Volgens mij zijn ze makkelijk zelf te maken uit een oud t-shirt of iets dergelijks!
Ik vroeg me af of iemand een goede brow bar in Rotterdam kent? Eigenlijk durf ik niemand aan mijn wenkbrauwen te laten komen, maar misschien moet het toch maar eens een keer gebeuren door een pro.
En je zegt niet even welke? Tell us tell us
het product is nog niet officieel gereleased haha.
ik zal jullie tzt updaten!!!
ohhhh spannend
Mijn gezicht is helemaal niet droog, maar als ik foundation of concealer gebruik heb ik aan het einde van de dag allemaal droge schilfers.
Snap er niks vanā¦ gebruik een dagcreme een olie en een spf dat is toch gehydrateerd genoeg of wat mis ik? Ik wil juist een dewy gezicht, geen stoffige droge kop
Ohw en ik heb double wear, bourjois healthy mix en the ordinary foundation gebruikt en bobbi brown, mac pro longwear en die in t pomp flesje, maybelline anti age.
@caramelletje klinkt eerder alsof je huid of vochtarm is (als je zachtjes het puntje van je neus omhoog duwt, zie je dan kleine rimpeltjes in je neus? Of kan ook bij je wang bijv) of je een te matte foundation gebruikt. De Bourjois en Ordinary foundations ken ik niet, maar de rest zijn allemaal vrij mat en daardoor kan je huid er droger uit zien. Gebruik je een poeder? Zo ja, omdat je dat echt nodig hebt of omdat het gewenning is? Ik deed het uit gewenning en had soms ook zoān droge kop, nu gebruik ik het alleen waar nodig (onder ogen en t-zone) en scheelt al een heel stuk!
In het duurzaamheidstopic zijn verschillende schijfjes genoemd!
Ik heb de video gekeken maar ze doet alsnog wel een concealer onder de ogen, concealer met beetje olie op haar gezicht en daarna met een dekkende concealer. Het eind resultaat is wel heel mooi en haar gezicht is dan wel een beetje wat ik ook wil maar vraag me af of dat CT product dan echt essentieel is. Gewoon een keer proberen in de Bijenkorf denk ik
Ik denk dat je het kunt voorkomen door je verzorgingsroutine aan te passen. Gebruik je een product dat exfolieert?
waarom bestel je niet gewoon nog penselen bij Zoeva? Wat zoek je precies?
ik heb een hele stapel van lanaluna. bevalt goed hoor. weet niet wat voor tips je wil?
Ik zag dat je kan kiezen tussen badstof of katoen. Welke zijn het zachtst, nemen het beste op, blijven ze mooi en hetzelfde van textuur,ā¦ Kan je de twee zijden bv voor als make up remover en dan de andere kant als tonic gebruiken?
Oh ehm ik heb badstof, heb de andere niet geprobeerd. Ze zijn wel zacht en halen make-up er goed af. Je kan niet de andere zijde gebruiken want de make-up remover gaat er door heen dus de achterkant wordt ook nat met make-up remover.
volgens mij kan je dit wel met van die pads gemaakt van bamboevezels
Weet niet of het helemaal hier thuis hoort, maar heeft iemand hier ervaring met droog borstelen van de huid? En goede tip voor goede droogborstel? Hoorde dat het heel goed is tegen celluliteā¦ begint bij mij zo erg te worden
Jaaaaaaa love it!!! Gebruik hem icm face oil of mijn serum en vind het zo relaxend, word er helemaal zen van. Heb ām besteld bij jaderoller.nl ofzo, was iets van ā¬15.
Klinkt goed! Ik heb zelf een droge huid en ik vroeg me af of die concealer daar geschikt voor is. Als ik bij Skins ben in Amsterdam ga ik zeker een kijkje nemen, dank je wel
Zag zoān roller heel vaak voorbij komen bij een pro artist van mijn werk, heb van zoān steen nog nooit gehoord haha.