oei ja, ik vind het ook niet zo mooi zitten na een halfuurtje? Het ziet er uit als een formule op basis van siliconen wat niet goed blijft zitten op de ogen vind ik. Als je zo gewoon een creme kleurtje zoekt heb je dan niets aan de paint pots van mac? Of de paints in tube, die zouden nog beter zijn voor mensen met vette oogleden.
Ik zag in een tijdschrift (Libelle of Viva, geloof ik) dat je nu contourpanty’s hebt?! Dus een panty met ingebouwd kleurverschil waardoor je benen slanker lijken. Vind het vrij apart maar ben ook benieuwd hoe het er in het echt uitziet…
Ik heb me zo erg moeten inhouden om niks te bestellen bij douglas, nu met die korting. Heb gisteren wat Fenty dingetjes besteld, beetje dankzij jullie. En eind van deze maand heb ik een mac lesson van een uur en ik moet die €60,- dan besteden. En ik heb gewoon niks nodig! Maar toch ben ik zo hebberig
Sorry dit is totaal niet beauty topic gerelateerd eerder een beetje gezeik. Maar ik ben tipsy op een woensdag dus jaaa
Heel verstandig hoor om niet zomaar van alles te kopen vooral als je nog uitgaves in het verschiet heb.
Ik had speciaal omdat ik wist dat Douglas dit regelmatig doet een wishlist gemaakt van producten die ik graag wilde hebben, maar waar ik nog best op kon wachten. Dit kwam voor mij echt heel goed uit.
Ik had dit ook gedaan en alles wat ik wilde was sold out
Hulp gevraagd!!
Wil ik de Mac 137 (poeder) of bobbi brown powder kwast?
Waar is champagnepop?
Na het reinigen, gebruik ik dan eerst mn toner en dan microdelivery peel of andersom?
Weet niet hoe de nieuwe 137 voelt nu die synthetisch is, maar vind de powder van bb niet zo fijn. Zweer bij die van Real Techniques haha.
Ik gebruik dan nooit een toner, zeker erna lijkt het me niet nodig. Een goede nachtcreme is bij mij altijd voldoende.
ik heb de gewone 137, ze hadden er nog eentje in de winkel!
maar liep erna de bijenkorf in en toen zag ik BB in de sale en heb voor de rest BB.
Ah echt RT? die wil ik nu namelijk vervangen - die is blijven liggen op een festival
Ik denk dat ze champagnepop of Jomaloon de forummer bedoelt!
Ik heb het nu ook idd maar ervoor gedaan onder her mom van dat het dan eventuele laatste restjes make up kon verwijderen.
Ohh dan heb je geluk!!
Ja mijn RT is echt na al die jaren nog zo zacht, ben er echt heel blij mee en ben nog niks tegen gekomen dat net zo fijn is!
@apeiros
mijn favoriet voor poeder was de Suqqu Blush brush tot die gestolen werd op studiereis :’) nu is het constant afwisselen tussen de RT Blush Brush, Zoeva 101 (heb je wel een netje voor nodig om in vorm te houden) en de Zoeva 114
Ik vind de penselen van Estee Lauder merken eigenlijk niet zo goed voor de prijs, zou ze alleen kopen voor de geperfectioneerde vorm zoals de 217
Ik weet niet meer wie op EGF de Catrice concealer aanraadde maar wat ben ik er blij mee! Echt super fijn spul en blijft heel goed zitten. Voor het geld hoef je m ook niet te laten liggen. Heb er gisteren nog een gekocht in een iets donkerdere kleur, want de kleur die onder mijn ogen lekker licht is doet het toch niet zo goed op mijn neus en kin ;). Nu ook op jullie aanraden de Essence matterende poeder erbij en ik ben helemaal hot!
Ik kocht in Amerika trouwens een eyeliner waar ik heel tevreden mee ben, deze van Physicians Formula. Vooral heel fijn dat ze hem in het bruin hebben want zwarte eyeliner is te hard voor mij, maar hij zit ook echt mooi. Ik kocht er ook een (bruine) Covergirl Lash Exact mascara en ik krijg er vaak complimenten over! Dus hierbij mijn lekentips. Echt spijt dat ik van allebei niet meteen een paar heb gekocht, want in Nederland is het allemaal niet te krijgen natuurlijk.
Thanks voor de info! Wordt dus een applicatie want ik wil mooi uitzien die dag
De eyeliner bestel ik altijd via iHerb!
Ga ik ook doen! Dank!
Woww door iherb zie ik nu het merk E.L.F. opeens weer. Dat was vroeger echt een hype omdat het allemaal zo goedkoop was toen, weet nog dat ik best veel had besteld. Bestellen mensen dat nog hier?
Ja, ik bestel weleens via de amerikaanse site