Biergistpillen of biotine!
Ik vind kinlengte meestal juist heel mooi, is het zo erg dan? Kan je er niet wat mee met een stijl- of krultang misschien?
Biergistpillen of biotine!
Ik vind kinlengte meestal juist heel mooi, is het zo erg dan? Kan je er niet wat mee met een stijl- of krultang misschien?
Het groeit altijd onwijs snel als het warm is, dus dit is wel het beste moment om te kort haar te hebben. Beter nu dan in november succes!
Ja die gebruik ik ook. Blijf aan het scheren haha
Het Hydra Beauty Radiance Mask van Chanel vind ik zelf echt top! Ga er vaak ook gewoon mee slapen als mijn huid echt heel droog is. Hij ruikt ook echt super lekker <3
Yay, fijn dat dit topic hier ook weer is!
Ik heb 3 vragen:
Mac wenkbrauwpotloden vind ik heel fijn. Ze zijn heel dun en je hoeft nooit te slijpen, is zo’n uitschuifbaar potloodje, je doet er echt super lang mee!
catrice heeft nu ook zo van die heel dunne potloodjes! ik heb een blond gekocht voor creatieve doeleinden en eentje in mijn kleur en ze zijn echt heel fijn in gebruik maar wel een stuk goedkoper dan mac en anastasia
Thanks voor de tips @Ishq en @VivaGlam Ik ga even kijken bij die van Catrice, maar ik vind het ook heel moeilijk om de juiste kleur te kiezen… mocht dat te ingewikkeld zijn dan ga ik eens langs mac (voor de eerste keer ooit haha!)
wat voor haarkleur heb je?
Ik heb ook nog niet naar die van Catrice gekeken, meestal hebben budget merken bij mij niet de goede kleur. Maar ik gebruik die van mac al 1,5 jaar elke dag en hij is nog steeds niet op! Maar ik ga weleens kijken bij Catrice als die van mij op is, wie weet zit er iets tussen!
Donkerblond! Mn wenkbrauwen zijn wel donkerder dan mn gewone haar, en dan vooral aan de aanzet. De staart is weer best wel blond, die wil ik dus wat meer dezelfde kleur als de aanzet maken. Ik laat ze wel eens verven maar dat vind ik toch een beetje begrotelijk op den duur dus vandaar dat ik wat meer wil bijtekenen
NYX heeft ook fijne wenkbrauwpotloden!
Heeft iemand een goeie tip voor een vaste poeder? Ik gebruik altijd die losse van laura mercier en ben er helemaal weg van, maar ben nu op zoek naar eentje die handiger is om mee te nemen als ik naar mijn vriend ga ofzo.
Mac MSF?
Ja die wilde ik ook zeggen, ik vind die van nyx ook heel fijn
Oe Nyx is dan ook nog wel een goed idee @JaneB en @quarterlife, dan kan de douglas mevrouw me mooi helpen de kleur uit te zoeken
Serieus? Ik vind die van Mac ook superfijn maar na 3 maanden is ie bij mij echt wel op.
Ik vind de transparante poeder van Essence echt top. Minstens net zo fijn als die van Mac.
Jaaa echt! Ok ik gebruik het niet letterlijk iedere dag maar sowieso doordeweeks dus minimaal 5 dagen per week. Maar je hebt er super weinig van nodig, en als ik 1x draai dan kan ik daar zeker een paar dagen mee bijtekenen.
Oh wow nee ik gebruikte ook niet megaveel voor mn gevoel maar ik moest wel elke dag ff dat ding een slagje draaien. Ik ga iig die van Catrice eens opzoeken, die klinkt wel goed!