Jullie maken het niet makkelijk
Is er een ander, beter palette dat jullie dan zouden aanraden? Liefst warme bruintinten?
Jullie maken het niet makkelijk
Is er een ander, beter palette dat jullie dan zouden aanraden? Liefst warme bruintinten?
Ik zou kijken naar het urban decay born to run palette! Neutraal, maar met kleuren die je niet in elk palette hebt. En hele fijne kwaliteit
Een tijdje terug heb ik het Nikkie palette besteld samen met een palette van Viseart (maar dan deze BEAUTY BAY: The destination to explore your beauty obsessions). Ik weet niet hoeveel je aan een palette uit wil geven, want deze is ietsje duurder. En natuurlijk of je de kleuren mooi vindt. Sinds ik dit palette heb gebruik ik hem echt altijd als ik oogschaduw wil dragen. Vind hem zo mooi en de kwaliteit is ook goed.
Die van Nikkie is leuk als je met kleuren kan werken of wil spelen met kleuren. Voor een everyday look vind ik hem niet veelzijdig genoeg.
Ik zou inderdaad ook urban decay aanraden, ook de Naked palettes blijven bij mij groot favoriet. Naked Honey heeft ook veel warme bruintinten (of Naked Heat, maar die is minder veelzijdig denk ik).
Buda beauty heeft ook wel kleine palettes in verschillende kleurschema’s.
Beide merken hebben 30% korting bij iciparis dit weekend
Ik vind nikkie’s palette wel heel leuk (zeker voor deze prijs), maar wel voor erbij. Ik pak hem er wel vaak bij (gebruik de kleur ook wel voor everyday), maar idd niet voldoende als enige pakette
Ik heb een zoeva en tarte palette die echt mn everyday coveren
Sassy siennas van dose of Colors
Mac Flame Boyant
James Charles X Morphe
Die laatste heeft mooie neutrale tinten maar ook felle kleuren en gaat altijd mee op vakantie.
Heeft iemand hier nog aanraders van producten die je in de USA kan vinden? Lipsticks van bite beauty staan al op het lijstje.
Mijn CT bestelling is binnen en I am in looooveee. De oogschaduws in het pillow talk palette vallen bij mij wel echt warm uit, maar alsnog heel mooi. Alles blend als een tiet en op foto’s ziet het er gelijk zo glamorous uit, wow. Voel me echt als een million bucks, maar goed, dat mag ook wel voor die prijs.
Maar mocht iemand hier nog twijfelen, ik zeg doen! Mega korting ook op de Black Friday deals via de officiële site en gratis extra’s
Cerave en cetaphil skincare. Al krijg je dat nu ook wel gewoon hier wat makkelijker.
En ik zou geïnteresseerd zijn in lashify en wella toners voor blond haar maar weet niet of dat je ding is.
En een lading allergie pillen om lekker te slapen
Gewoon lekker alle winkels langs, zijn toch meestal 24/7 open
Oh no ik had zo goed volgehouden om niks te kopen haha maar denk toch dat ik een paar van die oogschaduwquads ga bestellen dan
Ik heb gister de CT Mystery Box besteld, kreeg er ook nog een extra lipstick en oogschaduw quad bij! Ik ben echt zo ontzettend benieuwd…
Ik heb de knoop doorgehakt:
Urban decay kwam hier vaak terug als voorstel, en het honey palette vond ik zelf het mooiste
Oh dat zijn goede aanraders! Ja die toners heb ik toen een aantal jaar geleden via eBay besteld volgens mij, dat is een goede inderdaad! Ja volgens mij is alles daar gewoon open wat een verschil met hier ook hè
Ik zoek een fijne nachtcrème die niet te vet is/snel intrekt en dan het liefst zonder parfum, alcohol en al die dingen. Basic dus.
@tuula heb jij niet een keer via instagram een soort advies op maat voor je verzorgingsproducten gekregen/gedaan? Kan het niet terugvinden, maar zoiets zou ik eigenlijk echt graag ook eens doen!
Ik gebruik altijd de Optical Illusion Complexion Primer van Urban Decay, deze:
Maar hij is werkelijk overal uitverkocht . Op de Ici Paris site is ie zelfs al weken verdwenen.
Ik vrees dat er grote leveringsproblemen zijn of dat ie zelfs discontinued is…
Om vast mijn zoektocht naar een alternatief te starten: Welke primers zijn goede aanraders volgens jullie?
Ik ben zelf erg fan van de Eucerin ultrasensitive en antiredness lijn (vallen verschillende crèmes, voor verschillende huidtypes onder), maar voor sommige mensen wel heel erg basic.
Zijn de producten van Kiehl’s het geld waard? Dacht wat te proberen ivm de korting, maar vind het nog steeds wel duur haha
Die van Laura Mercier vind ik zelf erg fijn, ze hebben ook veel verschillende opties!
Ik blijf altijd terugkomen bij Bepanthen Sensiderm/droge & gevoelige huid crème. Beetje random misschien, aangezien het niet specifiek als gezichtscrème wordt geadverteerd, maar gebruik deze bijna dagelijks als dag- & nachtcrème (met paar andere producten erbij). Gewoon te koop bij de drogist! Bevat geen parfum, wel cetearyl alcohol (geen ‘slechte’ soort alcohol, houdt juist vocht vast). Wel kleine heads up dat er niacinamide in zit, sommigen zijn daar wat gevoeliger voor!
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Olea Europaea Fruit Oil, Isostearyl Isostearate, 1,2-Hexanediol, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Butyrospermum Parkii Butter, Niacinamide, Glyceryl Stearate Citrate, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Limnanthes Alba Seed Oil, Hydrogenated Lecithin, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Sclerotium Gum, Squalane, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Ceramide 3, Citric Acid, Rosmarinus Ocinalis Leaf Extract.
Ik persoonlijk vind van wel, ik grijp er al jaren naar terug ondanks de prijs. Koop het zelf wel alleen als er sale is. Ik heb een droge huid en ben grote fan van de ultra facial cream, het hydro plumping serum en het midnight recovery concentrate. Deze keer ook midnight recovery eye, powerful strength line reducing serum (vit c) en vital skin strengthening super serum gekocht. Daar had ik wel al staaltjes van gebruikt, ben benieuwd of het wat doet bij langer gebruik. Btw, via de nieuwsbrief had ik 30% korting ipv 25. Code is BLACKVIP!