Hoe kreeg je de twee extra producten erbij? Bij mij worden ze niet toegevoegd zo te zien aan m’n mandje
Ik las net op insta dat je alleen gister die 2 extra producten gratis kreeg
Glossier. En idd slaappillen haha, love de pijnstillers waar je fijner van slaapt😂
Bite beauty idd, kosas en ben wel benieuwd naar make up by mario. Axiology vind je bij ulta, lijkt mij ook heel leuk. Qua skincare ook nog krave beauty?
Kan je ook bestellen? Dan is phyto surgence miss ook leuk om te checken.
Oh glossier is een goede ja! De rest heb ik eerlijk gezegd niet van gehoord, maar ik ga eens kijken, thanks! En pillen inderdaad haha, ook de reispillen die ze daar hebben zijn een stuk effectiever nee helaas, zit gewoon in een Airbnb dus dat is niet handig qua verzenden.
Ik gebruikte deze wenkbrauwpen om mijn wenkbrauwen mee bij te kleuren, maar ik kan hem nergens meer vinden, dus ik vrees dat hij uit het assortiment is. Heeft iemand een tip voor een budget alternatief?
Ik heb voor het eerst bij Charlotte tilbury besteld, hopelijk bevalt het. Ik wilde eerst zo’n box maar had op Reddit de inhoud gevonden en viel me een beetje tegen. Ik heb nu dit
Via cult beauty nog een set met mascara en 2 eyes to mesmerise. Dus kan straks een hele look maken haha
Ohja en je kreeg nog een palette gratis
Oh wat zat in de box dan? Ben wel benieuwd.
Hier staat het in reacties van beide boxen. Er zat ook een luchtje in die grote bijvoorbeeld, daar zit ik echt niet op te wachten
Die parfum van CT stinkt ook echt naar bejaardentehuis 🥲
Ja dat las ik er ook bij haha. Ben sowieso erg kieskeurig met parfum dus leek me geen goede keuze
@Adamas ik wil je even bedanken voor het tippen van de Cetaphil dagcrème. Sinds ik die gebruik is m’n huid flink opgeknapt. Ik heb geen droge plekken meer en hoef ook niet meer met cetomacrogol te smeren. Echt heel fijn Ik heb gebruik hem trouwens alleen 's avonds. Voor overdag gebruik ik nu een dagcrème met spf van CeraVé en kan die ook aanraden. Is een super basic crème met spf, die voedend genoeg is en geen irritatie geeft. Heb die gekocht bij Pazzox, maar je kunt hem ook voor een goeie prijs bij Lookfantastic kopen.
Ik had ook nog wat van Dr Leenarts geprobeerd (facewash, dag- en nachtcrème en dagcrème met spf) maar dat waren allemaal missers. Van één van die crémes ging m’n huid ook weer branden. Weet alleen niet meer welke het was Ben er direct mee gestopt.
Graag gedaan! Deze crème ziet er inderdaad goed uit. Bedankt voor de tip, die ga ik zeker de volgende keer bestellen (als alles weer op is)!
Ik heb van Cerave ook de moisturising cream voor m’n lichaam, die is ook erg fijn. Hoewel ik in die categorie (lichaam) La roche possay Lipikar balsem AP+M nog steeds het meeste gebruik. Misschien voor jou ook nog de moeite waard om te proberen (die van la roche is ook fijn voor in je gezicht)
Die lotion voor het lichaam heb ik al! Inderdaad erg fijn. Trekt ook snel in. Heb net weer een mega fles gekocht, dus ik hou het eerst hierbij haha.
Wat ik wel gek vind is dat er in die dagcrème van CeraVe niacinamide zit en ik dacht juist dat ik daar een branderig gevoel van kreeg, maar dat heb ik bij deze helemaal niet. Even uitzoeken wat die crémes waar ik niet tegen kon gemeen hebben. Misschien kom ik er dan achter.
Hoe kan ik het beste een makeup-eraser gebruiken? Ik heb meerdere doekjes van de Hema, als ik het doekje na gebruik zie haalt hij best veel makeup weg zonder dat ik daar een apart product voor nodig ben maar ik heb toch het gevoel dat mn huid niet 100% net zo schoon wordt als met een cleanser.
Als je makeup en spf gebruikt is het wel aan te raden om een double cleansing te doen. Dus na
doekjes nog een milde reiniging.
Of eerst micellair water of cleansing balm/oil gebruiken en daarna een milde reiniging. Is ook een duurzamere optie.
Ik gebruik maar weinig gezichtsmakeup (poeder, bronzer en blush) en in de winter geen spf want ik zie amper daglicht, dan zou zo’n doekje in theorie dus voldoende moeten zijn? Double cleansing klinkt me dan toch wat beter, bedankt.
Ik hen hem net binnen en er zit gelukkig geen luchtje in! Ik ben echt mega blij met de inhoud! Allemaal mooie producten in de populaire kleuren!
Een doekje verplaatst vooral vuil en haalt het er niet echt af, beetje te vergelijken met een vlek tomatensoep op tafel. Met een doekje haal je het overgrote deel eraf en met iets van schoonmaakmiddel maak je het schoon. Daarnaast zijn doekjes vaak heel ruw voor je huid en kan het je huid zelfs beschadigen, op het eerste oog niet te zien maar op lange termijn vaak wel.
Doekjes zijn sowieso shit, niet goed om mee te reinigen en slecht voor het milieu. Koop dan liever miccelair water en wattenschijfjes maar zoals hierboven aangegeven dan ook een losse reiniger erbij. Liefst een soort balm, die zijn zacht en verzorgend en niet droog.