Het Beautytopic

Hmm jammer, alleen al voor de verpakking zou ik m willen

Je kunt eventueel via Shipito bestellen!

Ga ik eens checken thanks!!

Ik heb laatst een concealer van bobbi gekocht maar vind hem helemaal niet fijn. Veel te dik en daardoor amper goed te verdelen :o_o:. Wat is jullie favoriet? Vooral om blauwe kringen te verbergen en/of roodheid tegengaan?

Babypoeder! Of hoe heet dat spul, wat je op babybilletjes kan doen. Ik gebruik dat al jaren om mijn foundation te setten en het werkt als een trein. Je krijgt er geen wit gezicht van zoals die zogenaamde transparante poeders (due dat dus niet zijn), het kost geen drol en je doet jaren met Ă©Ă©n zakje. Het ruikt ook nog eens lekker!

2 likes

Ik zat me laatst te verdiepen in de Charlotte Tilbuty bronze & glow en ik las gemengde berichten over het contouren. De meeste reviews laten zien dat ze eerst bronzen, en daarna de jukbeenderen extra aanzetten. Een beetje tussen bronzen en contouren in zeg maar. Ik vind het wel een heeel mooi product!

1 like

Bij mij niet! Gebruik het nu denk ik een jaar of twee en heb nergens last van gehad in die tijd :relaxed:

1 like

Ik zoek een budgetproof rozig/perzikkleurige highlighter. Iemand tips?

Tarte shape tape! Make-up Revolution schijnt een goede dupe te hebben die makkelijker verkrijgbaar is.

1 like

Betty lou manizer van The Balm vind ik heel mooi

Edit: oops bedoel Cindy lou manizer

1 like

Le blush van L’Oreal. Zelf geen ervaring mee maar Cynthia is er altijd lyrisch over.

Ga voor Charlotte dit is echt mijn favo bronzer en highlighter.

1 like

Thanks voor de reacties allemaal! Ben overtuigd en ga de CT halen :biggrin:

1 like

Kan iemand mij helpen. Ik heb een soort van kleine huidkleurige bultjes op mijn gezicht het zijn niet echt puistjes en ook geen gerstekorrels. Een soort van reliëf. Heeft iemand tips wat ik kan gebruiken qua producten?

@flwhrs Cosrx aha liquid verkopen ze ook bij littlewonderland (heb ik super positive ervaringen mee) als je die graag wil proberen ipv PC!

1 like

Ik heb daar zo ongelofelijk veel besteld haha. Alles voor een mooie huid!

1 like

Ik ben zelf groot fan van het koreaanse 10step skin care plan en gebruik producten voor een droge/gevoelige/rode huid (ik heb rosacea). Ik zal hieronder even de producten die ik gebruik toelichten ;

First off - voordat ik m’n gezicht ga wassen, was ik mijn handen. Merk dat dat qua puistjes/onzuiverheden echt verschil kan maken.

1. Camomille olie reiniger van TBS om mijn make up globaal eraf te halen.
  2. Neogen Dermalogy Real Fresh Foam om echt alle resten eraf te halen.
  3. Exfoliant (2/3x in de week) mijn ABSOLUTE favoriet zijn de Neogen Dermalogy BioPeel Gauze Peeling Wine. Deze pads zijn echt DE SHIT. Ik gebruik ook een masker van Caudalie als ik een lichte exfoliant wil.
  4. Voor toner gebruik ik de Son & Park Beauty water. Deze is onwijs populair - maar ik vind m erg weinig doen. Het is een hydraterende toner dus ipv een watje over m’n gezicht ‘swipen’, ‘druk’ ik het watje over mijn gezicht zodat mijn huid echt de kans krijgt het product goed op te nemen.
  5. Daarna gebruik ik de Missha Time Revolution Essence. Dit is echt een product wat iedereen toe zou moeten voegen aan z’n verzorging. Helpt met extra hydratatie/skin repair (werkt fijn voor mijn rosacea)
  6. Het serum dat ik daarna gebruik is de Klairs Freshly Juiced Vitamin Drop - een vitamine C serum waardoor ik veel verschil zag in de roodheid/geĂŻrriteerdheid van mijn huid! Ik overweeg nog een serum toe te voegen welke zich meer richt op veroudering.
  7. De oogcreme die ik daarna gebruik is een van clinique - niets bijzonders would not recommend
  8. De moisterizer (savonds) die ik daarna gebruik ligt eraan hoe mijn huid voelt - als ik heb geexfolieerd gebruik ik savonds graag de Origins Drink Up Overnight Mask zodat ik echt een babyhuidje de volgende ochtend heb. Als ik minder nodig heb gebruik ik de Missha Time Revolution Vitality Cream - tot nu toe geen groot fan, trekt niet lekker in.
    De moisterizers die ik overdag gebruik is de Total Effects (parfumvrij) van Olaz - en ben net de Klairs Rich Moist Soothing Cream gaan gebruiken welke tot nu toe fijn is.
  9. Ik gebruik daarna nogsteeds de Missha Near Skin Dustless Defence Sun Block - ik was groot fan totdat @VickyViolence een video deelde over de ingredienten. Ik maak deze tube op en dan op zoek naar een ander.
  10. Laatste stap zijn sheetmasks - gebruik er redelijk wat van veel verschillende merken (je krijgt bij LittleWonderland vaak eentje toegestopt bij je order als cadeau) maar ik ben toch meer van fan maskers die je op moet smeren. Voor mijn gevoel doet dat meer voor mijn huid. Sheetmasks irriteren mijn gevoelige huid vaak.

update ; holy fuck sorry dat het zo’n lange lap tekst is
 :see_no_evil:

9 likes

Waar heb je je mail naar toe gestuurd?

Glitterhoofd, glitterhaar, glitterkleren, glitter allessssss.

Welke heb je? De full cover? Die is ook dik en lastig te blenden, als je blauwe kringen wil verbergen zou ik eens een corrector er onder proberen, de serum corrector en concealer zijn heel dun maar wel dekkend!