Het Beautytopic #3

Oh wat goed, misschien klopte dit dan toch niet maar durfde niet meer haha. Wat zit er in?

Oeh wat zit er dan in? Ik heb m’n mandje al vol maar misschien kan ik dan beter wisselen :smiley:

Is er iemand die een gezamenlijke bestelling wil plaatsen bij Tarte Cosmetics? Vanaf €60,- is er gratis verzending en er is nu een goede aanbieding (40% korting op alles). Alle producten zijn incl. belasting en invoerkosten, heb twee keer eerder een bestelling geplaatst. Ik wil de shape tape concealer in twee verschillende kleuren, maar €60,- aan concealer vind ik een beetje overdreven. :grimacing:

Oh, ik wil misschien wel! Heb een mini van 1 van hun mascara’s die goed bevalt en wil de Shape Tape graag uitproberen

2 likes

Ik heb even gekeken, dan zouden we al aan het bedrag zitten! Kijk maar even of jouw mascara en concealer kleur op voorraad zijn, en als je het wil dan gaan we even verder in dm. :relaxed:

1 like

Charlotte’s Magic Cream 30ml, Pillow Talk blush en oogschaduw quad, mascara, 2 lippenstiften, 1 lip en cheek tint (die een beetje tegenvalt), een lippotlood en kohlpotlood. Ook kreeg ik er nog een extra Hotlips en oogschaduwquad bij omdat ik op BF had besteld!

Ik had nog niks van CT dus ben er daarom wel erg blij mee, leuk om zo is wat producten te kunnen proberen!

4 likes

Nyx heeft een fijne wenkbrauw pen

2 likes

Misschien is het de hoeveelheid niacinamide? Volgens internet bevat de dag nacht creme (voor de droge huid) van dr Leenarts 4% niacinamide, misschien dat dat te veel is?
Het zou ook nog kunnen dat je op bepaalde zonnefilters een reactie hebt. Jetske Ultee heeft wel een fijne blog hierover.

Als je wil testen zou je dat nog kunnen doen door een beetje crème net onder je elleboog plooi te smeren en een dagje te wachten. Wanneer het rood wordt weet je dat je er gevoelig op reageert en zorg je er niet voor dat heel je gezicht rood wordt. Als je het echt precies wil weten, dan zou ik eens bij de huisarts informeren naar een plaktest bij de dermatoloog/allergoloog.

1 like

Yes, ik kijk straks na werk direct even!

1 like

Ik heb mijn CT Mystery Box ook binnen (de grote) en ben er echt heel blij mee! Heb foto’s gemaakt voor de geïnteresseerden:

klik om te openennnn

en tot slot kwam dit er allemaal gratis bij:

34 likes

En @Spaarlamp zijn geen wegwerpdoekjes hè, zijn die speciale doekjes die je meermalen gebruikt en dan in je was gooit. Leek mij beter voor het milieu dan iedere dag wattenschijfjes want je mikt ze zo bij de handdoeken in (en ze zijn superzacht)

@InternetExplorer Tarte kun je volgens mij ook bij Sephora Frankrijk kopen, is dat niet goedkoper (ivm invoer etc)

Oh van die herbruikbare wattenschijfjes? Die gebruik je gewoon zoals normale wattenschijfjes dus alsnog met een remover erbij. Je hebt ook van die doekjes die claimen zonder remover te werken, alleen met water, maar daarmee moet je zo hard wrijven om je mascara er af te krijgen dat ik er alsnog een olie bij gebruikte.

2 likes

Ik twijfelde even door je reactie, ondanks eerdere ervaringen zonder extra kosten haha, dus heb het nog even nagekeken. Invoerrechten betaal je bij bestellingen van €150 of meer (niet het geval) en op de website staat duidelijk dat belasting en inklaringskosten zijn inbegrepen bij de prijs van de producten. Heb vorige week in Duitsland dezelfde concealer gekocht bij een Sephora Corner in Duitsland (hanteren dezelfde prijzen als Frankrijk), was met 20% korting alsnog €23,-, via deze bestelling €16,80. Dus ondanks dat het wat langer onderweg is, loont het zich wel!

1 like

Ja dat maar dan as doekje voor je gezicht. Op mn ogen zou ik ze inderdaad niet gebruiken, ik vind het met reiniger soms al een prestatie dat alles er af is.

Het is een soort microvezeldoekje, maar dan voor je gezicht.

1 like

Heeft iemand een goede tip tegen pluizig/statisch haar?
Ik gebruik nu enkel een heat protector van lee stafford na het wassen, geen andere producten.

Heel tof! Wat heeft die box eigenlijk gekost?

1 like

Haarserum.

Oké, na 3 dagen gebruik ben ik er wel over uit dat een product er bij gebruiken wel fijn is want mm gezicht voelde heel vies vettig vandaag. Nog niet direct een succes dus, nu een paar dagen double cleansen.

1 like

160 euro!

2 likes