Het complottheorieën topic

Onder andere ja.

Nee natuurlijk is het niet slecht om beleid te maken. Dat vind ik tenminste niet. De EU doet ook veel goede dingen, daar doel ik ook niet op.

Als je het goed vindt, probeer ik hierop terug te komen want ik heb nog heel veel uit te zoeken mbt de reacties hier. :sweat_smile:

Ik heb wel het gevoel dat er een ondertoon in je bericht zit. Klopt dat?

Ik ben nu de eerste aflevering aan het kijken! Veel goeds over gehoord dus ben benieuwd.

Als je dit interessant vind zou ik trouwens ook de serie De Outsiders op NPO aanraden. Is een vergelijkbaar concept, over mensen die op een bepaald vlak buiten de maatschappij staan. Het gaat niet alleen over complotdenkers, maar komen er zeker ook een paar in voor en eigenlijk zijn alle afleveringen wel heel interessant.

7 likes

Ik zie dat je vooral veel dingen suggereert zonder concreet te worden. Zou je eerst eens in willen gaan op de eerdere reacties op je berichten, waarin meerdere forummers de moeite hebben genomen om specifiek in te gaan op wat je zegt?

2 likes

Ik ben nog steeds bezig al de dingen uit te zoeken die hier gezegd zijn. Vind jij het realistisch dat ik nu al een antwoord heb op alles?

Achterhalen hoeveel macht ze hebben klinkt een beetje alsof ze een sinister stiekem plan ofzo hebben. Maar misschien heb ik het helemaal mis en bedoel je gewoon wat anders en lees ik er te veel in!

Ik kijk dat programma van Filemon terug. Ik kan alleen maar facepalmen.
Edit: bedoel dit over aflevering 2. Liep achter.

Aflevering 3 vraag ik me af hoe die vrouw een dolfijnen geluid kan doen.

7 likes

Ik heb er ook een paar gekeken en vond het ook interessant.

Van de aflevering van de vrouw die, volgens haar, zwanger is geweest van een energetisch kind ben ik nog steeds niet helemaal bijgekomen. :sweat_smile: Dat vond ik eh, vrij bijzonder.

4 likes

Ja ik ook. Maar zij heeft ook een phd in psychologie dus ze is echt niet dom. Vraag me af hoe zoiets dan ineens komt.

2 likes

Er zijn dus mensen die serieus geloven dat het weer wordt gemanipuleerd zodat de corona cijfers hoger uitvallen.
I cant …

5 likes

Jep… Of dat we nu regen hebben omdat de terrassen weer open zijn. De vorige ronde winter werd er beweerd dat we die sneeuw ‘kregen van de overheid omdat we te ongehoorzaam waren’… als het niet zo triest was zou ik er hard om moeten lachen

2 likes

Ik vind het gewoon heel zorgwekkend! Volgens mij draaien die mensen helemaal door.

3 likes

Dat idee heb ik ook hoor. Niks mis met gezond kritisch zijn, maar dit…

4 likes

maar… we wonen in een land dat we gekscherend ons “koude kikkerlandje” noemen. Het land staat erom bekend heeel veeel regen te kennen. En nu is het opeens allemaal nep :stuck_out_tongue:

Soms wil ik echt in de hoofden van zulke mensen kijken maar brrrrr waarschijnlijk liever niet

5 likes

Waar zie je dit? Ik kan niet geloven dat mensen echt zo zijn…

1 like

N.oodle Nadia via insta die postte van de week al er iets over en nu dit

Heb je de chemtrails niet gezien dan afgelopen weekend! :partying_face: (<- feesthoedje van aluminium + een roeptoeter)

3 likes

@Koekiemonster ik ben eigenlijk wel benieuwd of je je al hebt ingelezen verder nav de dingen die sommige forummers hebben gezegd en of je er al op terug kunt komen!

10 likes

Ik had bij haar sterk het idee dat ze mensen gewoon voor de gek houdt. Wel op een knappe manier trouwens met al die geluidjes.
Alsof ze een onderzoek doet wat haar hele leven heeft overgenomen om te kijken hoe mensen hierop reageren.
En ik vraag me af hoeveel die consulten kosten :money_mouth_face:

Voor 85 euro heb je al een gezellige meeting met E.T.! https://www.sanistrella.nl/tarieven/

Ik vroeg me trouwens af of zij echt gepromoveerd was want de manier waarop ze het zeiden (‘ze is promovendus in de psychologie’) klonk niet helemaal legit. Dus ik ging even googlen en het is wel echt zo! Toch apart hoe iemand van zo’n carrière in de ET-healing terecht komt…

4 likes

Hoer toch een end op stel klapmongolen
En die achterlijke vrijheidsdemonstratie vandaag. Ughfjrhfh

9 likes