Het geluk dat een relatie heet

@Loveisafourletterword Misschien kan hem uitleggen waarom je een vibrator wil gebruiken. Ik heb het aan mijn vriend gevraagd en hij zei dat het misschien onzekerheid kan zijn. En dat het een aanvulling is op seks maar dat het niet een vervanging is. Misschien kan je ook uitleggen dat het voor vrouwen soms lastig is om bijvoorbeeld tot een climax te komen als de clitoris niet gestimuleerd wordt.

Zeggen dat gemiddeld maar 18% van de vrouwen kan klaarkomen zonder clitorale stimulatie?

1 like

Misschien kan je met hem een filmpje kijken over het vrouwelijk orgasme en dat het niet werkt zoals het bij mannen vaak gaat (penetratie = klaarkomen). Ellen Laan heeft hier sowieso veel video’s / presentaties over maar er zijn vast ook andere dingen te zien op YouTube. En dat het dus niet ligt aan zijn onkunde maar gewoon aan het vrouwelijk lichaam dat anders in elkaar zit (want ik denk dat dat is waar zijn onzekerheid vandaan komt, dat hij het ziet als zijn eigen falen, terwijl dat helemaal niet zo is natuurlijk!)

“Kom als jezelf” is ook een fijn boek maar het duurt wel wat langer om die helemaal te lezen haha, misschien is een filmpje fijner.

1 like

Hem het boek “come as you are” laten lezen

Gister was ik behoorlijk dronken, incl kotsen. Maar hij was degene die mn haar vast hield terwijl ik lekker ongegeneerd kon kotsen.
He’s a keeper. :raised_hands:t3:

9 likes

Wij gebruiken bijna standaard een vibrator tijdens de seks. Mijn vriend vindt het sexy, dat scheelt ook. Wat je misschien erg kan helpen is door het anders te stellen. Een vibrator is nooit een vervanging van zijn penis, want he, zijn penis kan niet vibreren of wel? Hij faalt dus absoluut niet! Het is een add-on tijdens de seks. Je hoeft het ook zeker niet elke keer te gebruiken. Het is juist leuk om mee te experimenteren.

Ik weet niet of je al een vibrator in huis hebt, maar misschien is het leuk om een keer te demonstreren hoe fijn jij het vindt om het te gebruiken. Wellicht realiseert hij zich dan ook dat het mega sexy is.

1 like

Woensdag had ik ons zwembadje opgepompt en gevuld met water (niet groot maar toch chill). Helemaal blij, want dan konden we met dit warme weer lekker even afkoelen. Donderdagavond was die lek. Vrijdag was mijn vriend vrij en heeft een nieuw badje gekocht, opgezet en mijn lievelings pokebowl besteld. Dat was zo fijn na een dag werken in de bloedhitte.

6 likes

Gaat niet alleen om hem hè

3 likes

Misschien is een kleinere variant minder intimiderend? Je hebt ze ook in een soort lipstickformaat bijvoorbeeld?

Hmm, ik vind dat toch wel echt twee verschillende dingen. Fysieke pijn/onderdanigheid vind ik persoonlijk wel anders dan een hulpmiddeltje om je partner te laten komen. Ben het er wel mee eens dat je je zin niet door moet drammen als de andere partij er echt problemen mee heeft.

Dat gezegd kan ik het je echt een keer aanraden om het voor hem dan ook leuk te maken. Maak er een momentje van, ga naast hem liggen en gebruik hem op jezelf zonder dat hij mee hoeft te helpen en laat zien hoe lekker jij dat vindt. Mijn vriend vind het dus enorm sexy wanneer ik mezelf laat komen, misschien vindt jouw vriend dat ook leuk? Zoals ik zei, blijf experimenteren! En inderdaad, zoals @Velours ook al aangaf er zijn echt veel verschillende maten zodat het minder intimiderend is. Een vibrator is geen vervanger van een piemel.

Succes! Het is ook lastig. Denk dat het voornaamste probleem is dat het voor hem nu niet leuk lijkt. Als je dat om weet te draaien…

Mijn vriend is zo ontzettend lief. Hij is echt het tegenovergestelde van mijn ex in alles. Moet er nog steeds een soort van aan ‘wennen’, maar het is zo fijn :heart:

11 likes

Maar vind je je handen gebruiken niet fijn genoeg? Of als je vriend het doet?

Nou ja als zij een vibo wil dan mag dat toch.

Natuurlijk, maar ze geeft ook aan dat ze het begrijpt en niets wil doen waar hij zich niet fijn bij voelt. Dus dan kijk je naar andere opties.

Mijn vriend zou dit weekend naar mij toe komen maar kreeg migraine. Zondag en vandaag gaat het nog niet en zijn we beiden van die ‘boohoo maar ik mis je zo en ik vind dit niet leuk en ik wil je zien en voorzichtig knuffelen want het is warm’ mensen. Terwijl ik in mijn vorige relatie makkelijk zei ‘heee dit weekend even niet geen zin’ (en dan soms nog een weekend daarna ook) en dat helemaal prima vond.

Wat heb ik mezelf tekort gedaan door mijn vorige relatie nog zo lang aan te houden. Meer als in, mijn ex is echt een lieve dude maar we waren zo snel broer en zus. En ik was toen nog zo onzeker dat ik alleen maar dacht ‘jippie iemand wil verkering met mij dit moet ik niet verknallen’ terwijl ik helemaal niet gelukkig was.

2 likes

Lieve vriendjes allemaal!

2 likes

Wij gaan vanavond in ons zwembad samen voetbal kijken :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Mijn vriend neemt vrij op de dag van mijn verjaardag en ik vind dit zo lief haha. :see_no_evil: Niet dat we dan iets leuks gaan doen ofzo hoor maar ja toch lief dat hij eerder deze kant opkomt haha.

8 likes

Ah heel lief, vind ik echt attent (als dit t juiste woord is)

1 like