Het geluk dat een relatie heet

Vriend is laatst verhuisd naar het huis waar we op termijn willen gaan samenwonen. Als bedankje voor alle stress en hulp gaat ie vanavond voor me koken. Ik mag me nergens mee bemoeien, hij gaat voor me zorgen.
‘Denver, ga je please wel mee boodschappen doen, ik weet niet wat dat allemaal is? Denver, hoe moet ik dit doen? Denver waar ligt dit (in zn eigen keuken notabene hahhaha)’ maar hij staat met een koksmuts op in de keuken, heeft overal kaarsjes neergezet en vraagt dingen als ‘mevrouw wilt u nog een glaasje champagne?’. Ik ga helemaal stuk van het lachen en smelt van aandoenlijkheid en hoe erg hij zn best doet.
Edit: nu klinkt ie heel verwend, maar ik heb zn keuken ingeruimd met verhuizen en we hebben hier nog amper kunnen koken haha

34 likes

Ik ben nu sinds februari gestopt met de pil en ik merk zoveel verschil in mijn relatie. Ik dacht altijd dat ik helemaal geen bijwerkingen had van de pil, maar blijkbaar wel. Sinds ik ben gestopt heb ik veel minder irritaties, hiervoor eens in de twee weken en nu misschien 5 keer in totaal gehad. En als we wel een irritatie hebben, kan ik die makkelijk van me afzetten (hiervoor kon ik daar twee dagen mee zitten). Nu zit ik in de week voor m’n menstruatie en ben ik wat prikkelbaarder waardoor we gisteren een irritatie hadden vlak voor het slapen. En in plaats van dat ik verdronk in zelfmedelijden en een gebroken nacht had van het huilen en piekeren (:thumbsup: :joy:) heb ik sorry gezegd voor mijn gedrag en hij ook en konden we gewoon knuffelend in slaap vallen. Maar ook over het algemeen ben ik zoveel blijer en gelukkiger. Ik ben zoveel gelukkiger in mijn relatie, ook al was ik dat voorheen ook al heel erg. Maar ik wist niet dat het nóg leuker kon :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Sinds corona doet mijn vriend de boodschappen alleen, en altijd neemt hij als verrassing iets extras/lekkers voor mij mee :heart_eyes:

21 likes

Gisteren had ik zoveel spierpijn van het hardlopen, dat mijn vriend me de hele dag overal naartoe getild heeft in huis :’)

17 likes

Sinds ik zwanger ben kookt mijn vriend elke dag voor ons. Gisteren had hij iets gekookt waarvan ik de geur echt niet kon verdragen dus daarna is hij snel naar happy italy gegaan om een pasta te halen EN een panna cotta :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Mijn nieuwe baan/functie is op sommige dagen best zwaar. Dan kom ik helemaal gesloopt thuis en ben ik eigenlijk gewoon dood voor de rest van de dag. Kwam vandaag thuis om dit op mijn bord te vinden. Er zat een supermooi paar oorbellen in. Zijn manier om te laten weten dat hij trots op me is.

61 likes

ahhhh lief

1 like

Ik ben een tijdje uit elkaar geweest van mijn vriend en nu weer bij elkaar en sinds we bij elkaar weer zijn hebben we best veel seks. En ik vind dat heel erg fijn maar ik had ook wel iets van, er is wel meer dan dat. Maar ik zei er niets over.
En gisteren probeerde hij voor het eerst niks bij me en ik vroeg waarom (niet dat ik wilde en ook niet beledigd maar was gewoon benieuwd)
En toen zei hij dat hij met zichzelf had afgesproken om vanavond niets te doen want hij wilde niet dat ik dacht dat het voor hem alleen daar om te doen was of dat we daarom weer bij elkaar zijn en om nogmaals aan mij te bewijzen dat hij mij gewoon heel erg leuk vindt als persoon en gewoon heel leuk vindt om mee om te gaan, ook zonder het fysieke aspect.

Ik moest echt bijna huilen. Het is misschien een beetje gek maar ik vond het zo lief. Ook dat hij er zo over nadacht hoe ik me voel enzo. Ik heb zoveel geluk met hem.

