Het Beautytopic

Ik ben ondanks alle “enge” verhalen toch maar eens begonnen met het wimperserum van Kruidvat. Ben benieuwd wat het doet, ik gebruik het nu 1 week en heb nu al het idee dat het serum mijn wimperharen wat meer separeert.

Let er wel op dat salons heel veel reclame maken met hun perfecte laserapparaten en dat dat nog gewoon ipl blijkt te zijn. Als ze het hebben over een diode laser apparaat zit je goed!

1 like

Fijn spul he? Ik zie na 4 weken echt al een verschil. Heb nu iedere dag een ‘goeie wimperdag’.

1 like

Heb je het serum van Revitalash ook geprobeerd? Ik gebruik deze al ongeveer 2 jaar maar het lijkt alsof het de laatste tijd weinig doet. Twijfel of ik ga overstappen naar deze.

Ik ga zo mijn wenkbrauwen laten tatoeëren door mijn wimperstyliste die nog in opleiding is. Met wimpers is ze heel secuur dus ik heb er wel vertrouwen in en er zijn natuurlijk ook mensen bij. Heb geen tatoeages dus ook geen idee wat ik kan verwachten, vind het best wel eng haha.

Weet iemand een foundation die vergelijkbaar is met die van de primark in ‘porcelain’? Maar dan wel geschikt voor de erg droge, maar gemengde huid?

Het is tot nu toe de enigste die licht genoeg en dekkend genoeg is, maar het is wel te ‘mat’ en droogt uit…

Het valt mee, zeker als ze verdovende crème gebruikt! Ik heb het laten microbladen en het kraste een beetje. Wel gevoelig, maar na 10min begon de crème te werken en voelde ik niks meer.

Haha zoveel verstand heb ik er dus van, maar inderdaad PMU ja :joy:

@Beautician ombre! Volgens mij gaat het wel mooi worden.

@Okapi ja die gebruikt ze wel gelukkig, iets soortgelijks althans. Ben meer nerveus voor hoe het er uit komt te zien.

Die heb ik niet gebruikt nee. Alleen die van Kruidvat en die werkt goed. Maar begrijp ik het nou goed dat het op een gegeven moment niet meer werkt. Tenminste bij Revitalash? Dat zou jammer zijn

&other stories heeft ook lekkere vind ik!

Ja dat weet ik dus niet. Die van Revitalash hoef je na een tijdje niet meer elke dag te gebruiken en gebruik het nu ongeveer 3 a 4 keer per week. Heb niet echt het gevoel of het net zoveel doet als in het begin. Denk dat ik die van Kruidvat maar ga proberen, die is ook een stuk leuker qua prijs.

Bij Douglas nu 20% korting op Bobbi Brown en MAC t/m 1 juli!

8 likes

Yes, thanks voor de tip!

1 like

Heeft iemand die nieuwe Nars orgasm lipbalsem al getest? Ziet er echt mooi uit en ik wil hem bestellen maar is wel duur als het gewoon een standaard doorschijnende lipbalsem blijkt te zijn. Nars wordt niet in Belgie verkocht dus kan ‘m niet op voorhand gaan uittesten…

Ik heb na aanraden van mensen op EGF toen in de sale de Philosophy microdelivery peeling gekocht en hij is zooo fijn! Echt het geld waard: gladdere meer stralende huid en ook minder last van droge plekjes en puistjes. Dus even een tip als je net je loon of stufi hebt :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb hem naar aanleiding van jouw post gekocht en vandaag voor het eerst opgedaan. Erg mooi! Ik heb best veel sproeten en vind het altijd zonde om die helemaal te bedekken. Maar met deze moisturizer blijf je ze gelukkig nog gewoon zien. Bedankt voor de tip!

1 like

Voor de Catrice-fans: Op de Duitse website staat de nieuwe zomer-update al: https://www.catrice.eu/de/make-up-kosmetik-2018.html

4 likes

volgens mij heeft catrice een superlichte foundation, en ook maybelline fit me, deze kun je gewoon swatchten in de drogisterij. fit me is goed voor droge huid, catrice misschien een beetje te mat.

Dankjewel! :innocent: