Mijn vriend zei gister dat die zat te denken wat die zou antwoorden als iemand zou vragen wat die na bijna 10 jaar nog zo leuk aan me vindt, en dat die moest denken aan dat we altijd zoveel lachen samen maar dat vond die afgezaagd.
En toen kwam die met dat die bijna 10 jaar geleden verliefd is geworden op een meisje dat activistisch was en net met idealen bezig was, en dat die nu 10 jaar later verliefd is op een vrouw met zoveel activisme en idealen waar die helemaal achter staat en zo trots op is en dat die meteen weer verliefd op me zou worden.
Sowieso noemt mijn vriend echt vaak dat die zo trots op me is en ik zie hem ook gewoon glunderen dan van âthats my girlâ
Hahaha hier hetzelfde! Wat zijn ze toch heerlijk he, relaties
Wij wonen vandaag precies een halfjaar samen. Hij vroeg of ik het al zat was, dus ik zei ânee dit is pas het beginâ. En toen zei hij zoiets van âlaten we gaan voor 60 jaar, dan is het wel een keer genoeg geweestâ. Dan zijn we in de 90. Zo lief. En gek op zân humor.
We keken een dom datingprogramma en ik ging filosoferen hoe ik dat zou aanpakken. Zegt 'ie âgelukkig hoeft dat nooit want wij blijven altijd samenâ. Terwijl we beiden weten dat er altijd iets kan gebeuren maar vond het zo lief. Hij weet ook wel dat ik me onsterfelijk belachelijk zou maken in zoân setting.
Ah met dat laatste ben ik het niet eens hoor. af en toe een slechte dag hebben maakt niet dat jouw vriend beter verdient want je bent toch zoveel meer dan dat! Je hebt ongetwijfeld heel veel leuke kanten waar hij mee boft wel lief dat hij zo geduldig en zorgzaam is.
En verder een dikke digitale knuffel, hopelijk voel je je snel wat beter
Sterkte
Ik heb gister mijn vriend weer gezien na 5 weken elkaar niet te hebben gezien. Ik was van te voren zooo zenuwachtig dat hij kwam en toen hij naast me op de bank zat vond ik hem weer zo leuk en knap en werd ik helemaal blij van hem Vannacht werd ik ook een paar keer wakker en ging ik naar hem kijken De komende dagen is hij gelukkig hier bij mij.
Jaaa @Foefjeisthuis wat fijn voor jullie!
Ik kwam hier net iets gelijkaardig posten! Met het coronagedoe hebben we elkaar al maanden niet gezien. Ik zou na mân tijd hier in nz naar hem reizen in Turkije, en verder samen reizen, maar dat ging natuurlijk niet meer door. Omdat hij zelf op reis is in Europa maar niet van Europa is, hadden we echt geen enkel uitzicht op een datum / land waar we elkaar weer zouden zien. Echt slopend om zo in onzekerheid te zitten, maaaaar eindelijk is er goed nieuws en over een maand kan ik naar hem toe!! En dan hebben we nog 6 weken in Griekenland samen! Aaah ben er helemaal hyper van al de hele dag. Die onzekerheid was zo lastig, nu kunnen we eindelijk ergens naar uitkijken! Kan niet wachten om met hem rond te fietsen, en op een mooi strand te kamperen en hem eindelijk weer vast te houden
Oooh wat fijn dat je over een maand weer naar hem toe kan! Dat is echt een heerlijk vooruitzicht!
Ik lag al in bed serie te kijken en mijn vriend was nog niet mee. Was in slaap gevallen tijdens het kijken, word ik ineens wakker gemaakt door hem want hij had piccolinis voor me afgebakken Nu eet ik die in bed
soms is mijn vriend al uitgeslapen terwijl ik nog even wil blijven liggen, dus dan gaat hij vast het bed uit en slaap ik nog even door. en ik vind het zo leuk hoe thuis hij zich dan voelt in mijn huis. dan tref ik hem een paar uur later op de bank aan met een potje koffie, bak muesli en schaakcompetitie op tv en dan kruip ik met mn slaapkop lekker naast hem. maakt me zo gelukkig ik had niet gedacht dat ik, als niet-schaker, ooit voor de lol schaakcompetities zou kijken, maar vind het heerlijk als hij dat kijkt en ik met een half oog meekijk terwijl ik aan het puzzelen ben. ga vanavond zelfs op tijd bij hem zijn om een schaakwedstrijd live te kunnen volgen.
