Het Beautytopic

@Kamerbreed ik ben al jaren fan van het serum van Andrelon voor gekleurd haar. Ik heb heel.kort haar maar het wordt er absoluut niet slap of zwaar van, alleen heerlijk zacht en pluisloos.

1 like

ik heb Backtalk van Urban Decay gekregen en hij is zoooooo mooi. Ben echt verliefd <3

Ik ben bezig met producten van Paula’s choice testen. Zal over een maandje ofzo een update doen met foto ook!!

2 likes

Twee keer iets van gebruikt, een masker en een cleanser, maar kreeg meteen rode uitslag en bultjes, dus voor mij een duidelijke nooit meer! Ik heb wel best een gevoelige huid, dus daar kan het grotendeels aan liggen. Ik heb dit bijvoorbeeld ook met clinique producten, het voelde gewoon te agressief (althans, voor mijn huid).

1 like

Personeelsfeest wil hier steevast zeggen: gigantische tas vol random spullen en ik heb echt de jackpot gewonnen want er zitten 11 flessen (100 ml) parfums in. Damn :joy:

Maar! Er zat ook een wenkbrauwstift in, echt een viltstift, en nu wil ik die gaan gebruiken om sproetjes bij te tekenen, zoals hier:

Benieuwd of het wat wordt! Ik vind het zo jammer dat ik mijn sproetjes van mijn vakantie begin deze maand alweer bijna kwijt ben.

Edit: ik zag laatst ook een video van Gina Shkeda, zij gebruikt zelfbruiner om sproetjes te tekenen! Geniaal toch!

3 likes

Oooh leuk idee met zelfbruiner!
Ik vind het ook altijd heel erg jammer als sproeten weer verdwijnen, ben zo blij als ik ze weer zie na een paar x in de zon te hebben gezeten.

Laat je het resultaat zien als je het hebt uitgeprobeerd? Ben benieuwd!

1 like

(probeer het ook eens als wenkbrauwproduct, echt heel mooi)

1 like

Ik zie net dit voorbij komen

YSL - Volume Effet Faux Cils Flash Primer

Kent iemand dit? Het is dus een soort rozige primer, waarvan ze zeggen dat ie na een tijdje doorzichtig wordt…

Ja mooi is 'ie he? :heart:

1 like

Heeft iemand een tip voor een site waar ik een beetje over de basis van huidverzorging kan lezen? Bijvoorbeeld wat is een serum en wat is er anders aan dan aan dagcrème, wanneer gebruik je een exfoliant… Ik vind de site van Jetske Ultee fijn, dat is een beetje de soort uitleg en informatie wat ik zoek, maar zou het fijn vinden om ook nog ergens anders er wat over te kunnen lezen!

Heb de primer ondertussen gekocht! Merk na het aanbrengen niet zozeer dat m’n make up mooier zit, maar het blijft idd langer mooi. Merk een groot verschil aan het eind van de dag. Thanks!

1 like

Wat is nu een goede, betaalbare mascara? Ik moet een nieuwe.

Alleen de sheetmasks. Die vond ik erg fijn en hydraterend. Droge huid hier.

1 like

Etos eigen merk volume mascara waterproof. Ben ik echt tevreden over, gebruik wel een wimperkrultang want heb hele rechte wimpers.

Ik ben te lui om ze te krullen, zou ik eigenlijk ook moeten doen. Dank je voor de tip!

Jetske heeft ook een boek over huidverzorging wat misschien iets handiger/fijner is!

1 like

Ah goed om te horen! Fijn dat je make-up inderdaad ook langer blijft zitten, dat doet 'ie bij mij dus ook!

28
Blush van Chanel in Foschia Rosa

En de rest allemaal in de sale geshopt <3

29

00

39

4 likes

Catrice Rock Couture. Ooit gekocht na een review van Lip. Ben echt fan, heb ‘m al 5x opnieuw gekocht. Kost geloof ik rond 4.-

3 likes

Ook maar is testen dan :blush: