Het geluk dat een relatie heet

Ik hou van hem omdat ik nu iemand heb die het ook hilarisch vind om een Furby op onze nieuwe stofzuiger te zetten.

55 likes

Mijn vriend geeft mijn katten altijd maar een klein beetje voer en toen ik vroeg waarom hij niet gewoon de bakjes wat voller deed, zei hij, dan blijft het lekker vers voor ze :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Terwijl hij druk is en aan het werk krijg ik alsnog een perfect ontbijtje op bed. Precies waar ik zin in had: koffie, suikerbrood en een yoghurtje met bosbessen :heart:

12 likes

Ik ben vandaag een jaar samen met mijn vriend en ik ben zo blij dat we aan het begin allebei hebben doorgezet. Ik had nogal ansgt-/vertrouwensproblemen waardoor hij heel veel geduld met me moest hebben (echt chapeau voor hem want ik heb het hem echt niet makkelijk gemaakt) en ik het heel vaak op een rennen wilde zetten. Maar inmiddels hebben we zo’n fijne, gezellige en mooie relatie en voel ik me 100% veilig bij hem :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

Ik vind het zo leuk om te kijken hoe mn vriend slaapt, het is zĂł schattig. Ik heb er net ook een foto van gemaakt maar dat voelt wel een beetje creepy maar ik wil er gewoon soms naar kijken haha
Nu voel ik me echt zon creepy personage uit shes the man die film

26 likes

Ik vind het zo knap hoe hij als witte, hoogopleide man zo eenvoudig met feminisme en antiracisme omgaat. Ik heb op beide vlakken zoveel te leren maar hij voelt alles feilloos aan en weet precies waar hij staat op allerlei standpunten en hij weet het zo goed uit te leggen. Ik ben daar best jaloers op.

13 likes

Altijd als ik thuis kom na een avonddienst staat er heet thee water klaar en ligt er een lief briefje voor me bij. Nu ligt er ook eentje naast een hete waterkoker voor mijn nacht thee.
Ook doet hij alles qua zonwering dicht zodat ik lekker kan uitslapen de ochtend erna.
Het is echt een schat :heart:

23 likes

Ik voelde me de laatste dagen megaslecht, angstig en verdrietig zonder concrete aanleiding. Besloot even naar m’n ouders te gaan om daar een nachtje te slapen (andere omgeving, moederliefde). Stond ‘ie vanavond voor de deur en nu ligt hij naast me te slapen <3

Arme schat moet morgen wel een uur eerder vertrekken naar z’n werk :sweat_smile:

28 likes

Het regent als een malle, dus ik lig nog lekker in bed met onze dochter van een maand oud en m’n vriend werkt thuis.

Vriend: lig je nu nog steeds in bed?

Ik: uhm, ja, het is toch rotweer en ze slaapt zo lief :redface:

Vriend: haha, zo terug. Ik haal even koffie voor je, dan kun je nog wat langer blijven liggen.

35 likes

Haha ik post echt teveel in dit topic, goed. Ik kwam dus thuis van mijn werk en ik zag zoveel mensen die moeite hadden met het zoeken van wetenschappelijke literatuur. De databanken waar ik mee werk zijn totaal niet intuĂŻtief en er is nergens echt een manier om te controleren om te zien of je zoekstring wel werkt.

Nu bouwt hij een programma waarmee je je zoekstring kunt laten controleren. We gaan het wel gratis aanbieden. Hij bouwt het en ik ben verantwoordelijk voor de functionaliteiten en de promotie van het product. De werktitel is nu de StinkTedPubMedsyntax checker. Dit gaat het voor alle verpleegkundigen zo veel makkelijker maken om wetenschappelijk onderzoek te doen.

Ik vind het zo leuk dat we dingen samen onderzoeken en bouwen, dit is echt mijn droom in een relatie.

33 likes

5 jaar samen vandaag! :smiling_face_with_three_hearts: Kan aan de ene kant echt niet geloven dat het al 5 jaar is sinds we elkaar op 18 en 21-jarige leeftijd (in totaal niet nuchtere staat) uit de friendzone hebben gehaald en elkaar de liefde verklaarden :joy: Maar aan de andere kant voelt dat weer als een vorig leven. Ben in ieder geval nog zo blij met hem, we zitten met bijna alles op 1 level en hebben exact dezelfde hobby’s en interesses. We konden echt vanaf moment 1 compleet onszelf zijn bij elkaar en dat heb ik nog nooit met iemand anders gehad.

25 likes

De manier waarop hij met mijn onzekerheden en jaloezie dealt. Zo knap, al zou ik toch graag in zijn hoofd willen kijken hoe dat allemaal werkt.

We hebben gisteravond ons hele huis en de kelder leeggehaald zodat we dingen naar de stort konden brengen en hebben zoveel lol gehad samen :joy:

8 likes

Ik heb een aantal maanden geleden verteld dat ik vroeger altijd Danoontje in de vriezer deed en het dan als ijsje opat. Eergisteren is onze vriezer binnengekomen en toen ik brood wilde pakken zag ik dit:

Zó lief dat hij dat onthouden heeft aangezien ik hem de oren van z’n kop klets :heart:

73 likes

M’n vriend is aan het opruimen en vond allemaal kaarten terug die ik hem had gestuurd toen ik in het buitenland studeerde aan het begin van onze relatie. Zit ie met tranen in z’n ogen die kaartjes voor te lezen haha awww :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Neefje is jarig en we hebben hem een interactief dinosaurusboek gegeven. Nu is neefje samen met mijn vriend op expeditie door het huis en de tuin om alle dino’s te vinden. Mijn hart ontploft gewoon bijna als ik ze zo samen bezig zie.

33 likes

Dat klinkt als iets dat mijn neefje ook super leuk gaat vinden, welk boek is dat?

Het is deze. Ik heb hem voor 15 euro bij de Intertoys gekocht.

Je moet een app downloaden en dan kun je diverse dingen scannen in het boek. Dan krijg je bijvoorbeeld een leuk feitje, een filmpje of een nieuwe dino.

8 likes

Totaal onverwachts zaten mijn vriend (ja eigenlijk mijn man maar dat klinkt nog steeds zo heel erg volwassen) en ik gisteren Selling Sunset te bingewatchen en het was ZO leuk!

9 likes

Ik heb het heel druk en ben gestresst en dan verwaarloos ik mezelf en het huishouden

En nu komt hij vanavond voor me koken en alle afwas doen zodat ik iets rustiger kan doorwerken :pleading_face::heart:

21 likes

Ik had gisteravond zo’n goed gesprek met mijn vriend en een van zijn beste vrienden + vriendin.

Ik had altijd het idee dat ze me niet mochten, maar ze zeiden dat ze het idee hebben dat ik nu pas een beetje los kom en dat ze dat heel leuk vinden en superveel zin hebben in onze bruiloft. Dat deed me zĂł goed en ik besefte me ook dat het vooral tussen mijn oren zit en ik af en toe wel wat meer van mezelf mag laten zien (wel doodeng).

De reden dat ik dit in dit topic plaats is omdat er aan de hand daarvan ook een gesprek op gang kwam over dat mijn vriend een periode niet genoeg herkend heeft dat ik heimwee had en eenzaam was in mijn nieuwe woonplaats. Dat gaf hij zelf aan en hoe dankbaar hij is dat ik mijn hometown heb verlaten, dat hij die waardering veel eerder had moeten tonen en hoe trots hij op me is dat ik steeds meer mijn eigen leven hier opbouw en dat hij er meer op zal letten dat hij er voor me is.

Dat zijn precies de dingen waar ik het wel eens moeilijk heb en dat hij, terwijl hij het al moeilijk vind om over dat soort dingen te praten, dit zei waar andere mensen bij waren: :sob::sob::sob::heart::heart::heart:

37 likes