Nee ik gebruik al jaren dezelfde van MAC, en om daar nou een heel potje in een tint donkerder voor te kopen vind ik ook zo zonde. Maar zou misschien wel om een proefje kunnen vragen bedenk ik me nu.
Ja dat is ook zonde idd. Hoop dat er iemand is die je een goede tip kan geven.
Heb je dit ook wel eens gebruikt voor je wenkbrauwen? Ik zoek namelijk een wenkbrauwverf waarmee ik zelf thuis mijn wenkbrauwen kan doen.
Of heeft iemand tips voor andere merken? Ik las al iets over Swiss O-Par, is dat iets?
Door de zon worden mijn wenkbrauwen zo licht en ik heb geen zin om ze elke dag te doen (op vakantie).
Refectocil is ook super fijn voor je wenkbrauwen!
Heeft er hier iemand wel eens de It Cosmetics CC Cream gebruikt? Zo ja, wat vond je er van?
oh ik vind het helemaal niet snel afbreken? Gaat wel tamelijk snel op ja, maar dat is ook gewoon standaard bij die dunne potloodjesâŠ
catrice, hema en the body shop hebben ook mixers
Dat is ook wel weer zo, ga er morgen wel even langs!
Ik snap niet hoe ik in dit weer nog vrouwen zie aan het einde van de dag wiens make up nog perfect zit. Foundation, concealer, highlighter de contour en alles er op en er aan. Alleen glim waar zij het willen en de rest perfect mat. Echt hoe doen ze dat? HOE?
Als iemand dit weet willen ze dit delen? En dan niet gewoon komen met primer, poeder en setting spray, want dat is voor mij in dit weer echt niet genoeg. Ik wil namen en rugnummers van goede producten, want kennelijk wordt het alleen maar warmer en het lukt mij niet om mijn leven in alleen airco te leven.
Nikkietutorials heeft pas een video gemaakt waar ze haar make-up 24u draagt. Misschien heb je daar iets aan. Weet zo niet uit mân hoofd wat ze allemaal gebruikte of deed hoor haha. In ieder geval wel touchups door de dag heen.
RCMA setting powder en daarmee over je hele gezicht baken. Gewoon je (vochtige) beautyblender in die poeder dopen en op je gezicht deppen. Ff laten zitten en dan het overtollige poeder met een kwast wegvegen, settingspray erover spuiten alsof je gaat douchen en dan droog waaien met een papiertje oid. Zo doen ze het ook bij onderwater shoots en je makeup gaat echt geen kant op. Geen fotoâs met flits maken want dan word je een spookje.
als ik af en toe bijpoeder valt het echt wel mee eigenlijk. Ik dep wel even met wc-papier ervoor zodat ik geen viezigheid begin te stapelen op mijn gezicht. Baken vind ik zelf niet veel doen en te droog maar zoals Guus zegt dat je je gezicht tamelijk nat moet maken doet wél veel voor de langdurigheid omdat alles samengesmolten wordt als het ware.
Double Wear foundation van EstĂ©e Lauder blijft bij mij echt de hele dag zitten zonder te glimmen, ook met dit weer. En verder Dip Brow van Anastasia, en als je eyeliner gebruikt de Ultimate Pen eyeliner van Kiko. Ik heb nooit zin om mân make-up tussendoor bij te werken, en met deze producten zag ik er laatst (na 9 uur zweten en dansen in de hitte) nog redelijk levend uit haha!
ik gebruik de cc cream van de Hema en heb wel het idee dat deze goed blijft zitten! en als setting spray gebruik ik die van Nyx matte finish
en inderdaad zoals eerder gezegd, die van Estee Lauder blijft ook heel goed zitten!
Hebben jullie nog tips voor een fijne settingspray? Ik poeder altijd af maar zou graag dat poederige weg willen.
@littlelamb jij hebt dus nyx matte finish, vind je die fijn?
ja vind 'm heel fijn! Heb de Dewy finish ook gehad en vind ze allebei echt goed maar merk dat deze inderdaad je gezicht een stuk minder laat glanzen
Ik ben op zoek naar een niet zoân dure gezichtsreiniger, dus echt puur om 's avonds het gezicht even schoon mee te maken. Hoef niet ook make-up er af te kunnen halen. Iemand tips?
Micellair water? Ik gebruik die van Garnier
Beautybay stopt met verkopen van M.orphe. Er staan veel artikelen waaronder de 35O en JaclynHill palette, en kwasten(sets) afgeprijsd.