Het Beautytopic

Hahahah shit balen zeg, het ziet er zo leuk uit

Ja zo dik en moeilijk aan te brengen. Baal er een beetje van dat de mevrouw dat in de winkel niet gezegd heeft. Maar ze verkopen daar pas sinds kort Bobbi dus ik denk dat haar productkennis niet helemaal up to date was nog. Maar thanks, ga ik daar eens voor kijken. Dacht ik bestel het online maar zie zoveel kleuren dat ik maar even een winkel inloop deze week :sweat_smile:.

Alleen vandaag nog 30% korting op alles bij The Body Shop.

Wow lekker uitgebreid! Ik heb net even zitten zoeken naar die Missha Time Revolution Essence, helaas viel de prijs me nogal tegen :scream:
Via eBay kun je proefjes bestellen, mochten er meer mensen geïnteresseerd zijn :slight_smile:

snap ik! je hebt maar 2/3 druppels nodig voor je gehele gezicht, dus je doet er lang mee. Ik gebruik het 2 keer per dag (niet nodig als je geen droge huid hebt) en doe ongeveer 4,5/5 maanden met een fles. :blush: Daarnaast heb je ook andere merken die goedkoper zijn (heb daar alleen geen ervaring mee)

1 like

Dat klinkt zuinig! Ik heb er geen problemen mee om ‘dure’ producten te kopen maar vind het fijner om ze eerst te testen, het werkt toch bij iedereen anders.

Iemand ervaring met deze booster?

Kunnen jullie mij vertellen wat het Zarqa serum voor jullie huid heeft gedaan? Ik twijfel om het te kopen vanwege de enthousiaste reacties maar ben benieuwd naar ervaringen en verschillen van de huid.

het skin calming serum is heel goed om je huid rustig te houden en als je last hebt van een vochtarme huid

1 like

Heb deze jongen online aangeschaft in kleur 4, maar ik vind m eigenlijk best wel licht? Terwijl ik een nc30 ben van mac, dus dacht dat het wel prima kon.. nu maar hopen dat ze m bij de bijenkorf willen ruilen voor een 5.

Gebruikt iemand deze en dat ie ook lichter uitviel dan je dacht?

Decubal is deze week weer 2e voor 1 euro bij Holland and Barrett :sunglasses:

Aangezien ik over een paar dagen ga wildkamperen ben ik nog opzoek naar biologisch afbreekbare shampoo en douchegel. Is er toevallig iemand met tips? Qua douchegel denk ik aan de sanex 0.0 en qua shampoo misschien urtekram, maar die kan ik nergens in een fysieke winkel vinden.

1 like

Mmm ja highlighter dat is waar ook, doe jij het dan niet over je hele gezicht? Dat was ik eigenlijk van plan, maar dan moet ik het gewoon anders gaan gebruiken

Wie heeft de tip voor concealer die in de lijntjes onder je oog gaat zitten? Ik heb voor mijn gevoel ALLES geprobeerd (primer, oogschaduwbasis, met bb aanbrengen, met kwast aanbrengen, veel poedet eroverheen, weinig poeder), maar NIKS werkt :sob:

Oogcreme

En verder is er vrij weinig aan te doen, spieren rondom je ogen gebruik je het meeste dus 100% tegengaan is helaas niet te doen.

1 like

Aaah tnx!! Ik wilde het inderdaad ook proberen om te dragen zonder foundation en een beetje concealer hier en daar, maar ga t zeker ook proberen als highlighter

En wat minder dikke concealer kan helpen. En goed afpoederen!

Ik heb ondertussen antwoord gehad en ze zegt basically dat 't mijn schuld is en dat anderhalf jaar gebruik al heel mooi is en dat ze aanraadt een product maar 6 maanden te gebruiken (???).
Oh ja en HET IS GEEN BLUSH HOOR dus het IS NORMAAL DAT ER WEINIG KLEUR AFKOMT.

Bitch please.

Nou er staat 24m op dus na 2 jaar kunnen ze idd niet meer garanderen dat de kwaliteit nog goed is, maar dit mag niet hoor.

1 like

wat @guus al zegt, als het de maanden op verpakking niet na kan komen is er sowieso al iets mis

1 like

Pff wat een sloebers, Sandra krijgt van mij nog een gepeperd antwoord terug hoor.

2 likes

Welk e-mailadres heb je gebruikt?