Het blog tip-topic

Zij post bijna dagelijks en ik vind het een goede mix tussen budget en dure skincare.
1 like

Na lang twijfelen (ivm anonimiteit) vind ik het toch leuk om ook mijn blog hier te delen (na het verwijderen van mn forum-posts). Ik geef les op een middelbare school en schrijf daarover op mijn blog. Mijn eennalaatste blog gaat over de lockdown en het effect op Ă©Ă©n van mijn leerlingen:

Leuk ook om jullie blogs te zien en lezen, dat geeft meteen veel inspiratie qua schrijfstijl en lay out!

11 likes

Wat schrijf je mooi! Heb nu 2 verhalen gelezen, maar ga er van het weekend zeker even tijd voorn maken om meer te lezen

1 like

Heb moeten huilen :heart:

1 like

En @Speurneus ah wat een super lieve reacties en wat leuk om te lezen, dank je wel.

@Sedana ik moest zelf ook huilen (toen het net gebeurd was) dus dat snap ik heel goed.

Wat een mooie stukjes schrijf je! Heftig ook wel wat je allemaal meemaakt. Wat voor school geef je precies les?

1 like

Thanks, lief! Ik stuur je een pb!

Hoi! Ik zit dus al heel lang als mee lezer op dit forum en heel sporadisch heb ik eens iets gepost als ik mn mond echt niet kon houden haha.

Ik heb zelf altijd heel lang een blog gehad en heb dat u na 2 jaar een ‘pauze’ weer opgepakt! Dus ik wilde graag een artikel met jullie delen. Maar eerst een andere vraag:

Ik vind het zo jammer dat bloggen heel de tijd voor dood verklaard wordt want ik vind het zelf heel leuk om nog blogs te lezen en dan vooral lifestyle blogs over iemands leven. Ik lees zelf veel scandinavische blogs omdat die vaak precies zijn wat ik zoek. Zoiets heb ik nog niet echt als NL blog gevonden. Het zijn vaak blogs met veel, mooie foto’s van alledaagse dingen. mijn favoriete is bijvoorbeeld:

Kennen jullie zulk soort blogs in het NL of Belgisch?

Nu deel ik ook nog graag mijn blog met jullie. Hopelijk vinden jullie het ook leuk en interessant!

Dit is misschien wel leuk om te volgen?

Zo af en toe lees ik er eens. :blush:

Ziet er leuk uit! Dankjewel!

1 like

Ik schreef twee verhalen over 1 leerling.

Deze staat er al een tijdje op:

En deze is nieuw:
2 likes

Ik wil m’n eigen blog graag even delen aangezien hier ook veel Nijmegenaren zitten, Wie weet heb je er wat aan!

3 likes

Mijn nieuwe blog gaat over de nasleep van de moord van Samuel Paty, maar ook over online onderwijs en wat dat allemaal met je doet als docent.

3 likes

Supermooie blog items! :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Hartstikke lief, dank je wel!! Echt heel leuk om te horen, ik doe er echt mijn best op haha dus dan vind ik het super leuk als mensen het graag lezen.

Ik schreef (een tijdje terug) over twee leerlingen die een conflict met hun docent oplossen:

1 like

Pfoeh een beetje eng is dit, maar ik ben met @LastYoungRenegade @Hippe_kikker en @Camper een persoonlijke blog over autisme gestart.
Het gaat voornamelijk over autisme bij vrouwen en het herkennen van autisme bij twijfel aangezien er veel vrouwen zonder diagnose rondlopen (en hierdoor jarenlang met depressies etc. rondlopen).
Misschien hebben sommigen van jullie er wat aan en tips zijn welkom, want we zijn pas sinds kort bezig en lopen soms nog tegen dingen aan.
Dit is de laatste post van @LastYoungRenegade

21 likes

Wauw super! Ik ga meteen lezen!!!

3 likes

Ik zag je reactie, echt superleuk! Hopelijk blijf je meelezen en heb je iets aan onze hersenspinsels. Er is hier ook een autismetopic, mocht je interesse hebben.

2 likes

Ziet er fantastisch uit! Heel leuk. :grin:

1 like

Een aantal van mijn favoriete blogs posten sinds april/mei niet meer. Geen idee waarom precies. Maar goed iemand hier nog leuke tips? Ben niet van beautyblogs of mommy blogs.