Fijn! Ik zou willen reageren op je post zoals jouw avatar, die geeft dat goed weer haha
Ik ben ziek en mijn vriend werkt nu door Corona thuis en nu krijg ik lekker kopjes thee etc. Echt heel fijn want normaal moet je het natuurlijk zelf maar een beetje uitzoeken overdag. Heb wel een kat maar behalve een knuffel brengen doet die niet zo veel nuttigs haha.
Mijn vriend bood dit weekend uit zichzelf aan om vrij te nemen op mijn verjaardag. Hij heeft niet veel vrije dagen (is echt aan vaste periodes gebonden en daarbuiten heeft hij weinig dagen over), dus vind het echt lief dat hij dit voorstelde
Ik kwam vandaag thuis van het werken en mijn man had sinds maanden een afspraak gehad en dus zichzelf weer netjes moeten aankleden in plaats van het trainingsbroeken feest van de corona periode.
Hij stond in de keuken, eten te koken (doet hij normaal nooit), er was gestofzuigd en gedweild (zonder dat ik het heb gevraagd) terwijl hij gekke dansjes stond te doen voor onze 1 jarige duivels. In zijn nette kleren. Ik heb denk ik 2 minuten kwijlend staan kijken voordat ik iets heb gezegd.
Zo dankbaar voor de afspraak van vandaag waardoor hij eindelijk eens uit zijn chill kleren is gekomen.
Mijn vriend werkt in een werkveld wat nogal ver van mij af staat en het was voor mij ook altijd nogal abstract. Maar nu is recent het project waar hij aan werkt âaangekondigdâ en ik zie zo veel mensen op sociale media (zelfs hier op het forum) die er heel enthousiast over zijn! Daardoor zie ik opeens in dat hij werkt aan iets dat een heleboel mensen blij maakt. En dat maakt mij dan weer blij en trots op hem
Ik raak hier zo nieuwsgierig van haha. (niet dat je het hoeft te zeggen hoor, het klinkt gewoon al tof zoals je het vertelt)
Eigen geluk:
Mân vriend is zoân dotje met onze katten. Hij zei altijd dat hij niks met katten heeft en bij hem thuis hadden ze alleen honden, maar hij is helemaal verliefd op onze twee kattenkinderen. Vooral degene die we als eerste hadden is echt zijn oogappeltje andersom ook. Nu hij weer naar kantoor gaat, voert hij eerst hele gesprekken met de kat en uitgebreid knuffelen voor ik aandacht krijg.
Oh en ik word zo gelukkig van dat we helemaal op Ă©Ă©n lijn zitten met onze kinderwens. We kunnen daar hele goede, open gesprekken over hebben. Vorige week in de Efteling waren mijn eierstokken een soort carnaval aan het vieren, vooral in het Sprookjesbos waar bijna alleen gezinnen met babyâs en peutertjes liepen. Hij zei op een gegeven moment: ik hoop zo dat wij hier op een gegeven moment ook lopen als gezinnetje
OkĂ© genoeg gedweept. Af en toe overvalt me ineens zoân gevoel van verliefdheid
Haha, ik dacht eigenlijk al zoiets aangezien ik vorige week ook een hele blije vriend had toen dat project werd aangekondigd
Wel heel tof!
(mocht je trouwens willen dat ik dit ook weghaal ivm je herkenbaarheid, let me know)
Haha zo leuk, zo maken onze vriendjes elkaar blij En nee joh, is prima om te laten staan!