Waarom is dat? Enig idee?
Dit klinkt ideaal! Hoe heb je je kleur bepaald? Er zit hier geen Bijenkorf in de buurt dus dat wordt gokken, heb een hele lichte huid (denk aan NW10 van MAC, in de zomer ieeetsje donkerder)
Ja is echt fijn! Ik moest ook gokken, want hier zit ook geen bijenkorf in de buurt. Ik ben gegaan voor natural radiance. Mijn huid is licht maar niet heel licht (als dat duidelijk is haha). Natural radiance is niet heel licht, maar door het uit te smeren wordt het wel lichter. Maar als je een hele lichte huid hebt, denk ik dat de lichtere versie (bare radiance) wat beter is voor jou!
Jawel hoor bij Parfuma!
In alle filialen?
Op hun site is’ie uitverkocht, ik ga morgen een kijkje nemen in Antwerpen, hopelijk hebben ze ‘m nog daar!
ohhhhh die koraal liquid metal shadow ga ik halen, wenkbrauwmascara kan ik wel gebruiken en de lashes zien er uit als ardell whispies
de penselen zien er maar vreemd uit
Ik ga (weer) een gestreept shirtje bestellen en voor €7,- extra wil ik wel een mini bodymist proberen. Welke geur raad je me aan? Ik hou van licht zoet en licht bloemig.
Ik heb ze bijna allemaal, vind ze heel fijn en vooral die in de witte en zwarte verpakking (detox en exfolierend volgens mij uit mijn hoofd) vind ik echt top. De paarse (dat zilveren Peel off masker) gebruik ik vaak voordat ik m’n makeup doe want het geeft een mooie glow.
Ehm, ik gebruik het denk ik om de 2 weken en doe er wel een paar maanden mee, denk 10 keer? heb die grote fullsize potjes.
Maar ik heb ze gekregen van mijn vorige werk en (klinkt heel stom) dan smeer je wel royaler want je denkt “boeieeeee, toch gratis”
Je vroeg het niet aan mij, maar Miami Muse is een heel lekkere geur! Ik heb daar de douchegel en de bodylotion van gehad, en die geur doet me denken aan Miss Dior, dus als je daar van houdt zou ik die aanraden!
Ik vind Fig Fiction echt heerlijk! Ik vind 'm moeilijk te omschrijven, beetje zoet, beetje groen, beetje witte bloemen (hij ruikt een ietsiepietsie naar zonnecrème). Een perfect geurtje voor hete zomerdagen!
Je kan ook eens online kijken voor nummer 3. Daar hebben ze vaak kleinere flesjes én een stukje goedkoper dan bij de kapper zelf. Het is wel een aanrader om te blijven gebruiken. Maar als het er niet aan zit houd het op. Ik zou wel een ander verzorgend masker en/of conditioner blijven gebruiken om het gezonde er in te houden.
Ik snap het niet? Waar verstoppen ze hun kaaklijn// hoe werken die neusprotheses?
w a a r o m
Wow! Is dat niet gewoon SFX makeup? Zo lopen ze toch niet over straat hoop ik? Al zou je het niet zien dat het echt is. Stel je maar voor dat je iedere ochtend even je neus moet gaan kneden om op je gezicht te kunnen plakken.
Ik hoop dat het SFX voor de video is, maar in Azië weet je het nooit…
HUH!! What!
En wat is dat met die neuzen?! Hebben ze allemaal een nep neus
Ik heb een vraag! Op ellegirl gaf iemand een tip voor huidverzorging van volgens mij van het merk Ordinary, wat helpt tegen kleine bultjes op bijvoorbeeld je armen. Weet iemand wat ik bedoel? En welk product dat precies is?
Mijn dank zal groot zijn