Mijn schoonmoeder heeft zelfs ooit gezegd, 1 kind is geen kind. Daar is ze gelukkig snel op teruggekomen. Ik heb ook een aantal vriendinnen met 3 kinderen en die blijven ook maar vragen of er nog een tweede komt. Juist als ik daar ben ben ik er extra zeker van haha wat een chaos.
Wij vinden het gewoon goed zo. Mijn zwangerschap was top, ze was een super makkelijke baby en ze is eigenlijk nog steeds een heel makkelijk kind (4 jaar) en ik vind het helemaal lekker dat ze nu naar school gaat, zodat ik lekker mijn eigen dingen kan doen. Volgens ons kan het gewoon niet beter zo, alleen maar lastiger.
Ik heb zelf een broertje die ik niet heel vaak zie, als we elkaar zien is het wel gezellig hoor, maar ik heb altijd veel meer aan mijn vriendinnen gehad. En ik zie nu ook aan haar dat ze soort van gedwongen wordt om contact te leggen met andere kindjes op bijvoorbeeld de camping waar we stonden en dat gaat hartstikke goed.
Oh en ik zeg al vaak dat ik twee kinderen heb, namelijk ook nog ons harige hondenkind.