Het Beautytopic

@LuckyLucy @Jeg oooh nog meer positieve ervaringen, fijn, bedankt voor jullie reacties!! Ik ben gek op viva la juicy glacé, maar die verkopen ze in nederland nergens en zij hebben een mooi prijsje, meteen maar even bestellen :smiley:

In de Wisma Atria Shoppping mall (Orchard Road) zitten beneden de Etude House, TheFaceShop en de Sasa vlak bij elkaar. Daar kun je best veel K-beauty spullen vinden. En bij Watsons kun je Haba Labo toner krijgen. Vind ik echt een hele fijne toner met veel glycerine en hyaluronzuur, die je gezicht hydrateert en prept voor je producten gaat aanbrengen. Veel goedkoper en fijner dan de hyaluronzuur van The Ordinary.

Verder zit er een immens grote Sephora in de ION shopping mall en de beste aanrader is om naar de Hakuhodu kwasten te gaan kijken in de Takashimaya.

1 like

Ik! Echt een top penseel. Heb hem denk ik al wel vier of vijf jaar en is nog steeds als nieuw. Geldt voor al mijn brushes van die serie trouwens!

1 like

ik vind de potloodjes van Catrice heel fijn! Ze hebben nu ook een Brow Wiz dupe waar ik lyrisch over ben.

3 likes

Hier hou ik van!!! Thanks!

1 like

Grappig, ik vind de poeder en het ‘normale’ potlood van catrice heel fijn, maar dat kleine uitschuifding dus helemaal niet! De punt brak steeds af en er zit zo weinig in naar mijn mening!

Ik draag zelden make-up maar mijn moeder wil graag mascara voor haar verjaardag. Nu wil ik natuurlijk de allerbeste maar heb er de ballen verstand van. Ik vroeg aan haar of ze lengte of volume belangrijk vond en ze zei allebei. Ze wil liever geen wit/zwarte mascara (eerst wit en dan zwart zeg maar). En het mag wat kosten! Heeft iemand een tip? Ik denk dat de Douglas mij namelijk niet per se de allerbeste gaat geven :stuck_out_tongue:

ben niet de goeie om advies te geven want ik gebruik altijd budget :stuck_out_tongue:
Maar willemijn en martine van 2wmn/LLG zweren bij die chanel mascara. beautylab had ook een artikel over een dure mascara die zij heel fijn vindt, givenchy volgens mij?

1 like

Thanks, ga even die blogposts bezoeken!

Ik ben zelf gek op de ysl effet faux cils! Maar die van chanel hoor ik ook vaak goeie verhalen over zoals @Vanjie al zei!

Oh die YSL ziet er goed uit! Ik denk dat dit 'm wordt :slight_smile:

1 like

Hopelijk bevalt het je!

Ik heb nu de Laura Mercier tinted moisterizer iluminating en ik vind ‘m evht geen 48 euro waard :disappointed: eerlijk gezegd vind ik de nivea bb crème een mooier resultaat geven.

Oh noooo

@Salinger
Mascara is nou typisch een product wat bij iedereen anders zit. En zelfs als mensen ogenschijnlijk (see what I did there) dezelfde wimpers hebben, hebben ze nog andere voorkeuren.

Ik zou een aantal mini varianten van de duurdere merken kopen en dan zelf laten kiezen. Of gewoon een heleboel goedkope. Bij mascara vind ik persoonlijk niet dat duurder beter is.

Dit gezegd hebbende is mijn favoriet de catrice glam en doll mascara, de waterproof variant. Ik heb zelf korte rechte wimpers en deze geeft mij lengte en volume en houdt de krul erin.

Dankjewel voor je reactie. Dat klinkt wel logisch ja. Aangezien mijn moeder ook geen beautyfanaat is is het mss beter om een wat goedkopere te zoeken. Ze heeft ws toch geen zin om meerdere te testen. Zij heeft ook korte rechte wimpers dus ik ga even naar de Glam and Doll kijken :slight_smile:

Voor de mensen die het Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate gebruiken, wat voor verbeteringen merken jullie aan jullie huid? Ik gebruik nu sinds een paar dagen een proefje maar kan niet zeggen dat het nou echt iets doet voor mijn huid, dus ben benieuwd of ik niet iets over het hoofd zie.

Deze wilde ik net noemen ! Lancôme hypnose drama vind ik echt geweldig. Krijg je echt veel volume van!

2 likes

Ik had rode vlekjes op m’n huid (vooral wangen), en dat is een stuk verminderd sinds ik dat gebruik!

Ik heb ook korte rechte wimpers en vond zowel Chanel volume als die ysl mascara fijn. Maar las op het forum idd wisselende verhalen. Volgens mij zijn wel heel veel mensen positief over Lancôme, dus misschien daar eerst mee beginnen? Of je moeder meenemen naar een Douglas om ze uit te proberen?

1 like