Hebben jullie tips voor een dagcrème voor een vette huid?
Ik vind de hydrabomb (het pompflesje) van Garnier heel fijn!
De glow bereik ik door charlotte tibury flawless filter te gebruiken, maar die is niet budget (40 euro). Maar die is wel supermooi
Hoe gebruik jij die het liefst? Ik ben tot nu toe nog niet zo impressed eigenlijk
Ik zet op m’n gezicht een paar stipjes en veeg die uit met m’n vingers
Paula’s choice skin balancing, matte en met spf
Oh shit. Misschien had ik toch de normale moeten bestellen.
Heeft iemand hier de Zoeva Face Shape Brush?
Lisa Eldridge gebruikt 'm om haar foundation te blenden dus ik ben benieuwd en wil 'm hebben
Ik heb hem maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze praktisch is om foundation mee te blenden want hij is echt mini
Ik heb zijn ‘grote broer’ de 102 silk finish en die is fantastisch.
Ja ik heb m. Vind m voor foundation te klein, dat is me teveel gedoe duurt me lang. Gebruik m nu vooral voor concealer en daarvoor vind ik hem wel fijn. Toen ik m net had gebruikte ik hem voor het shapen en dat ging prima, maar vind hem daar nu iets te hard voor denk ik.
yessss deze is te gek, heeft mn beautyblender vervangen!
Ja ik heb hem en hij is heel fijn. Het valt me ook op dat zij hem altijd gebruikt om foundation aan te brengen. Daar ben ik zelf te lui voor, maar het zou prima kunnen met die kwast.
ja is echt fijn!
ik ben echt klaar met RT penselen, wat ik ook doe na exact een jaar vallen ze gewoon uit elkaar. Echt belachelijk.
Welke kwasten raad je aan?
Ik vind ‘m in jouw Instastories ook altijd super mooi, ik ga het nog eens proberen
Huh echt? Ik gebruik die powder brush echt al zeker 5 jaar en is nog perfect zoals in het begin!
Zoeva en verschillende Japanse merken vooral al zijn die allemaal zo duur (Suqqu, Hakuhodo). Qua ogen is het een allegaartje van van alles eigenlijk.
ja ik snap er echt niets meer van, had knal hetzelfde met de stipple van het merk dat na ongeveer een jaar de haren los begonnen te komen en uiteindelijk echt met bosjes. Ik heb nu wel nog de blush brush en twee setting brushes liggen maar die gebruik ik niet echt meer om zoiets bij te hebben denk ik…