Het Beautytopic

ik heb dat ook gehad met de stippling brush, maar alleen met die, mn blush en foundation brush doen het gewoon prima. bij mij liet de lijm los na een jaar, ik dacht dat het aan mij lag en hoe ik het gewassen had!

Gebruikt er iemand de Essence fresh & fit awake primer? Zo ja, glanst deze niet te veel?

Heeft er iemand Korean skin care tips in Singapore? Zijn er drogisterijen zoals in Taipei en Hong Kong waar dat allemaal wordt verkocht? En heeft de Sephora daar een groot aanbod aan korean skin/beauty care?

Ja met de stipple was dat dus blijkbaar standaard als ik het wijde web mocht geloven. Een vriendin had het probleem ook. Maar dat ik nu knal hetzelfde heb met een ander penseel valt wel dik tegen. Ik was ook toevallig aan het kijken naar die nieuwe poudre blue lijn omdat die er interessant uit ziet maar ik ga het er toch niet op wagen nu…

1 like

Ik vind mijn Anastacia Dip Brow heel fijn, maar wil voor de vakantie en festival wat makkelijkers mee, zo’n draaipotloodje ofzo? Iemand een (budget) tip?

Die van NYX is heel fijn!

Heeft iemand wel eens besteld op Notino? Is dat een betrouwbare tent en verkopen ze wel echte producten?

Wat vinden jullie een echte goede foundation primer voor een vette t-zone?
In de winter vind ik de Clinique superprimer heel fijn, maar in de zomer heb ik iets nodig dat beter helpt tegen het wegglijden van make-up op mijn vette huid, met name de kin.
Ik heb als laatste de Laura Mercier radiance primer gebruikt. Die is heel mooi (subtiele glans), maar doet verder weinig voor oliecontrole en volgens mij krijg ik er onderhuidse bulten van.
Ik weet dat @anon31745129 altijd heel lovend was over Smashbox, maar die heb ik wel eens gebruikt en daar was ik ook niet van onder de indruk.

Geen tips voor k-beauty want ik ben er niet heel bekend mee, heb laatst voor het eerst Koreaanse huidverzorging gekocht maar ik kan je wel de wattenschijfjes aanraden. Ik wil nooit meer terug naar normale wattenschijfjes (voor toner dan). Ik bespaar er een hoop toner mee en er komt ook meer toner daadwerkelijk terecht op mijn huid. Bovendien geeft het echt een luxe gevoel.

Zoiets bedoel ik:

2 likes

Welke heb je gebruikt van smashbox? De photo nog wat, die normale zeg maar, doet bij mijn t zone ook niet veel maar de pore minimizing weer wel. Ik vind de vitamin enriched van Bobbi Brown ook heel fijn, die is olievrij en dat zorgt er bij mij ook voor dat ik überhaupt minder glim.

1 like

Ja, de normale inderdaad. Ik ga even kijken, @Dertien ook bedankt voor de tip!

Ik heb er wel eens besteld! Voor zover ik weet gewoon echt, het komt vanuit Polen of Tsjechië en volgens mij is het daarom zo goedkoop! Ik had het in ieder geval snel binnen en ben tevreden😁

Die vitamin enriched gezichtscreme bedoel je dan?

Ja is een dagverzorging en primer in 1!

1 like

Mmm ok, tnx voor je reactie!!! Misschien dat ik het dan toch een keertje probeer daar :blush:

1 like

Oww ben echt jaloers haha ik trek echt altijd lang uit voor de Boots. Ik kijk gewoon naar de aanbiedingen en vaak zijn de meeste dingen wel in de aanbieding (shampoo die ze niet in NL verkopen, de klei maskers van L’Oréal die hier duurder zijn, sleek cc Cream en meeste mascara’s zijn ook vaak goedkoper). Nou niet echt heel concreet sorry :slight_smile:

2 likes

Ik vind het wenkbrauwpotlood van Soap and Glory heel fijn (aan de ene kant een stifje en aan de andere kant een soort kwastje). En geen Boots maar het serum van SuperDrug van hun eigen lijn vind ik echt geweldig. Ze hebben er een dag- en nachtvariant van, is maar iets van 3 pond en doet voor mijn overgevoelige huid heel veel goeds. (Ik baal er zo van dat ik maar 1 flesje van beide heb meegenomen.) En verder de cityblock van Clinique maar dan in spf40. Heeft een heel klein beetje kleur wat je huid net mooi egaliseerd. (In Nederland is alleen de spf 25 versie verkrijgbaar.)

1 like

Ik heb er foundation van Revlon besteld. Prima! Snel geleverd en inderdaad geen namaak volgend mij hoor.

Ik heb al iets soortgelijks van een Japans merk, maar bedankt voor de reminder! Dat ga ik ook inslaan haha

1 like

30ekkies neergelegd voor Laura Mercier oogschaduw stick. Niet te blenden die shit. Dat maybelline potje wat iemand hier laatst aanraadde werkt veel beter.

1 like