Goed om te weten! Daar heb ik zelf nog geen verbetering in gemerkt dus ik kijk het nog even aan.
Iemand een tip welke kwast te gebruiken met Anastasia dip brow? Mijne valt uit elkaar van ellende en mān wenkbrauwen worden er ondertussen niet beter van
Ik wil graag mijn wenkbrauwen laten doen bij Douglas. Iemand hier ervaring mee?
En? Voldoet de tweezerman aan je verwachtingen?
Het nr 12 penseel van Anastasia vind ik echt perfect ervoor.
Je hebt mij ook overtuigd haha, wil er nu ook een kopen
Wat een enthousiasme! Wat maakt het zo anders dan andere pincetten?
Welke brow pommade van Anastasia zouden jullie aanraden voor rood (Aubrun) haar? Mijn wenkbrauwen zijn donker maar ik heb niet veel haartjes
Ik zou de kleur van je wenkbrauwen aanhouden, er is een auburn kleur maar die is vrij rood. Toen ik rood haar (okƩ wel knalrood) had gebruikte ik chocolate, maar als ik nu een foto daarvan zie vind ik dat nog steeds te rood. Nu is mijn haar weer (donker)bruin en gebruik ik ebony.
Ik gebruik deze sinds kort: https://www.essence.eu/nl-nl/producten/hulpjes-accessoires/e/product/eyebrow-brush/
En ben er echt heel tevreden over, vooral voor die ā¬1,45!
Zowel ik als mijn portemonnee zijn je dankbaar
Ik heb echt superdroge voeten. Vooral door het dragen van slippers. Iemand tips voor een goede creme. En met droog bedoel ik Sahara.
Lemony flutter van lush.
Ik HAAT Lush. Mijn la meurt nog steeds naar die ene bruisbal die ik toen met jou gekocht heb
Tsja, dit ruikt alleen naar citroen valt wel mee. En je hoeft weinig te gebruiken.
Kokosolie! Sinds ik dat 's avonds gebruik zijn mijn voeten zo opgeknapt!
Klinkt goed. Heb je het bij de Benefit brow bar laten doen?
Ik las hier laatst iets over foundation mixers om je foundation een tintje donkerder te maken. Ik heb echt een hele lichte huid (NW10 van MAC), maar gebruik zelfbruiner in de zomer. Hij hoeft dus maar heeel iets donkerder te zijn, welke raden jullie dan aan? Zat zelf naar olive van NYX te kijken maar onze Douglas heeft ām niet dus kan het ook niet testenā¦ Een ander merk mag ook, als het maar werkt.
Hm ik ga er eens naar kijken, heb zelf donshaartjes die ik niet zo goed wegkrijg!
Ik gebruik zelf altijd 2 foundations om te mixen. Heb je er geen liggen die weer net te donker is?