Het Beautytopic

consumerrelations@be.bobbibrown.com !

Edit: ik citeer Sandra: “Ik zou u adviseren om langs te gaan in één van onze Bobbi Brown stores en een afspraak te maken voor een gratis ‘‘how to glow’’ dan kan u zien of u het product goed gebruikt en wat het product nu echt moet doen.”

Haha alsof ik niet weet hoe ik een fucking blush moet aanbrengen??

12 likes

Ik zou Sandra adviseren om ontslag te nemen

12 likes

Ik heb een selfcare fase maar ik word nu al gestoord van het make up op doen en weer afhalen en dat het uitveegt en nouja, alles eigenlijk.
Dus toen dacht ik, als ik nou wimperextensions neem scheelt dat weer. Maar blijkbaar is dat te simpel gedacht want er zijn verschillende opties. Je hebt one by one, 3d en dan kan je ze ook nog liften.
Wat geeft het mooiste, natuurlijkste en langdurigste effect?
En als je ze laat liften en er groeien weer nieuwe wimpers, zie je dat dan niet heel goed? Dat dan zeg maar de helft gekruld is en de helft niet?
En hoe weet je of je een goede salon hebt? Waar moet je op letten? Ik zie namelijk best wel verschillen in prijzen. Of sowieso, als iemand een tip heeft voor Amsterdam en omstreken ben ik ook blij!

Voor wimpertips moet je bij @Beautician zijn!
Persoonlijk vind ik extensions echt funest voor je wimpers, de eerste week is het mooi maar dan vallen er een paar uit en dan lijk je een kameel die door de war ligt. Zou dan echt om de 2 weken laten bijwerken, maarja :moneybag::moneybag::moneybag:

4 likes

dit is toch een grap? Dan eis ik een doorverwijzing naar de boos. Laat Sandra maar wat zweten.

@Jessa hier is het beautytopic

@Jessa wilde antwoorden in het andere topic. Maar was je haar niet diezelfde dag en gooi er de dag ervoor ook geen conditiner in. Misschien zelfs even beetje haarlak om je haar een beetje stroever te maken en dan de krultang erin. Grootste kans dat het beter blijft zitten

‘S ochtends dikke hadden pijpenkrullen maken en er niks mee doen, zakt na een paar uur vanzelf uit en blijft de hele dag zitten vaak. Wat je ook kunt doen is slapen met een haarband, dan zit het bij mij echt nog 4 dagen zo. https://youtu.be/E4z9uutdrE0

1 like

Ik ga naar studio Nina van Veluw in Amsterdam en ben altijd super blij met m’n wimpers! Ze kijkt naar wat jouw eigen wimpers kunnen dragen en geeft goed advies. Krijg er veel complimenten over omdat mensen alleen dikke plakkaten verwachten bij wimperextensions. Helaas moet ik ze vandaag laten verwijderen omdat ze in juni op vakantie is en daarna helemaal vol zit.

1 like

Iemand aanraders wat betreft een zonnebrandcrème voor het gezicht die niet plakt en snel intrekt? :sunny:

Niet zover ik kan zien. Ik laat ze elke 3 weken bijwerken en de wimpers blijven best mooi na zo’n tijd dus dat is geloof ik ook een indicatie dat je eigen wimpers niet heel zielig uitvallen. Ik hou wel altijd een pauze na een aantal maanden.

1 like

Haha proberen kan altijd toch! Zo begon ik ook, maar het bevalt zo goed dat ik niet meer zonder wil. Alleen door de kosten wordt je wel back to reality gebracht haha.

Ik al echte beautynoob vraag me af hoe je zo’n ‘dewy’ look creert. Want ik hoor altijd dat je na een vloeibare foundation wel af moet poederen, maar dan wordt het toch direct mat?
Dus doe je dat dan? Niet afpoederen?

ah oke, thanks!

ik gebruik onder mijn foundation iets van een glimmende primer - geeft een beetje glans. Zelf gebruik ik de Becca Shimmering Skin Perfector, maar hoor ook goede verhalen over Mac’s strobe cream!

Thanks! Ik vind het wel een duidelijk verhaal eigenlijk. Maar ik ben benieuwd naar de foto’s! Stuur je vanavond even een pb.

1 like

poeder is inderdaad niet verplicht hoor! En als je een dun laagje doet over je gezicht waar nodig valt het ook wel mee. Nog een tip is om te poederen en dan met een waterspray veel te spuiten waardoor het poeder mooi versmelt en wegtrekt maar je wel nog de langdurigheid hebt.
En een basis als strobe cream helpt ook veel vind ik, ik meng zulke producten ook graag door mijn foundation. Shimmering skin perfector van becca vind ik vooral mooi als highlight over alles heen, een heel mooie niet glitterige glans

1 like

Iemand gebruikte hier toch babypoeder als transparante poeder? Ik kan het niet meet vinden, maar ik wil weten welk merk. Ik ben mijn poeder kwijt en wil geen dure nieuwe kopen, omdat ik hem vast wel weer terug ga vinden.

Ja ik haha. Ik heb onderstaande van de Kruidvat, want was goedkoop. En de geur is prima, maar de volgende keer ga ik voor Zwitsal want die geur vind ik toch net wat lekkerder. Maar het zal niks uitmaken gok ik!

Edit: en ik doe dan steeds een beetje in een leeg bakje met een sifter

2 likes

Sorry dat ik ineens zo kom binnenvallen. Ik ben gister naar de kapper geweest en het is zeker zo’n 5-10 cm korter dan ik wilde. M’n haar komt nu net onder m’n kin i.p.v. op/over m’n schouders. Ik voel mij zo lelijk nu. De komende weken wil ik het sowieso in een staart dragen, dat past net. Maar hebben jullie tips hoe m’n haar sneller kan groeien? Of is dat een fabel?

1 like