MUA hebben ze gewoon bij het Kruidvat!
hoe vind je die?
Goed! Ik vergeet eigenlijk heel vaak maskers te doen maar ja. Het is vooral ideaal dat er geen parfum enzo inzit, ik kan namelijk niet veel hebben (gevoelige huid). Verder verzorgt het gewoon goed en krijg ik er een gladde en zachte huid van.
TLDR: geen troep, basic, maar echt een babyvelletje achteraf
nou die gaat op mijn lijst
Yes, bovendien best budgetproof als ik het vergelijk met bv. die GlamGlows enzo
iemand dan toevallig tips voor een super hydraterend masker?
caudalie moisturising mask!
Dior Nude Skin! Werkt voor mij echt perfect!
Ja die heb ik ooit gehad inderdaad. Opzich wel fijn maar ben toen geswitcht vanwege de prijs volgens mij. Gezien foundations bij mij best snel gaan
@Rozecoupeschaar Jij had het laatst toch over deep cleansing shampoo? Weet je misschien wat een goede is die in de drogist te koop is?
Heeft iemand hier ook tips voor een huid met rosacea? Het is zo’n (dure) zoektocht. Misschien toch maar eens naar een dermatoloog.
Da’s een goeie, dat had ik nog niet geprobeerd haha!
Heeft iemand ervaring met een van deze twee? (of misschien een andere aanrader)
Ik gebruik nu Hoola maar wil wel eens iets anders proberen. Alleen twijfel voor welke ik zal gaan, ben NC20 en wil er mee contourenJa klopt! Bij de drogist eerlijk gezegd niet. Weet zo niet welke merken er een hebben. Zou vooral opletten dat er niet te veel rotzooi zoals siliconen inzetten. Anders daar even vragen, bij sommige drogisterijen hebben de medewerkers er ook verstand van.
soleil de tan lijkt me echt wel te oranje voor contour, je moet eens naar videos van jessie maya kijken en hoe lellek dat altijd is
Ik heb de laatste tijd echt heel snel weer vet haar. Ik waste het al een tijd (paar jaar) 2x per week en dat ging gewoon goed heel lang. Dan werd het misschien een beetje vet op de dag van wassen. Maar nu is het de tweede dag soms alweer vet, zeker dag 3. Ik wil niet zo vaak mn haar wassen haha! Droogshampoo is ook niet alles vind ik, word het zo’n stro van. Heeft iemand tips?
Heeft iemand toevallig al die nieuwe Fix+ in goldlite/pinklite geprobeerd? Ben er heel benieuwd naar maar ben bang dat je een soort glitterhoofd er van krijgt
Ik ben hier ook zo benieuwd naar! Heb ze ook nog niet gespot bij de Douglas/Bijenkorf ofzo, jij?
Ik wil echt dat glossier naar Nederland gaat verzenden. Ik weet dat t super gehyped wordt maar ik wil gewoon alles hebben.
Nee heb ze alleen gezien op de site van Douglas!