Ik vind mijn Hourglass-kwasten heel fijn maar die zijn ook wel heel erg duur Morphe, Zoeva en Sigma hebben ook goede kwasten, qua foundationkwasten durf ik het niet te zeggen wat die gebruik ik niet, maar neem aan dat ze die ook wel hebben.
De RT sculpting brush en de RT expert face brush vind ik fijn! Een kabuki doet het m voor mij niet en ik vind het vaak teveel gedoe om mijn beauty blender nat te maken etc.
Ik ben fan van de flat kabuki van Sigma. Zie hem even niet los op de website staan maar hij zit in deze set:
Sigma Best of Sigma online kopen | DOUGLAS.
Vind het wel lastig kiezen tussen deze en real techniques spons. Kwast vind ik makkelijker en sneller, maar spons is wel iets mooier en blijft naar mijn idee ook net wat langer mooi zitten.
Kabuki, maar ik gebruik minerale make-up.
Dit is echt mijn holy grail. Kost ff wat maar je doet er zo lang mee. Ik heb er meerdere, maar eentje heb ik al bijna 10 jaar en ziet er qua kwast nog als nieuw uit, alleen de tekst is er af gesleten.
Mijn favo tool: mijn vingers! Iedere dag weer schoon en fris gewassen, super nauwkeurig, zeker voor het initiële aanbrengen. Nu gebruik ik niet zo’n dekkende foundation, maar als je wel een dekkende gebruikt, dan nog, eerst je vingers en dan kiezen wat je de fijnste finish vindt. Ik vind dan een spons fijn, maar ook een schuine kwast. Of een stipling. Wat er schoon is, waar ik het makkelijkst bij kan.
Op reis is dat vaak mijn sculpting brush van RT. Helaas niet meer verkrijgbaar…
Wilde deze kwast van Bobbi Brown ook posten, zeker een aanrader! Ik breng foundation met m’n vingers aan (dus niet direct op de kwast) en gebruik daarna deze kwast om te blenden. Heb met geen andere kwasten zo’n mooi effect behaald (o.a. Real Techniques, Bare Minerals, Hema…). Deze is ook super fijn om cream blush mee aan te brengen.
Welke is het?
De foundation kwast van it cosmetics
De roze beautyblender van Kiko (heeft er verschillende, de roze is echt het best voor mij) en als ik een kwast wil gebruiken deze van Sephora:
Ik gebruik hem al 12 jaar, dit is mijn tweede (de eerste is nog hartstikke prima maar was eigenlijk van mijn zusje). Beste kwast everrr.
Vanwege de BF deals en gratis producten bij besteding van zoveel euro heb ik echt mega veel besteld bij Charlotte Tilbury. Ik ben zoooo benieuwd. Heb tot nu toe alleen twee lipsticks en de flawless filter van dit merk. Daar komen nu dus 4 luxury eye palettes, twee blushes, 4 lipsticks en de Hollywood bronze and glow bij.
https://www.zalando.nl/bobbi-brown-primed-for-winter-vitamin-enriched-set-huidverzorgingsset-y1-boo31g013-s11.html
Ik heb deze gekocht, echt een goeie aanbieding
Zeker goede deal zeg! Wat is dat brilletje dat erbij zit?
Ik denk een verkoelend masker dat je in de koelkast kunt leggen
Zoeva 102 - Silk Finish!
Ik ga eindelijk mijn allereerste oogschaduw palette kopen, maar ik twijfel nog tussen 2…
Die van Nikki lijkt me wel fijn om zowel everyday en party looks mee te maken, maar die van viseart lijkt me dan kwalitatief beter als everyday palette.
What would FF beauty do?
Ik zou ze allebei kopen, maar daar heb je niks aan sorry😂
Ik wilde hetzelfde zeggen @Kerselaar. Eerlijk gezegd vind ik het Nikkie palette niet geschikt voor everyday looks. Althans, niet veelzijdig genoeg om verschillende neutrale looks mee te maken. Ik pak die er echt eerder bij voor de felle kleuren.
De petite pro is superklein,en ik vond hem veel te warm qua kleir. Er zit geen enkele koele tegenhanger in het palette en de kleuren zijn behoorlijk oranje.