Het blog tip-topic

Ik ben Mila Ermolitskaia en groot fan van beauty en fashion. Ik probeer graag alles uit.
Dat deed ik al toen in ik Rusland woonde, en nu sinds enkele jaren in Nederland.

De verschillen tussen de landen zijn erg interessant. Ik doe veel nieuwe ervaringen op, hier in Nederland. Daarom ben ik de Glance inside Beauty & Fashion Blog gestart. Om mijn ervaringen te delen, en met andere beauty-fans in contact te komen. De onderwerpen zijn heel breed: Botox, nagels, kleurgebruik, tatoeages, PMU, fashion trends, enz, enz.

Heb je nog tips? Ik hoor ze graag.

Ik heb alle kaarsen uit de collab van Ikea met Byredo’s Ben Gorham geroken en heb er een review over geschreven op mijn blog:

Ben er best trots op want het was heel wat werk + ik denk dat geen enkele andere blogger, influencer of journalist in België ze allemaal geroken heeft.

12 likes

Heel erg leuk gedaan, ik heb het met veel plezier gelezen! Weet je toevallig ook tot wanneer de kaarsen te koop zijn?

1 like

Aah dankjewel! Geen idee hoe limited ze precies zijn, maar Ikea’s collabs en LE’s liggen meestal toch minstens een kwart jaar in de winkels.

Ik checkte Google net in een incognito venster en 't artikel staat op twee als ik “ikea byredo review” intik :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

5 likes

Jaaa! Deze zag ik al voorbijkomen in het geurkaasentopic (althans, de kaarsen), zo blij te lezen dat ze ook hier in België gaan komen! Heel fijn artikel!

1 like

Wilde er nav jouw artikel, die ik trouwens door Google tegenkwam, een paar bestellen maar dat kan blijkbaar niet in Nederland :frowning: heb ook geen zin om voor een paar kaarsen naar Ikea te gaan.

1 like

Wat een goed en uitgebreid artikel! Zou op jou durven te vertrouwen en online bestellen (zou dat uberhaupt gaan nu?). Vind deze potjes ook echt mooi!

1 like

@Depeche stom he, hier in België hetzelfde. En we kunnen de komende 6 weken door de lockdown niet eens naar de winkel haha.

@tuula Dankje, dat is precies wat ik wilde bereiken dus da’s fijn om te horen! Ik heb bij het terugkoppelen naar het PR-bureau laten vallen dat ik zal gaan azen op de Sandalwood and Vanilla en Basil and Mint haha, je weet maar nooit.

Ah maar heb je ze dan niet allemaal toegestuurd gekregen? Hoe heb je dit zo uitgebreid kunnen omschrijven dan? :exploding_head:

Haha ze hebben me stukken was gestuurd!! Dus die heb ik in een stukje alufolie boven een theelichtje gesmolten. Ik kan me niet inbeelden wat voor 'n kutklusje dat moet geweest zijn haha, vast een stagiair.

Liever stukjes was van alle kaarsen, dan twee echte samples. Ik ben heel blij dat ik de hele collectie heb kunnen beschrijven en zal zoals het plebs mijn best moeten om ze te pakken te krijgen haha.

Ik kreeg net iig een mailtje terug - Ikea België bekijkt of ze de collectie alsnog online kunnen aanbieden.

1 like

Oh haha nou maar ook veel werk voor jou! Vind dat ze je wel 2/3 echte kaarsen mogen sturen haha. Is dit via Oona?

En keep us posted over Ikea, want dan zet ik ze op m’n kerst lijstje!

1 like

Via Oona inderdaad! De hint is jammer genoeg niet aangekomen haha.

Ik laat 't je weten als ik ze online spot! Ik lees op reddit van iemand in de UK denk ik dat er per filiaal per geur maar 50 stuks beschikbaar zijn dus ik vrees wel dat je Kerstman of -vrouw er snel bij zal moeten zijn!

1 like

Werkt er nog iemand met de gratis Wordpress versie? Ik ben na jaren opnieuw een blog gestart maar wil even aankijken of ik het volhou, dus vandaar nog geen opgrade naar premium. Maar de opties zijn wel héél beperkt tov vroeger heb ik de indruk :sweat_smile: Nu probeer ik Google Analytics te koppelen, maar zowel aanpassingen in de code van mijn blog als het installeren van plugins zijn enkel voorbehouden voor premium gebruikers :upside_down_face: Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft?

Aangezien het steeds donkerder en kouder begint te worden vond ik het hoog tijd voor een recept voor stoofperen! Ik heb ze laatst ook in een stoofperenslof verwerkt en dat werd ook heel erg lekker. Ik heb toen een paar eetlepels van het vocht door de banketbakkersroom gemengd en de stoofperen in dunne plakjes gesneden en als een waaier op de slof gelegd.

Ik kom de vlogs van mascha niet meer door, dus toen dit maar gemaakt: https://icanteven.nl/influencers-zuigen-air-force-flex-560-steelstofzuiger-editie/

1 like

Wat zijn jullie aanraders qua blogs over skincare? Mag Nederlands of Engels zijn

Mocht iemand willen weten wat ik dit jaar allemaal heb aangeschaft…

3 likes

Ooooooh nu weet ik wie je bent.

Heb ik iets gemist?

Ik had de link tussen je insta en je account niet gelegd.
Voor mij was je nog altijd een groot mysterie.

1 like