Het Beautytopic

Weet niet. Heb dingen besteld die ik nog nooit heb gebruikt. Maar mijn huid reageert heel goed op glycolzuur. Heb nu ook wat dingen met retinol besteld.

ik heb er zelf niet achter gevraagd maar Naoki.nl heeft er veel over geschreven ivm. haar proefdiervrije lijst

1 like

Ja, zo herkenbaar! Die van Kiko is geweldig!

https://images.kikocosmetics.com/sys-master/images/h1b/h07/8954886520862/KM0050200300000secondario_900Wx900H.jpg#k-zoom

1 like

iemand aanraders voor een mooie neutrale niet plakkerige lipgloss? Ben nogsteeds groot Clarins EclatMinute fan maar wil ook een keer iets anders proberen

Heeft iemand producten van fenty beauty?
Ik vind de island bling eye shimmer zo mooi uitzien, de donkere versie. Ik ben helemaal niet van de oogschaduw, maar dit product lijkt zo makkelijk aan te brengen.

Alleen lipgloss en die highlight sticks dus niet echt vergelijkbaar met iets voor de ogen
 zit wel shimmer in de gloss en de sticks hahaha en die zijn erg mooi :blush:

Hahaha nouuu ben je wel tevreden over de producten?
Heb je de gloss bomb? Vind m mooi uitzien in de verpakking maar op swatches lijkt ie wel kleurloos.

1 like

Zeker wel!! De sticks zijn leuk, niet te vet, makkelijk aan te brengen, verschuiven niet de laag die je eronder hebt en is (voor mij) highlighting genoeg!

Met lipgloss ben ik echt een zeikerd en ik vind m heel fijn, prachtige kleur, plakt niet, lekker subtiele geur en de kleur is niet knallend maar zeker niet kleurloos!!

Ja ik ervaar m ook als meer bruinig dan roze, maar is natuurlijk volledig afhankelijk van de lipkleur

Ahh ik wil’m al zo lang proberen, ik denk dat ik nog maar eens een Sephorabestellinkje moet plaatsen :grin:

Ik had vandaag een leuk event met de oprichtster van Oskia! Had al 'n dagcreme en masker geprobeerd van ze (van de Renaissance lijn) en heb nu ook het cleansing concentrate, de anti-pollution mist en nieuwe tan drops om uit te proberen! Een van de meest opvallende statements vond ik toch dat anti-oxidatieve bescherming belangrijker is dan spf (vooral in de winter), dus daar wil ik zeker wat over gaan lezen!

Also: heeft iemand ervaring met de RMS eye polish? Met name iemand met vette oogleden? Ik vind ze zo mooi maar ik ben bang dat ze gewoon zullen wegsmelten haha.

RMS is sowieso wel goed daarmee denk ik

Helaas, ik heb rond de middag Aura en Lunar aangebracht en er zit alleen nog wat in de lijntjes :frowning_face:

Voor droge oogleden lijkt ie me wel echt top maar voor mij doet 't jammer genoeg niks. Die Paperlight Cream Eye Colors van Shiseido overigens ook niet, daar baal ik nog steeds van.

1 like

Spuit 11 maar ik heb glossbomb ook en ik vind hem zo mooi. Bij mij is het een my lips but better kleur, bij een vriendin van mij met een lichtere huidskleur is het een bruinige nude, staat haar ook heel mooi. Het is echt mijn lievelingslipgloss omdat het zo flatterend is, lekker ruikt en niet te plakkerig is.

2 likes

oh echt stom :frowning: heb je die van shiseido ook al geprobeerd met iets van primer? Zonde voor zo een duur product

Hier waren toch mensen fan van st moritz zelfbruiner mousse? Geeft die niet af aan witte lakens? Of als je zweet?
Ik gebruik nu de kruidvat selftan mousse maar die geeft nogal af. Gebruik die meestal 's avonds, laat het goed drogen en was dan 's ochtends de kleurfilm in de douche eraf maar nu zijn mijn lakens dus oranje :roll_eyes: en als ik het overdag laat intrekken dan geeft het af aan mijn kleren

De beroemde egf zelfbruinende bodylotion heb ik trouwens ook maar zoek voor nu iets wat iets sneller werkt.

1 like

Ik ben fan! Vind het niet heel erg afgeven, maar dat komt omdat ik de fast tan heb dus het eerst afspoel als ik ga slapen. Moet wel zeggen dat ik een keer ziek ben geweest en heel onrustig/zweterig heb geslapen en nu zit er wel een lichte waas op m’n dekbed. Maar je ziet geen zweetstrepen lopen of iets dergelijks. Als het begint te slijten gebeurd dat wel eerst op plekken waar veel wrijving is of je wat meer zweet (voeten, elleboogholte). Omdat het me zo mee valt zit ik erover te denken om het mee te nemen op vakantie en daar verder te gaan met smeren haha.

Edit: heb ook de ‘gewone’ mousse gebruikt en met de volgende ochtend douchen gaf dat ook wel af idd. Denk dat je dat niet tegenhoud.

1 like

Thanks dat klinkt goed! Dan ga ik ook voor de fast tan. Hoe lang laat jij die zitten voor je het weer afspoelt? En doe je in de tussentijd wel gewoon kleren aan? Want 3 uur in mijn onderbroek rondlopen is niet echt handig haha

Ik ben superwit en als ik het 2 uur laat intrekken ben ik echt poepiebruin voor mijn doen! Ik las reviews dat dit niet voldoende was voor mensen maar voor mij meer dan. Ik loop 10 minuten in m’n string rond en trek dan loszittende (donkere) kleding aan!

Dat las ik inderdaad ook net. Maar ik ben ook heel wit. Zeker mijn benen zijn heel bleek als ik geen zelfbruiner gebruik dus dan zal het voor mij ook voldoende moeten zijn.
Ik ga direct bestellen :sunglasses:

Yup, niks helpt echt. Ik ben toevallig net de review van die Shiseido dinges aan het schrijven, dit is hoe het eruit ziet een half uur na aanbrengen:

image
(Niet letten op de mascara overal haha)

En na ongeveer twee Ă  drie uurtjes is alles van mijn bewegend ooglid weggesmolten :frowning_face: In principe kan ik 'm nog wel dragen want door mijn overhangende oogleden zie je toch niks van mijn bewegend ooglid maar een dikke bummer is het wel.

Ik heb overigens vandaag eindelijk op ons Sandra van Bobbi Brown gereageerd, ik ben benieuwd wat ik terugkrijg.
Hopelijk een nieuwe Shimmer Brick :roll_eyes:

1 like