Het geluk dat een relatie heet

Ik heb sinds een paar maanden een vriend, na een aantal jaar single te zijn geweest. Ik ging altijd veel uit en naar borrels en feestjes en was daar ook altijd wel veel bezig met mannen, flirten, daten, enzo. Ik was best benieuwd naar hoe het voor me zou zijn om weer voor het eerst (sinds ik een relatie heb) op een feestje te zijn en dan met een man te praten met wie ik normaal flink zou lopen flirten. Of ik die neiging nog steeds heb bv. Nou net was ik dus op een soort borrel en heb een tijdje met een man staan praten die flink met mij liep te flirten, een jaar geleden zou ik keihard terug hebben geflirt en minstens hebben gezoend, of meer. Maar ik merkte dat het me echt niets meer deed nu, behalve hoogstens me wat gevleid voelen.

Daarna ben ik heeeel gelukkig bij mijn vriend in bed gekropen die nu naast me ligt te snurken en ik besef me weer dat ik zo ontzettend verliefd en blij ben met hem :smiling_face_with_three_hearts: dat die mannelijke aandacht waar ik vroeger zo naar cravede me nu koud laat omdat ik alle mannelijke liefde en affectie die ik nodig heb van Ă©Ă©n heel speciaal iemand krijg :heart:

Lekker kleffe dagboekpost geworden haha maar oh man ik zit echt op een hele grote stevige roze wolk

38 likes

Wat doen jullie partners om je speciaal te laten voelen?

Mn haren bijpunten, in slaap kriebelen, urenlang mij vasthouden bij paniekaanvallen, altijd thee en koffie zetten voor me. Mij met de auto verkeerde aanwijzingen geven zodat ik een leukere route heb :rofl: Laatst zo de zee gezien ipv gewoon autoweg.

8 likes

Wauuuw zo leuk haha

1 like

Mijn vriend vroeg mij laatst in de ochtend toen we wakker werden hoe ik had geslapen (ik ben geen goede slaper) en ik zei dat ik echt goed had geslapen. Hij: dat komt omdat ik je vannacht extra veel kusjes en knuffels heb gegeven toen je sliep. Toen ‘biechtte’ hij dus op dat hij dat heel vaak doet als ik slaap wat ik dus echt niet wist haha wat een poephoofd <3<3<3

31 likes

Wanneer je vriend vet druk is met werken en je toch het perfecte ontbijtje komt brengen (koffie, zacht gekookt ei en yoghurtje) :heart_eyes:

8 likes

De laatste tijd zit ik best wel slecht in mijn vel (emigratie, depressie, en dat soort gedoe) en dat komt onze relatie niet ten goede. En hij is zo geduldig! De laatste tijd haalt hij soms “Hollandse” producten voor me zoals drop of stroopwafels om mijn gemis wat te verzachten. Afgelopen week kocht hij gekookte worst (ik zei dat ik zin had in rookworst, maar hij las “gerookte” in plaats van “gekookte”), terwijl hij zelf geen varkensvlees eet. En omdat hij zag dat ik zoveel Planet Zoo speelde, heeft hij stiekem een DLC gekocht voor me tijdens de steam sale, met de voorwaarde dat ik een nieuw dier naar hem zou vernoemen.

Maar het allerliefste dat hij laatst deed, is dat toen hij naar werk was mij ineens een hele liefdesverklaring via whatsapp stuurde. Dat hij zo blij was met me en nog steeds zoveel van me hield, en dat hij dat net zoals vroeger via de app wilde vertellen tegen me. Ik smolt. :heart:

Ik ben gewoon zo enorm gek op hem, en zo enorm blij dat we nog steeds samen zijn! En dat ik hem het halfjaar dat ik hier nu woon elke dag gewoon kan knuffelen, zoveel als ik wil.

47 likes

De oma van m’n vriend is binnenkort jarig en nu heeft ze gevraagd of ik mee wil high-tea-en met de vrouwen van de familie :smiling_face_with_three_hearts: Ik heb me nog nooit ergens zo welkom gevoeld als bij de familie van m’n vriend.

