Het geluk dat een relatie heet

Haha maakt niet uit hoor!

Hahahah ik zou dit ook echt doen. Vind het nu bijna jammer dat mijn vriend dit niet heeft.

1 like

En wat doen jullie om je vriend zich speciaal te doen voelen?

1 like

Ik merk aan hem dat hij het heel fijn vind om complimentjes te geven, dat is ook een van de grootste manieren waarop hij liefde uit. Voor zijn verjaardag had ik daarom heel veel origami roosjes gevouwen (tot de pot vol zat) met een lieve boodschap erin, iets wat ik leuk of lief aan hem vind of een leuke herinnering.

Hij was zo verrast en ontroerd!

Gelukkig ook maar, anders was ik een week voor niks stiekem aan het vouwen :stuck_out_tongue:

4 likes

Aw wat lief!

Ik haal altijd lekkere dingetjes voor mijn vriend als hij het niet verwacht of een speciale dag heeft (positief of negatief). Soms “trakteer” ik hem op toetjes op z’n werk (ik stuur hem geld haha), ik denk altijd aan wat hij lekker vind als ik ga koken en zorg ook dat we dat hebben/kunnen maken, ik geef hem veel complimentjes over dingen die hij lastig vind, ik luister altijd naar z’n gebabbel (dit lijkt waarschijnlijk bare minimum maar hij praat echt HEEL veel dus dit is best een skill), ik stel vragen over dingen die hij leuk vind zodat hij meer kan praten, haal soms kleine cadeautjes voor de leuk

Toevallig denk ik hier veel over na de laatste tijd omdat ik niks kon bedenken toen iemand eerder vroeg wat hij doet om me speciaal te laten voelen :joy:

Edit: ik hoop trouwens dat het niet overkomt dat ik mezelf helemaal op zit te hemelen. Ik ben echt geen mensen mens dus dat ik zo veel moeite voor een persoon doe is wel bijzonder

2 likes

Weetniet of dit precies bij het geluk dat een relatie heet past maar ik vind het altijd te leuk om m’n vriend dingen wijs te maken. En omdat hij niet uit Europa komt kan ik hem soms echt de idiootste dingen wijsmaken. Ik heb dus gereserveerd bij een Mexicaans restaurant, want hij zei zoek jij maar een restaurant uit. Dus ik zei ik heb gereserveerd en oja, je moet dan wel in Mexicaanse traditionele kleding komen. Dus hij denkt what the?! Ik ga nou stuk dat hij denkt dat ie met een sombrero moet komen en dat niet wil natuurlijk. Ik heb hem ook al vaak zogenaamde Nederlandse tradities wijsgemaakt. Ga ik zo stuk om (vertel altijd wel daarna dat ik zat te fucken hoor).

32 likes

Soms wil ik gewoon even lekker roddelen en ik ben van huis uit gewend dat dat snel wordt afgekapt onder het mom van ‘andermans leven gaat je niets aan’. Maar mijn man kan zo goed meeroddelen, echt heerlijk.

18 likes

Ik stuur voor de grap een veel te dure vrije sector woning naar mijn vriend toe met de mededeling ‘als we ooit gaan samenwonen wil ik op z’n minst zoiets’. Is zijn reactie ‘volgend jaar kunnen we dat wel betalen toch?’. We hebben het wel over samenwonen gehad maar was altijd zo’n toekomst 5 jarenplan iets. De gedachte dat het ineens volgend jaar al kan maakt mij toch wel heel gelukkig. Ben het niet gewend dat een jongen zo serieus met mij is en hetzelfde denkt in hoe we de toekomst samen gaan inrichten.

13 likes

Ik ben een cadeautje aan het maken voor mijn vriend en moest daarvoor een locatie opzoeken waar we vorig jaar zomer waren. Ik wist niet meer hoe het heette, dus bedacht me dat ik het kon opzoeken in ons Whatsappgesprek. Heb daarna nog een uur zitten scrollen door berichtjes van toen. Zo leuk om dat allemaal weer terug te lezen! Een jaar geleden waren we net een paar maanden aan het daten en langzaam een beetje verliefd aan het worden en dat is zo grappig om te zien. Volgens mij is dit ook chill om te doen als je een beetje in een dipje zit, het wakkert bij mij in ieder geval weer helemaal die verliefde gevoelens aan.

16 likes

Ik heb op de een of andere manier ‘s nachts vaak kramp in mijn kuit en vannacht was het dusdanig erg dat ik ontzettend dramatisch lag te kermen. Mijn vriend is altijd slaapdronken, dus die probeerde me te helpen, maar ging op een gegeven moment maar de voetballerswijze van strekken bij me doen. Dit dus:

afbeelding

Hij kan zich er dus weer niks van herinneren omdat hij waarschijnlijk nog half in slaap was, maar ik vind het zo lief dat zijn onderbewustzijn me dan toch helpt :joy::joy::joy:

Al dacht hij misschien gewoon echt dat ik een voetbalmaatje was, qua kreunen en dramatiek kwam het er wel bij in de buurt.

42 likes

Hahaha ik ga echt stuk om dit beeld

3 likes

Off-topic: Volgens mij zou magnesium slikken kunnen helpen tegen deze kramp, als je dit dus vaak hebt. Zou het even opzoeken want weet dat mijn vader dit ook had en toen dus een of ander supplement daarvoor innam!

On-topic: lief van je vriend haha!

2 likes

Mijn vriend brengt me “offers” in de vorm van fruit elke dag van zijn werk :smiling_face_with_three_hearts: soms is het alleen een mini komkommer, soms een peer, soms een perzik. Ik vind het zo schattig dat hij elke dag zijn best doet om een stuk fruit uit te kiezen om aan mij te geven

19 likes

Offers :joy::joy:hahahah ik zie helemaal voor me hoe jij dan thuis op een soort altaar zit en dat hij dan knielend een mango voor je op de grond legt

41 likes

Wat een goed idee, dankjewel!

1 like

tenor
Mn droom

2 likes

Ja dit helpt echt @Duchess! Ik had hier ook altijd enorm last van en sinds ik magnesium slik niet meer.

2 likes

Hier zelfde ervaring!

1 like

@Airy-fairy @NoyraSoturi @Chaussures ik ga zo meteen die magnesium halen! was vannacht alweer raak . (deze keer geen rek- en strekoefeningen van m’n vriend helaas)

2 likes

Uitleggen dat veel meiden dit doen? Misschien een poll maken in het seks of sjpv-topic en het aan hem laten zien? :blush: