Het Beautytopic

Er is trouwens al behoorlijk wat backlash op twitter en i.p.v. zeggen dat ze het gaan verbeteren of uitbreiden is dit de respons van beautyblender.

1 like

Ik vind het vooral veel medium kleuren als ik die foto zo zie, echt hele lichte kleuren lijken er ook niet tussen te zitten.

Wow die twee middelste rijen zijn bijna exact hetzelfde

https://pudding.cool/2018/06/makeup-shades/ medium kleuren is ook geen tekort aan hoor

in verhouding zouden er juist meer donkere tinten moet zijn omdat de ondertoon veel duidelijker wordt bij een donkere huid, als bleekscheet kan je daar nog mee weg komen.

1 like

Ik vind het wel een interessant contrast in vergelijking met een andere foundation die deze week lanceert; de Lush Slapstick.

1 like

Het ontgaat me wat de link te maken heeft met de foundations van BB? Ik heb het over het feit dat de meeste foundations van de lijn van BB vooral medium lijken (in mijn ogen!), en dat de lichte en donkere foundations ontbreken.

Daarnaast ben ik het er ook niet mee eens dat je als bleekscheet met een foundation met een verkeerde ondertoon weg komt, maar goed, dat is een andere discussie.

Op zich is 32 kleuren foundation fantastisch. Maar de kleurschakeringen zijn gewoon fout. Maak dan van elke kleurenfamilie hetzelfde aantal tinten. Vrouwen uit Zuid-Oostazie zijn anders dan die van Japan bijvoorbeeld. Arabische, Meditteraanse types,… veel mensen die hun kleur zullen vinden.

Ik wil wel dit:

1 like

Eindelijk het Zarqa serum gekocht. Ben benieuwd!

1 like

Huh? Stel je nu /een product niet kunnen gebruiken omdat je een bepaald huidtype hebt/ gelijk aan /een product niet kunnen gebruiken omdat je niet-blank bent/?

Want ik hoop dat je beseft dat huidskleur ietsje meer sociaal-politiek beladen is dan wel of geen droog hoofd hebben? :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik denk dat je het punt mist: influencers slaan zulke launches over omdat ze (gezeik in de comments willen vermijden of) hun invloed willen gebruiken om aan merken te laten weten dat het gewoon not done is om zelfs post-Fenty met zo’n treurige kleurselectie te komen.

7 likes

Waarom moet ik de welbekende bobbi brown kwast kopen? Is het echt zoveel beter dan een beautyblender?

Kan iemand mij uitleggen wat er ook alweer mis is met Vision zonnebrand? Ik vind dat echt de allerfijnste maar ik herinner me dat het erg schadelijk spul is?

Geen idee, maar het is de enige zonnebrand waarbij ik nog nooit verbrand ben, dus ik smeer lekker door :woman_shrugging:t2:

1 like

Ze bevatten illegale parabelen. https://www.loveli.care/2016-zonnebrandcreme-test/

1 like

Ik heb hem inmiddels gekocht. Hij is met 30% korting bij de bijenkorf voor de liefhebber

@Puntzak Vision is inmiddels van ingredienten veranderd, dus die test geldt niet meer. Het zijn niet de meest vernieuwende ingredienten, maar de slechtste zonnefilters zijn inmiddels vervangen. Belangrijk is dat de vernieuwde versie koopt, dan staat er “Every day” op (op de oude staat " all day").

1 like

Ik vul mijn wenkbrauwen in met wenkbrauwpoeder, maar hoe zorg ik dat dat echt goed blijft zitten? Gedurende de dag gaat het wel, maar als ik even een dutje doe (en dan heb ik niet wild liggen rollen ofzo) is meteen mijn halve wenkbrauw verdwenen. Vooral de stukken waar ik weinig haartjes heb. Is daar iets voor?

Anastasia dip brow blijft zitten als een huis! Even investeren en je hebt minstens een jaar wenkbrauwen die blijven zitten.

2 likes

Heeft iemand ervaring met de Benefit Browbar bij douglas? Kan ik daar morgenochtend gewoon binnenlopen of is het handig om te bellen voor een afspraak?

Ik ben op zoek naar een goede oogcreme eentje die hydrateert maar ook een frisse look geeft en ook wat donkere kringen of wallen een beetje verdoezeld.
Het liefst ook iets wat lekker fris aanvoelt misschien met zo’n roller ding ofzo.

Kiehls heb ik al geprobeerd maar die doet niets voor mij.