Het geluk dat een relatie heet

Zero escape! Gisteren begonnen aan 999

(het is een puzzel/visual novel game en ik was altijd bang dat hij het vreselijk zou vinden omdat hij altijd moba games speelt maar hij vindt het heel leuk!)

1 like

Ik ga hem opzoeken! Vind het ook altijd zo gezellig als je samen helemaal in een game zit, dus ik herkende je post wel :relaxed:

1 like

Oh zeker doen, het is het helemaal waard! Als je van iets meer actie houdt is danganronpa ook leuk om samen te doen, soort whodunit game met een goed verhaal en minigames. 999 is ook heel oud en veel verhaal maar die hele serie is evht een masterpiece. Nog een beter verhaal is steins Gate maar daar zit 0 actie/nadenken is en is vooral lesen, dus minder leuk misschien.

Sorry voor mijn spreekbeurt ik hou van visual novels

Ik vind dit allemaal geweldig klinken, vind juist de verhalen juist het leukst in een spel. Maar mijn vriend haakt af op alles wat Japans is helaas :frowning: Misschien dan maar een keer alleen spelen.

1 like

Ah zonde, je kan ook de Engelse voice acting aanhouden? En niet zeggen dat het ooit Japans was haha

1 like

We zitten/liggen al vanaf 8 uur lekker te kletsen met elkaar! Over onze toekomst, verbouwplannen, kinderwens, etc! Heerlijk! Samen met deze leukerd!

34 likes

Mijn vriend heeft een pakket voor mijn verlof gemaakt met allemaal dingen voor mij, onder andere een tafeltje voor op bed omdat ik daar nu veel lig :joy:, een badjas, warme sokken en een nieuwe hoes voor de Ipad, haha love it hoe hij daar over nagedacht heeft. Hij had ook afhaal tapas geregeld omdat we nu niet uit eten konden. En hij legt al maanden iedere ochtend m’n ontbijt naast m’n bed klaar en vult de la van m’n nachtkastje steeds aan met Twixen en crackers voor als ik snachts honger krijg :heart:

52 likes

We hadden samen het journaal gekeken en ik zei dat ik er chagrijnig van werd omdat het allemaal deprimerend nieuws was vandaag. Toen ik 2 minuten later weer de kamer in liep had hij een ‘cute puppies compilation video’ opgezet zodat ik toch nog vrolijk aan mijn dag kan beginnen. Zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Mijn vriend en ik hebben gister besloten dat we gaan samenwonen. Toen we erover uitgekletst waren, ging hij gelijk zijn familie bellen om het te vertellen <3

49 likes

Wat leuk. Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb nogal veel moeite met opruimen, schoonmaken en het bijhouden. Nu wil ik al maanden mijn slaapkamer anders indelen ook ivm thuiswerken, zit nu steeds aan de eettafel. En als ik mijn slaapkamer anders indeel heb ik een fijnere ruimte voor thuiswerken. Nu heeft mijn vriend een heel plan gemaakt hoe we dat dit weekend kunnen doen, wat we ervoor nodig hebben etc etc. Vind het zo lief, dit is niet zijn huis (ok hij is hier wel 85% van de tijd), oordeelt niet over mijn opruimblokkade en wilt alleen maar mijn cheerleader zijn als we dit samen wel ‘even’ gaan regelen.

21 likes

Mijn vriend en ik hebben nooit ruzie, gisteren hadden we een discussie en vonden elkaar irritant en dat merkten we wel van elkaar. Maar ik ben zo blij met hem! Het duurde misschien een kwartiertje en hij legt gewoon meteen uit wat hij er vervelend aan vond, reflecteert op zijn/mijn gedrag en biedt excuses aan en vice versa. Komt er later nog op terug dat hij geen ruzie met mij wil maken etc.

Ik ben mannen gewend die echt niet normaal konden communiceren, geroep dat ik irritant ben en het hele probleem bij mij leggen etc en hij is zo anders, dit viel echt in het niet als je het met eerdere situaties vergeleek😅 Op een positieve manier.
Hij is zo emotioneel volwassen en ik ben daar zo blij mee! Hij is best jong, heeft nog nooit een relatie gehad en hij is echt volwassen (en beter! En leuker! En liever!) dan zoveel mannen die ik heb ontmoet laatste jaren. <3 Dit is een heel fijne bevestiging dat al het gezeik van afgelopen jaren niet mijn schuld was en er iets mankeerde aan die mannen.

Einde klef bericht.

59 likes

ah zo fijn is dat, mijn vriend kan dat ook zo goed. daardoor ben ik ooit nooit bang voor conflict tussen ons, waar ik dat eerder wel was.

1 like

Ik had even met de ouders van mijn vriend gekletst via Skype (ze wonen in het buitenland en ik heb ze nog niet in het echt ontmoet), stuurt mijn vriend daarna een screenshot dat zijn moeder hem stuurt: “Kun je ons een voicemessage sturen waarin je de naam van je vriendin zegt zodat we kunnen oefenen voor we haar ontmoeten?” (en nog wat schattige dingen over wat ze van mij vonden haha) Mijn hart :pleading_face:

67 likes

Awww dit is echt mega lief!

1 like

Als we flauw willen zijn geven mijn vriend en ik elkaar heel langzaam een lik op elkaars voorhoofd, nek of arm. Meestal zonder dat de ander het in de gaten heeft. M’n vriend deed het zo net weer bij mij en zei toen heel serieus. This is the way.

:joy: het is goed dat we samen wonen haha.

8 likes

Echt te schattig :smiling_face_with_three_hearts: uit welk land komt je vriend?

1 like

ik heb dus morgen een tentamen vanuit thuis en mn vriend is zó lief, hij vraagt telkens dingen als “kan ik iets voor je doen, moet ik iets voor je halen, wil je liever dat ik even weg ga of dat ik thuis ben om je koffie te kunnen brengen?” en hij doet echt z’n best om het me zo comfortabel mogelijk te maken :pleading_face:
We hebben ook echt een klein huisje, geen studeerkamer ofzo, dus ben hier echt dankbaar voor. Anders had dit me zoveel stress gegeven aangezien ik altijd echt in een afgesloten studeerbubbel moet kruipen voor focus.

30 likes

Ik heb vandaag 15 jaar verkering met m’n boi en heb net gedaan alsof ik niets heb geregeld. Over een uurtje staat het beste restaurant van de buurt voor de deur, met twee dikke burgers, friet, voorgerechten, nagerechten, allesch :heart:

Ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren, hij heeft namelijk net alles klaargemaakt om pasty’s in elkaar te zetten, dus heeft sowieso niets door

48 likes

Ah vind het wel een beetje sneu dat hij nu voor de kat zn kut staat te koken

2 likes