Het blog tip-topic

Om dan wel on topic te blijven, wat updates van de laatste tijd:

En verder deel ik elke week een dagboekje.

2 likes

Ok, bedoelde het niet om te spammen. Vond het gewoon leuk om te delen :blush: mijn excuses dan

Omdat ik de laatste tijd niet zo supergoed in mijn vel zit ben ik begonnen met stukjes schrijven op Medium. Om dingen van me af te schrijven, (maar openbaar, dus ook nog niet té persoonlijk) maar ook om weer een beetje de smaak te pakken te krijgen en misschien later wel echt een blog te starten.

Er staan nog maar twee stukjes op, maar voor wie wil: https://medium.com/@lopenophakken.

Schrijftips zijn meer dan welkom!

4 likes

Leuk geschreven. Ik ben je gaan volgen.

En hopelijk helpt het je ook om dingen op een rij te zetten en meer te schrijven.

1 like

Mn eerste volger! Ik voel me meteen een beetje beroemd;).

Dankjewel! Ik hoop het ook!

1 like

Dankjewel! Ik ken Medium ook nog niet zo goed, maar wel een lekker laagdrempelig begin denk ik.

Hey, ik dacht dat Medium gelimiteerde weergaven had, maar gelukkig dus niet! Je schrijft echt heel leuk; ik ben je gaan volgen.

1 like

Herkenbaar! (Hartchirurg stukje)

1 like

Ja he! Wel kak voor je dat je het herkent zeg maar, maar leuk dat je het al gelezen hebt en reageert😄.

@Amethista Volgens mij nog wel😞. Maar ik weet het niet zeker want ik heb nu zo’ n tijdelijk proefabonnement.

1 like

Wauw ik bekijk jullie blogs nu pas, maar het ziet er echt heel mooi uit allemaal! :heart_eyes:

Wat leuk om hier verschillende blogs te lezen, ik ben zelf helemaal gek van beautyblogs. Hier 2 die ik net gevonden heb en erg leuk vind om te lezen:

Verder zou ik nog wel meer tips van leuke blogs willen ontvangen, heeft iemand nog leuke tips?

1 like

Leuk deze blogs, ken ik niet! Ik volg zelf geen beautyblogs maar meer schrijfblogs en foodblogs.

vind ik zeker een aanrader.

heeft leuke recepten en artikelen

interessante geschiedenisblogs en leuke recepten

https://coquinaria.nl

geschiedenis en eten

over kinderboeken. Leuke recensies om te lezen.

En verder gewoon de standaard blogs. En ik vind de websites van tijdschriften ook leuk om te volgen.

1 like

Leuk, dank je wel. De happy kitchen & lifestyle ga ik lezen!

1 like

Ik heb weer 2 blogs gevonden over huid. De eerste gaat over de huid aanpakken van binnenuit. Heel interessant. De 2e is van dezelfde site waar ik ongeveer 2 weken geleden eentje van postte. Ze heeft een nieuwe gemaakt over huidverzorging van 40+ers, ook erg leuk en interessant.

De happy kitchen & lifestyle was leuk om te lezen! Ik lees normaal niet zo’n type blog, maar deze vond ik wel leuk :slight_smile:

1 like

Ik ben begonnen te schrijven over de vroeggeboorte en ziekenhuisperiode van ons dochtertje. Vooral ter verwerking voor mezelf, maar wellicht ook om anderen te helpen of een inkijkje te geven.
En voor de liefhebbers zijn er ook nog een hoop (oudere) reisverhalen te vinden, haha.

http://nienkedeelt.nl

7 likes

Wat een heftig verhaal. Mega knap dat je het hebt opgeschreven, ik hoop dat je het zelf goed kunt verwerken en heel fijn om te lezen dat het goed gaat met Nora. Hopelijk met jou ook!

1 like

Dankjewel! Met Nora gaat het fantastisch, nu met mij nog. :wink: Maar komt goed.

1 like

Echt mooi geschreven, heel indrukwekkend. Werd helemaal emotioneel van de lieve reacties van je moeder en andere familieleden onder je posts. Hopelijk voel je je snel beter en helpt het schrijven bij het verwerken!

1 like

Blog over leuke spelen voor 2 personen:

3 likes