22 likes

Ik heb eergisteren m’n vriend geholpen met verhuizen naar z’n nieuwe appartement, en de dag erna samen met hem de boel ingericht. Voelde echt een beetje alsof we samen daar gingen wonen haha :smiling_face_with_three_hearts: wat ook wel een beetje zo is want ik ben de helft van de tijd bij hem. En 's avonds toen we in bed lagen zei hij ineens dat hij hoopt dat ik de moeder van zijn kinderen wordt. Ahh ben zo ongelofelijk blij met hem :relaxed:

19 likes

Ik heb zo een heerlijk chill avondje met mijn vriend, jointje, heel veel wijn, love island uk uitgekeken en nu lekker op de bank met muziekje op en kletsen. Ok nu ff niet want hij zit te poepen en ik te wachten tot hij terug is :joy:

9 likes

Ik heb echt geluk met mijn vriend en zijn familie/sociale omgeving. Ze zijn zo behulpzaam allemaal. Ze willen mij ook helpen met verhuizen, terwijl ik sommigen nog nooit gezien heb. Wel fijn, want dan kan ik mijn ouders ook een beetje ontlasten

5 likes

Wanneer je je vriend beneden koffie hoort maken en broodjes hoort afbakken, terwijl die meezingt met de muziek, terwijl jij nog in bed ligt. :smiling_face_with_three_hearts:

(Hahaha hij zingt mee met Jordin Sparks, JUST LIKE A TATTOOO. :joy:)

28 likes

Hahaha aah die laatste zin maakt het helemaal af, superleuk

Aaah echt super cute!

Ik besef me ineens hoe blij ik eigenlijk ben met m’n relatie. Vorig jaar kwam ik er na 5 dagen relatie achter dat ik zwanger was (we kende elkaar iets meer dan 2 maanden). Besloten er voor te gaan en kort daarna gaan samenwonen. Wegens super verschillende karakters en interesses was het soms echt moeilijk. We hadden best wel wat ruzies, omdat we ineens 24/7 bij elkaar waren. De liefde was er wel. Ik wilde er echt alles uitgehaald hebben voor de baby. Sinds de Corona tijd zijn de ruzies echt zoveel minder geworden en toen in april de baby geboren werd is de relatie nog beter geworden. Ons kindje heeft onze relatie echt sterker gemaakt en ik heb nu pas het idee dat we elkaar echt goed kennen. Ik ben blij dat we er voor hebben gestreden en soms minder leuke periodes hebben gemaakt. Aan het begin dacht ik echt dat het niet goed zou komen. Maar nu zie ik ons niet meer uit elkaar gaan. We hebben beide aanpassingen moeten doen en ik ben best wel trots op ons. Moraal van het verhaal: ik hou heel veel van hem en ben heel blij met de keuze die we hebben gemaakt. Kan me nu niets anders meer voorstellen.

58 likes

Wij zijn toen de intelligente lockdown begon ‘tijdelijk’ gaan samenwonen. Mijn 1e verbazing was ook dat toen ik dat voorstelde mijn vriend alleen maar zoiets had van ‘Gezellig! Maar ik neem wel mijn spelcomputer mee’. Daar was ik nog het meest zenuwachtig voor. Dat hij zou zeggen ‘nou Leverworst we kunnen ook wat weken zonder elkaar’.

En mijn vriend die eerst heel erg was van voorlopig gaan we nog niet echt samenwonen praat nu constant over dingen die in ‘ons’ huis moeten. Dat we wel een balkon/tuin moeten hebben. En een extra kamer waar we kunnen gamen. Zag hij op tv iets en gelijk ‘dat wil ik ook in ons huis!’.

Ik vermoed dat het huis voor ons samen een stuk eerder gaat komen dan we eigenlijk in de planning hadden staan.

Vorige week moest ik ook heel hard huilen puur omdat ik zo gelukkig was, lagen samen beetje op de bank. Ik las een boek, hij zat wat op zijn telefoon te loeren maar ondertussen wel aan mij plukken. Als ik zie hoe ik er 2 jaar geleden bij zat en hoe nu. Ik wist echt niet dat het kon.

27 likes

Klein geluk dit wel, maar:
Mijn vriend stelt vaak voor om de nieuwste slechte rom-com die hij op Netflix heeft zien staan te kijken. Deels omdat hij weet dat ik iets nodig heb om me op te vrolijken/doelloos te kijken en deels omdat hij het heel gezellig vindt om dat samen te kijken en er zelf ook wel een klein beetje van geniet. Dus we kijken nu Desperados.

Sowieso, ik geef mijn vriend zo veel shit de laatste tijd omdat ik gewoon met mezelf in de knoop zit en hij reageert meestal met engelengeduld en probeert alles voor me beter te maken. En ja, dat zou een vriend ook moeten doen en dat verdien ik ook, maar ik ben nu echt totaal geen leuk persoon om mee samen te dus ik vind het knap dat hij dat keer op keer weet op te brengen.

12 likes

Ik voel me niet zo lekker en ben onwijs moe. Zegt mn vriend dat ik maar even in bad moet gaan en toen ik zei dat ik er zo wel uitkwam, zei hij dat ik nog lekker moest blijven liggen. Dus dat doe ik :heart_eyes:

11 likes

Wat een lieve verhalen allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Mijn vriend mag vandaag weer een paar uur naar kantoor toe. Vanochtend heeft hij de konijnen eten gegeven, mij een kusje en is toen zachtjes weg gegaan zodat ik verder kon slapen.

8 likes