Het Beautytopic

Ik vind de micellair water van simple heel fijn!

1 like

Ik gebruik die van de Lidl op dit moment.

1 like

Ik wil heel graag mijn wenkbrauwen verven. Want zonder make-up lijkt het net alsof ik uberhaupt geen wenkbrauwen heb. Vind ik er nog elke ochtend gek uitzien. Maar hoe pak ik dat aan? Kan ik dat zelf doen? Hoe kies ik een kleur?

Als ik mijn wenkbrauwen bijteken doe ik dat altijd met de lichtste kleur uit dat catrice setje. Die is perfect.

Thanks voor je uitgebreide antwoord! Ik ga er mee aan de slag.

1 like

@Beautician mag ik je wat vragen over de kleuren van Refectocil?

Dankjewel! Ik vroeg me af, welke kleuren van hun zijn allemaal assig? Ik heb ooit 3, 3.1 en 1.1 gekocht maar heb het nooit durven gebruiken omdat ik niet weet welke ik het best kon gebruiken haha. En stel ze zijn beide niet assig, welke verhouding met 1.1 kan ik dan gebruiken? Want ik heb gelezen dat 1.1 zorgt voor een koele ondertoon.

Ik heb altijd het probleem met eyeliner dat deze gedurende dag verdwijnt uit mijn ooghoeken. Dus dan lijkt het alsof mijn eyeliner pas halverwege mijn oog begint.

Nu wil ik deze van kiko gaan proberen, heeft iemand ervaringen met deze? Blijft deze goed zitten? Of heeft iemand andere tips?

Goed om te weten! Ik ga het eens uitproberen, het is nu toch vakantie haha.

1 like

Heb ooit naar aanleiding van tips hier NYX epic ink liner gekocht en ik vind die echt heel goed!

1 like

Ik wilde ook een assige kleur. Ik heb donkerbruin (3) en grijs (1.1) gekocht van Refectocil en die meng ik! Werk prima en ziet er goed uit.

@Beautician heeft mij al een hele tijd geleden geholpen met de juiste kleuren uit te zoeken van Refectocil en ik gebruik het nog steeds elke maand! Echt ideaal en bij deze dus een zeer positieve recensie over het advies van Beautician haha.

2 likes

Dankjewel voor je antwoord! Welke verhoudingen gebruik jij om de juiste kleur te krijgen?

Echt iedere mascara geeft bij mij af op het wenkbrauwbot. Ik gebruik liever niet waterproof, heeft iemand de tip?

‘s Morgens goed je gezicht en oogleden reinigen (niet alleen met water). Ik had ook altijd van die afdrukken, kwam doordat mijn oogleden een beetje vettig waren. Dus: goed schoonmaken (ik doe gewoon met miccelair water) en licht afpoederen, dan moet het goedkomen.

1 like

Een beetje huidskleur oogschaduw daar doen. Dat is het enige wat bij mij helpt. Heb er zoals nu met warm weer meer last van maar ik moet op werk super vaak de vaatwasser in en uit ruimen en elke keer als ik hem open doe krijg ik zon stoomwolk in m’n gezicht dus dan kijk ik altijd heel dramatisch opzij hahaha anders worden m’n wimpers nat en gaan ze alsnog stempelen.

1 like

Heeft iemand de Huda Beauty baking powders al geprobeerd?

Heeft Serena dat niet laten doen?

Hebben jullie de nieuwe foundations van Beautyblender gezien? Heel drama op Instagram omdat er 24 blekere kleuren en 7 donkere waarvan 2 gewoon neon oranje zijn. Nikkietutorials had op haar story gezet dat ze de foundation niet ging reviewen.

Ja ik zag het 2 dagen geleden langskomen op twitter. Het gaat niet alleen over hoeveel kleuren je aanbiedt, maar ook over de verdeling. Zoveel lichte kleuren is gewoon uit verhouding en niet zomaar toeval of een foutje. Wel tof dat Nikkie nu vooraf al zegt dat ze het niet gaat reviewen, die heeft haar lesje wel geleerd.

5 likes