaar samen en als cadeau heeft hij zelf een adventkalender gemaakt. Hij heeft een houten gekocht met 24 vakjes waarin in elk vakje een briefje ligt met een kleine boodschap en hint over het cadeautje plus dus dan 24 cadeautjes :heart_eyes: (plus verfspullen zodat we morgen kunnen Bob Rossen samen)

Zo cute dat hij al die moeite heeft gedaan en zo leuk bedacht :smiling_face_with_three_hearts:

47 likes

Mijn vriend en ik hebben nu een langeafstandsrelatie na samengewoond te hebben. Mijn laatste weken in Nederland waren zo hectisch dat ik niet alles heb kunnen opruimen. Daardoor heb ik bijvoorbeeld een stapel studieboeken in de woonkamer laten liggen (op een eetkamerstoel ook echt :flushed:). Inmiddels zijn we bijna drie maanden verder en had ik een van die boeken opeens nodig van de week. Mijn vriend heeft toen via facetime me soort van door het boek laten bladeren en alle bladzijden die ik nodig had voor me ingescand. :heart: Maar waar ik toen dus achter kwam: hij heeft die boeken nooit meer verplaatst en ze lagen dus nog steeds op die plek want hij kan geen afstand doen van mijn spullen :sob::broken_heart:(terwijl ze lelijk zijn, in de weg liggen en alleen maar verplaatst hoefden te worden naar de studeerkamer). Er is ook een poster van mij die in de woonkamer hangt. Met washi tape, want ik had er nog geen mooie passende lijst voor gekocht. Hij vond die poster toen ik hem kocht ‘wel mooi’, maar niet geweldig. Nu wilde ik die poster heel graag laten opsturen naar hier, zodat ik iets moois voor aan de muur heb. Maar toen ik daarover begon, gaf mijn vriend heel voorzichtig aan het jammer te vinden omdat hij elke keer aan mij moet denken bij de poster. Uiteindelijk wil ik die poster wel hier hebben hoor, maar ik vind het zo schattig (en het breekt mijn hart ook een beetje) dat hij zo veel van mij in het huis wil zien waar hij nu alleen woont. Als het andersom was geweest had ik denk ik best veel veranderd naar hoe ik het meest praktisch vind en waarschijnlijk ook naar mijn smaak zonder rekening te houden met hem (we hebben sowieso wel grotendeels dezelfde smaak, maar er blijven toch enkele verschillen).

En we zijn van die parasieten die een netflixprofiel hebben op het account waar mijn moeder voor betaalt.* Het profiel is van ons samen, maar het had dus al die tijd mijn naam en ook een foto die bij mij paste. Nu heb ik het veranderd in ‘mijn naam en zijn naam’ en ook de foto veranderd en ik voel me helemaal verbonden hahahaha. Ben echt bang dat ik straks een gemeenschappelijk facebookprofiel wil :sweat_smile:

*Ik heb wel bijna 2 jaar betaald voor dit account en toen gebruikten mijn moeder en broertje het account ook. In het begin van onze relatie had hij een eigen account waar ook zijn hele familie van profiteerde, maar dat heeft hij opgezegd om kosten te besparen en omdat we toch vaak iets samen keken. Dus ik vind het geoorloofd haha.

9 likes

Ik zit inmiddels een week met mijn vriend in thuisisolatie en ik ben verbaasd over hoe goed het gaat! Ik was echt bang voor een uitbarsting van mijn kant maar ik heb alleen maar wat kleine irritaties gehad haha. Toen ik me nog heel ziek voelde heeft hij me ook supergoed verzorgd en hij kookt nu extra pittig voor me zodat ik toch nog iets kan proeven :heart:

12 likes

Mijn vriend zei toen we al een tijd in bed lagen en probeerden te slapen uit het niks opeens voor het eerst “ik hou van jou” en ik voelde me niet bindingsangstig of kreeg (negatieve) kriebels maar ik dacht alleen maar :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:
En ik kan zoveel van hem hebben en zelfs om lachen waar ik me bij anderen echt aan erger. Het is fijn om te merken dat dat bij hem niet gebeurt.

Edit: ik had een paar weken een beetje twijfels. Zo van is dit hét. Maar dan zo op de achtergrond sluimerend. Ik sliep ook heel onrustig inclusief hardop schelden in mijn droom. Dat is nu ook weer tijdje voorbij en zo fijn :raised_hands:t4: (weet namelijk niet hoe een “ik hou van jou” die weken dan gevallen zou zijn).

edit 2: kon vandaag goed reflecteren op afgelopen weekend :sweat_smile: We zijn één keer eerder drie nachten bij elkaar geweest en nu afgelopen weekend dan ook en alles ging helemaal goed en als het had gekund had ik vanmorgen nog langer willen blijven.

29 likes

Ik heb iets voor in z’n schoen gekocht, nu al zin in z’n reactie.

9 likes

Ik ben echt blij dat ik me 0,0 kan inleven in het ongelukkige relatie topic. Volgens mij heb ik echt een lot uit de loterij in huis en potdomme wat hou ik van hem. :heartbeat:

14 likes

Oh wat een leuk idee! Wij doen niks met sint maar ik ga je voorbeeld volgen!

1 like

Vanmiddag een zakje met muisjes en kikkertjes in zijn schoen gestopt.
Hij kwam helemaal verbaasd binnen met het zakje.
Zo leuk om dat happy gezicht te zien

7 likes

Ah ik ben zo trots op mijn vriend he :smiling_face_with_three_hearts: ik vind het zo leuk om te zien hoe hij aan het thriven is. Hij was echt een slechte student maar nu met stage is het helemaal omgeslagen, hij zit zo veel beter op zijn plek nu en is zo veel gelukkiger, en het maakt mij zo gelukkig om hem zo te zien. Ik heb een angststoornis maar als ik hem zo zie dan heb ik zo veel meer vertrouwen in de toekomst, en onze relatie, en in mezelf :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes