Aangezien ik niet weet waar ik terecht kan met mijn gebabbel over Fitnessbloggers en Youtubers dit topic geopend! Deel vooral je favoriete fitgirls/fitboys hieronder!
Om direct maar te beginnen, volg ik op youtube vooral Whitney Simmons en Natacha Oceane. Van de Nederlandse bloggers lees ik af en toe wat van fitwithmarit, japkejanneke en runningwithmo
Aanraders zijn welkom
Jorellafit?
oooh ja ik volg haar ook! ben haar steeds leuker gaan vinden, haha.
ik wilde net iets posten over al die 10,000 kcal challenges… ik ben zo benieuwd of mij dat ook zou lukken haha, maar heb alle ellende van niet kunnen slapen/aankomen ed. er denk ik niet voor over
ja echt leuk! terwijl ze echt het tegenover gestelde van mij is, dus het verbaast me
Ik denk eigenlijk dat ik zo’n challenge makkelijk zou kunnen #oneindigevreetzak
Horen ook de echte workout youtubers hier?
Volgt iemand van jullie de schema’s van blogilates?
50,000!! hahaha maar echt t is wachten op de eerste hartaanval veroorzaakt door zon challenge… een oneindige cheatday is leuk maar voor veel is 10,000 al een challenge.
en @lowta wat mij betreft wel! ik heb stiekem dus interesse in t schema van natcha oceane maar vind 50 euro mega duur dus jat haar oefeningen maar vd videos
Wow ik vind 50.000 wel heel heftig! Ik houd eens in de zoveel tijd een vreetfeest (niet dat ii niet tussendoor ook vreet ) en dan vind ik het heeelijk om in aanloop daarvan die 10.000 calorie challenges te kijken haha.
In de categorie fitgirls: ik stuitte vanmiddag op dit filmpje https://instagram.com/p/BjO5fcxnymA/
Ik vind het wel een mooie insight in de fitgirlfoto’s, hoewel ik het wel erg ongemakkelijk vind ogen:joy: maar ik ben sowieso niet zo’n fan van haar
@lowta, ik volg nu niet meer de schema’s van Blogilates(wel af en toe een filmpje), maar dat heb ik in het verleden wel gedaan en het werkte als een tiet! Ik lette wel ook goed op m’n eten toen, maar ik zag er toen denkbik fysiek op mn best (ok, miss iets te dun) uit. Ik deed het zo’n 4 a 5x in de week en heb het er eerder over gehad op EGF. Ik vond het iig amazing en niet zo saai als sommige andere workouts.
Ik vind het ook echt super werken! Ik probeer het nu ook weer zo goed mogelijk te volgen, maar omwille van andere sporten kom ik aan 2-3 x per week.
Ik heb haar al eerder een periode gevolgd en toen vond ik het ook zo fijn om te merken dat ik sterker werd! Toen zag ik het niet echt aan mijn lichaam (eten zat niet zo goed) maar nu wel, heel fijn!
Dat ziet er wel goed uit! Fijn ook dat ze niet met een vaste meal planning werkt waardoor het ook voor vegetariërs/vegana kan werken.
Misschien heeft iemand hier haar schema wel en kan je het zo krijgen?
Dat filmpje kan toch niet serieus zijn toch?
Volgt iemand hier ook Abby Pollock?
Zij heeft super goede, educatieve video’s over zowel voeding als sport … maar ik kan haar gewoon niet uitstaan!
Maar ben dan toch nieuwsgierig naar de inhoud, want alles wat ze verteld is ook wetenschappelijk onderbouwt enzo.
Heb je haar foto’s wel eens gezien denk het wel haha
Precies hetzelfde. Ik haak elke keer af want ik vind haar echt niet prettig om naar te luisteren.
Dr video’s vind ik inhoudelijk heel erg leuk en interessant maar haar manier van praten vind ik inderdaad ook niet lang vol te houden, jammer!
Ik heb op de één of andere manier de neiging om alleen maar kerels te volgen op youtube en dan vrouwen op insta?
Ik keek altijd MattDoesFitness, vooral omdat ie zo lekker veel kan eten.
Voorheen vond ik dat jongste broertje van de pixiwoo zusjes nog wel leuk om te kijken, maar ik trek die andere vent niet waarmee hij zijn sportkanaal doet.
Fitnessblender komt op zn tijd ook wel van pas.
Oja en Randi Kennedy, wel vrouwelijk, ook een beetje irritante stem, maar die is ook wel ok.
Op insta was ik vroeger echt fan van de video’s van Berenice Fitzpatrick (Ladyfit), haar workout video’s zijn nog steeds favoriet!
Verder:
- Katy Hearn
- Suzanne Svanevik
- Kenziefitness
- Alexandra Bring
- Train with Jaclyn
Ik wil nu die popcorn maker maar weet iemand hoe je de kruiden kan laten kleven zonder augurksap?
Allegra shaw vind ik ook leuk! Veel fitness youtubers vind ik zo hysterisch. Blogilates bijvoorbeeld, haar workouts vind ik heel fijn (achteraf, niet op ‘t moment zelf haha) maar haar kan ik niet aan. De laatste tijd doe ik Bailey Brown’s pilates workouts. Zij is ook wel een tikkie hysterisch maar in de video’s valt het nog mee.
Marloes van Optima Vita is getrouwd, en wat een geweldige jurk!