Het Fitnessbloggers/Youtuberstopic

Wat is jullie favoriete ‘go to’ workoutvideo op youtube?

Dit is een van m’n favo snelle workouts, combineer het meestal met een andere die bijvoorbeeld voor je abs+armen is.

deze, makkelijke oefeningen zonder gekke attributen. Sla wel vaak de goodmorning, corkscrew, iguana press-ups over en doe dan nog wat andere arm oefeningen

Sarahs day en pamela rf hebben fijne workout video’s vind ik.

Dat Megsquats nog niet genoemd is :open_mouth: zij is een powerlifter en echt prachtig

1 like

Leuk, ik kende haar nog niet! Meteen geabonneerd :smiley:

Wat een strakke broek/billen heeft die man

Ik wil dit topic graag weer wat leven inblazen!
Ben op zoek naar interessante youtubers om te volgen (over fitness en de wetenschap daarachter, goeie oefeningen enz.).
Beetje zoals; Natacha Océane, Stephanie Buttermore, Megsquats (al vind ik haar de laatste tijd minder leuk)

1 like

Ik volg Emily Hayden en Paige Reilly, zij doen mee aan bikini fitness wedstrijden. En Krissy Cela is misschien ook nog wel leuk om te volgen

1 like

Emi Wong?

1 like

Sohee Lee vind ik leuk!

2 likes

Thanks! Zoiets bedoelde ik ja :slight_smile:

1 like

Ben ze gaan volgen! Dankje!

2 likes

Ik ben echt fan van optimavita, vind haar zo fijn en normaal! Heeft ze vandaag een artikel over dat ze af en toe met ‘pakjes en zakjes’ kookt, echt super ontnuchterend en eerlijk en (voor mij) fijn om te lezen! Helaas snappen sommige mensen echt weinig van de wereld haha, een zo’n vrouw in de comments gaat allemaal artikelen delen ‘waarom pakjes en zakjes de hel zijn’

(Help ik kan het woord ontnuchterend nu niet meer gebruiken zonder te denken ‘kut dit klopt helemaal niet’ @vitaminwater)

4 likes

Ik ben ook echt fan van Optimavita! Ze is inderdaad zo down to earth :smile:

1 like

Bedoel je niet gewoon ‘lekker nuchter en eerlijk’ :laugh:

Maar dat ben ik met je eens! Vind haar ook heel verfrissend en lekker normaal.

1 like

Ik vind haar ook heel leuk! Gewoon lekker normaal inderdaad (al klinkt dat ook echt kut, haha). Kom haar ook wel eens ‘live’ tegen. Altijd gek want dan wil ik groeten, maar ze kent mij natuurlijk helemaal niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb net de eerste dag van ‘24 days of Christmas’ gedaan van Caroline Girven. Ik vind het wel een heftig begin.

Oh had helemaal gemist dat er een nieuw programma was dus ben ik net maar even gaan doen. Anders loop ik niet gelijk :sweat_smile:

1 like

Dag 1 & 2 done! Was weer heerlijk zwaar.
@Lula, overleefd?