Wat is een lekkere BB cream voor de zomer? Lichte dekking, wat SPF, maar niet zo zwaar op de huis als sommige foundations?
Thanks! Deze heb ik vroegah inderdaad gehad en vond ik ook fijn, maar best wel glimmend en met dat âzonnebrandâ gevoel wat dikke foundations soms ook hebben. Is dat nog steeds?
Hm hij is wel wat glimmend, maar heb daar geen last van omdat ik mat niet mooi vind. Maar vind hem zeker geen zonnebrandgevoel geven, dus misschien is de formule nu wel iets beter?
Ik vind de tinted moisturizer van NARS echt top, is geen BB cream maar wel lichte dekking, SPF 30 en geen glim/geeft niet af.
Bourjois CC Cream. Echt mijn ultieme favoriet.
Jaaaa!!! Dank
Iemand aanraders voor een goede stick/cream oogschaduw? Merk dat ik te lang bezig ben in de ochtend met mân oogschaduw en hoop dat dit het hele proces van mân gezicht erop schminken versnelt.
Je moet ze toch nog uitblenden, dus ik vind het zelf niet zoveel sneller, maar ik vind de stick van Kiko echt wel heel goed. Heb zelf een donkerbruine matte (05) en een glanzende Mauve/peach glitter (36) en op reis vind ik het echt heel fijn.
Die van Kiko inderdaad en anders dit potje van Maybelline. Ik heb onlangs mijn tweede potje gekocht, ben er heel blij mee.
Weet iemand een haar elastiek (geen invisibobble) wat niet uit je haar zakt?
De meeste elastiekjes glijden uit mijn stijle haar.
De invisibobble blijft eigenlijk perfect zitten alleen voor bepaalde soort staart of knot wil ik iets minder opvallends.
Ik ben persoonlijk nooit een fatsoenlijk elastiekje tegengekomen die beter blijft zitten dan de invissibobble. Misschien de kleur kiezen die het meest bij je haar past? En anders een minder opvallende stiek of wat dan ook er over heen doen, zodat je de Bobble niet meer ziet.
Ik weet niet of het werkt hoor, ik orobeer maar even mee te denken.
Misschien van die elastiekjes waar rubber omheen zit? Volgens mij heeft zenner die wel
Ik ook nog niet, haha! Alle kleuren glimmen zo erg en ik heb best sluik haar, en zeker met een simpele staart vind ik die bobble te tierlantijnerig.
Maar je brengt mij wel op een idee: ik kan een hoesje voor mijn invisibobble maken, een soort slangenhuidje maar dan glad zwart, en dun genoeg voor de bobble om nog zân werk te doen!
Ojaaaa! Deze ga ik zeker binnenkort proberen!
Ja ik heb die ook! Deze dus, en die werken perfect! Ze zijn in het begin erg strak/smal, maar ze rekken vanzelf mee. Deze glijden echt niet uit mijn haar en een staart blijft zo de hele dag perfect zitten.
Die zijn een stuk subtieler! Thanks, deze ga ik proberen!
Ik zag vandaag dat er op de Oude Binnenweg in Rotterdam een winkeltje zit met Koreaanse beautyspullen. Misschien een tip! Ik ben niet binnen geweest dus kan niet zeggen wat ze allemaal hebben.
Weet iemand een lipliner die past bij Mac lipstick On and On?
Ik ben nogal een zelfbruinerkneus. Heb de fast tan van St Moriz en ik wil volgende week donderdag egale bruine benen. Om te oefenen heb ik vanochtend voor het eerst gesmeerd en na 3 uur afgespoeld.
Ik heb mân benen ervoor gescrubd en geschoren. Er is nu een lichte kleur overgebleven en ik heb bruine puntjes door het scheren.
Wat kan ik het beste doen als ik de kleur een beetje mooi wil opbouwen voor donderdag? Ik wil op die dag zelf graag scheren, dus de kleur moet ik daarvoor dan opbouwen denk ik, maar hoe vaak en wanneer kan ik het dan het beste doen?