Wat is jullie favoriete setting powder? Ik ben nog steeds op zoek naar eentje die mijn make up mooier maakt en wat langer laat zitten. Prijs vind ik niet zo belangrijk!
Ik zweer bij Laura Mercier. Ik merk echt dat mijn makeup er langer door blijft zitten! Probeer vaak tussendoor andere wat goedkopere poeders omdat het altijd ff een fikse uitgave is, maar kom er altijd bij terug
Zelfde hier! Je hebt er maar een beetje van nodig, vind het echt een fijne poeder. Sowieso vind ik Laura Mercier een goed merk, ben ook gek op de Candleglow.
De Translucent Loose Setting Powder!
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41dvhrqKRmL.SX355.jpg
@WODKA @Honey @Jeg thanks! Ik ga mij eens in deze verdiepen. Hij zorgt er ook echt voor dat je make-up dus langer blijft zitten? En heeft het ook een tintje of hebben jullie transparante?
Ja bij mij maakt het echt verschil! Ik gebruik de translucent (die is niet spierwit ofzo)
Ik heb het Revolution SophX palette gekocht. Maar goed dat hij zo goedkoop is. Wat een slecht palette. De Chocolate palettes zijn zĂł veel beter!
Ik bestel altijd bij Little Wonderland!
Ik ga mij ook maar eens wagen aan Laura Mercier denk ik. Houdt die ook goed mat? Zag trouwens laatst op eBay echt vet goedkope staan, maar denk eigenlijk wel dat het nep moet zijn
Volgens mij heb ik dit ook wel eens op EGF gevraagd - maar weet iemand een goede kapper in Amsterdam? Kleuren & knippen (geen salon B aub)
Ik heb op het moment de Zoeva Complete Eye Set en ik wil hem graag uitbreiden. Dan bedoel ik met name de oogschaduwkwasten voor precisiewerk en blenden. Hebben jullie misschien tips? Ik zat er aan te denken om wat kwasten van Morphe aan te schaffen, maar ik wist nog van EGF dat niet iedereen daar heel over te spreken is, maar dat er wel Ă©Ă©n grote favoriet was. Weet iemand wat ik bedoel?
Jolse? Daar bestel ik best vaak en ook bij roseroseshop
Ik wil echt heel graag die ene magische product van Charlotte Tilbury die flawless Hollywood ofzo?? Maar ik hou niet van meer dan 2 producten op mân gezicht dus altijd spf + foundation⊠zou het kunnen in plaats van foundation of moet het er echt mee gecombineerd worden
Veel mensen gebruiken het ipv foundation, maar het heeft op zich zelf niet heel veel dekking dus dat ligt echt aan de dekking die je gewend bent qua foundation Zou 'm gewoon even testen in de Bijenkorf!
Kan ook ipv, maa geeft niet echt dekking. Je kunt het ook mengen met je foundationZ
Ja echt dekking hoeft ook weer niet⊠mss gewoon aanbrengen over mân hele gezicht en dan wat foundation gewoon rond mân neus.
Heb nu alleen een hele fijne bb crÚme gevonden mét hoge spf en beetje dekking en mooie glans dus mss niet nog meer kopen haha
Karima McKimmie heeft net een video geupload waarin ze dat product gebruikt ter vervanging van foundation. (Ok ze gebruikt verder ook een blurrende primer en wat pinpoint concealing maar ik dacht, ik geef het je mee)
Wie heeft er ervaring met wasbare wattenschijfjes? Tips?
Welke kleur is mooier: nyx soft matte Abu Dhabi of Stockholm?
Ik ben best bleek, blond geverfd haar, donkerdere wenkbrauwen en zoek eigenlijk een alledaagse kleur die overal bij past