56 likes

Mijn vriend kijkt graag mee als ik van die trash tv aan het kijken ben.
Soms zegt ie zelf:‘zet je even de buurtpolitie op?’
Lekker samen cringen over hoe slecht het is geacteerd.

14 likes

Mijn vriend zijn geluk kon niet op want we zijn voor het eerst samen gaan hardlopen. Ik wilde dat nooit want geen conditie en word alle kleuren paars maar vandaag dacht ik okĂ© prima ga maar mee. Hij helemaal blij en ik was eigenlijk een beetje geĂŻrriteerd over hoeveel relaxter het is om naast een man te rennen. Geen opmerkingen van mannen, minder gestaar, geen rekening houden met afgelegen routes etc. Maarja nu mag hij wel vaker mee en ik probeer er maar het voordeel van in te zien, heb ook harder gerend omdat ik met hem was dus voor m’n conditie is het sowieso beter haha. En schattig dat mijn vriend het dus zo leuk vond, dit wilde hij al meer dan twee jaar.

12 likes

Mijn vriend belde me net na zijn shift om te vragen of ik geluncht had en omdat ik nog niet geluncht had, heeft hij kipnuggets en bitterballen van de mac meegenomen :heart_eyes:

20 likes

Mijn vriend ligt tegen me aan te slapen op de bank en heeft mijn hand heel stevig vast. Ik moet eigenlijk verder werken maar dan maak ik hem wakker :sob: :heart:

16 likes

Mijn vriend is op vakantie maar vanochtend vroeg stuurde hij mij een appje om mij succes op werk te wensen :heart:

En ik ben op maandag altijd laat klaar met werken en normaal is mijn vriend al begonnen met koken. Maar vandaag moest ik het dus zelf doen, gaar na werk, en nu waardeer ik hem extra

7 likes

Vriend moest even naar het gemeentehuis, komt ie terug met een mooi bos bloemen voor me.
Zo lief :cry:

15 likes

Mijn vriend praat veel in zijn slaap en slaapwandelt ook weleens. Sinds het begin van onze relatie dat we samen slapen weet ik dat hij standaard in een soort 'slaapwandel’fase overeind deinst als ik kuch of hoest. Dus nu doe ik dat bijna elke dag, want als hij overeind deinst dan maakt hij zich helemaal zorgen om me of het wel goed gaat, of ik bang ben of dat er wat is en dan knuffelt hij me extra hard en drukt hij me helemaal tegen zich aan. Dus dit is nu mijn standaard nachtritueel geworden als hij in zijn slaap van me af heeft gedraaid :joy: de volgende ochtend weet hij niks meer ervan hahaha.
Van de week had ik dit weer gedaan en toen vroeg hij of ik bang was en toen had ik voor de grap ‘ja’ gezegd en toen is hij uit bed gelopen. Ik dacht: wat doet hij??? en toen liep hij naar mijn kant van het bed en gebruikte hij zijn armen als een soort heftruck om me naar de andere kant van het bed te leggen zodat ik niet meer bij het open raam lag (denk dat hij in zijn slaap dacht dat ik daar bang voor was? :sob: :joy:) en daarna rolde hij heel dramatisch over mij heen hahahaha. De ochtend daarna had hij geen idee meer

34 likes

Krijg hier echt de kriebels van :no_mouth::no_mouth:

Want?

Dat je bewust iets doet, terwijl hij slaapt en het niet doorheeft, en dat je toch weet de volgende dag weet hij dit allemaal niet meer. Ik zou het zelf heel naar vinden als iemand dat bij mij zou doen.

Oh ik vertel het hem altijd de volgende ochtend hoor haha (anders weet ik ook niet dat hij het niet meer weet). Hij vindt het zelf ook grappig en leuk als ik het hem vertel. Als hij dat niet leuk had gevonden, had ik dat natuurlijk niet meer gedaan!

1 like

Ooo zo, niet de hele tijd dus stiekem. Ja sorry nu begrijp ik het beter.

1 like