Het Beautytopic #3

Ik ben helemaal fan van Australian gold bb cream. Deze is verkrijgbaar in 2 kleuren licht en donker.

Ben sinds kort door een tiktok hack begonnen met winged eyeliner met de vloeibare eyeliner van Hema (BAE, lag al een tijdje nieuw in de la) maar ik merk dat dat een beetje brokkelt ofzo? Ik dacht dat het namelijk mooi zwart hoorde te blijven. Iemand eventueel een aanrader die niet super duur is?

1 like

Essence heeft altijd goede zwarte eyeliner gehad, maar ik moet zeggen dat ik dat al jaren niet gebruik dus ik weet niet of het inmiddels veranderd is.

3 likes

nyx epic ink liner

5 likes

Ik ben fan van gel eyeliner! Het is makkelijker aan te brengen, je maakt het kwastje dat je ervoor gebruikt gewoon weer schoon waardoor je geen gezeur hebt met puntjes die minder mooi worden (de NYX Epic Ink is bijvoorbeeld erg mooi, maar het puntje daarvan gaat altijd vervelend doen nog voor de eyeliner zelf droog is, waardoor hij helemaal niet lang meegaat…) en het droogt mooi mat op. Ik vind ze volgens mij allemaal wel fijn, die van Inglot, Mac, Kiko, L’Oréal en Maybelline zijn voor mij vergelijkbaar. Bij die van L’Oréal (Gel Intenza) zit een heel fijn kwastje.

Qua vloeibare eyeliner is deze mijn one and only:

Ik heb de afgelopen 13 jaar volgens mij alle eyeliners van de wereld uitgeprobeerd en dit is de enige die ik graag opnieuw koop.

6 likes

Oo dankjewel! Die van Kiko is nu in de aanbieding bij zalando. 5,55. Kan ik het op zijn minst voor proberen! Dankjewel!!!

3 likes

haha deze gebruik ik echt al sinds mijn 15e, beste ooit. oldschool but my fave. blijft goed zitten, brokkelt niet en fijn in gebruik. vaak 1 + 1 gratis ook.
gebruik nu wel echt bijna geen eyeliner meer als ik het ooit weer eens doe, dan deze sws.

4 likes

Ik heb toch maar de bareminerals complexion rescue besteld. Een beetje een gokje, maar ik zie wel of het met mijn vette huid te combineren valt. Anders mix ik het wel weer met te matte product haha. (Ik mix sowieso echt alles met elkaar om maar bepaalde meh producten op te maken, meer mensen? :rofl:) Op youtube ziet het er iig bij iedereen zo mooi uit, ook bij mensen met redelijk wat acne.

Weet iemand of je bij Paula’s choice meerdere actie/kortingscodes tegelijk kan gebruiken?

Ik heb een paar dagen terug de black friday korting en welkom korting samen gebruikt!

1 like

Top thanks!

1 like

Ik zoek een lekkere bodybutter. Heeft iemand naast die van de Rituals of body shop nog een tip? Vind die iets te overpriced.

Kneipp vind ik ook een fijn merk!

Bestelling gedaan bij Paula’s choice. Ik ben niet zo van de huidverzorging, maar wil het graag proberen omdat ik me steeds meer stoor aan mijn huid. Door Black friday + welkomstcadeau 78,00 ipv 104,00 en een mini exfoliant cadeau.

4 likes

Therme heeft ook fijne producten en lekkere geuren en is altijd wel ergens in de aanbieding.

1 like

Tip: Net Charlotte tilbury gekocht met korting bij. Cult beauty

Nou, mijn eerste ervaring is iig heel positief. Ziet er heel mooi uit voor een gewone dag! Ik heb het wel flink afgepoederd haha. Het dekt mijn roodheid net genoeg, dat ik geen tomaat ben, maar ook weer geen blush hoef te dragen. (:

Ze hebben ook 40% korting op dingen op hun eigen site! :relaxed:

1 like

Ik heb een nieuwe foundationkwast nodig want die van mij valt van ellende uit elkaar maar zie door de bomen het bos even niet meer.

Wat is jouw favoriete kwastenmerk?

• Zoeva
  • Real Techniques
  • NYX
  • BareMinerals
  • Hourglass
  • Etos eigen merk
  • Essence / Catrice
  • Mac
  • HEMA
  • Morphe
  • Smashbox
  • Anders namelijk …

0 stemmers

Wat voor een soort kwast gebruik jij om je foundation aan te brengen?
image

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ik gebruik mijn handen
  • Kabuki brush
  • Anders namelijk …

0 stemmers

Ik heb een ultiem favoriete foundationkwast gevonden

• Nee ik ben ook nog zoekende
  • Ik weet het niet zeker
  • Ja en ik ga je nu vertellen welke dat is!

0 stemmers

Ik heb een kwastenset van Boozyshop, vind die fijn en is niet duur! Volgens mij hebben zij met Black Friday ook altijd goede deals maar dat weet ik niet zeker

4 likes