Ik ben fan van love Beauty & planet!
Ja SLS inderdaad, parabenen, siliconen etc. Maar begin de indruk te krijgen dat voor mij hetzelfde geldt. Ik heb vrij veel haar, maar wel fijn, dus het wordt ook snel vet.
Je zou weleens kunnen proberen om af te wisselen met mildere shampoos?
Ik heb die van James Charles dus (alhoewel ik het ventje zelf niet zo hoog heb zitten) en ik vind het echt een fijn palette! Ik had 'm niet nodig maar kon 'm toen cheap via Morphe bestellen, dus nu dwing ik mezelf om hem vaak te gebruiken en niet alleen voor de neutrale kleuren te gaan. Dus heb nu ontdekt dat roze me vet staat en had gisteren een mono look met die lichtgroen. Blij mee!
Original en Mineral Detox Shampoo!
Edit: sowieso alles van hun . Duur maar je doet er lang mee en hele fijne producten!
Hahahaha dit is echt typisch zoān āik vind mān klant aardigā verkoopster trucje. Als je maar 1 drupje krijgt dan weet je dat niet aardig bent haha.
Haha nouja dikke prima!
Ik heb een paar dagen geleden de Luminous Silk foundation van Armani besteld, samen met het All Hours Setting Powder van YSL en ik kan niet wachten tot ik mān pakje binnen krijg!!
Mijn fijnste foundation!
Iemand tips voor een fijne tinted moisturizer (behalve die van Laura Mercier)? Heb nu een hele fijne van Garnier uit Frankrijk die mān moeder ooit heeft gehaald, maar die is niet meer verkrijgbaar daar en in Nederland werd/wordt niet verkocht
EstƩe Lauder Day Wear Sheer Tint!
NARS
Iemand met een vette huid ervaring met deze getinte dagcreme?
Of een aanrader voor een ander getinte dagcreme zonder alcohol en parfum?
Ik wil wat meer gaan experimenteren met een lichte basis in combinatie met concealer, omdat ik niet zonodig alles meer wil camoufleren. Daarnaast zorgt volledige dekking in combinatie met een vette huid dat ik mij aan het einde van de dag altijd een beetje āviezigā voel ofzo :ā)
Ik vind deze wel vrij glanzend, dus wellicht dat je daar niet van houdt. Qua dekking vind ik m wel heel mooi, zou dan de mineral veil pressed poeder erover doen, die gaat ook glimmen gedurende de dag een beetje tegen.
Hm, ja heb het idee dat veel getinte dagcremes best wel dewy zijnā¦ Ik heb de mineral veil en gebruik verder ook producten eronder tegen de vette huid, dus misschien kan ik ermee weg komen
Chanel Les Beiges Healthy Glow, als je daar je kleur tussen kan vinden.
Goede deal bij Zalando voor de liefhebbers, MAC Melba (en wat andere kleuren) nu voor 17 euro heb daar ook een mini highlighter van Bobbi Brown voor 16 euro gescoord
Ik ben echt fan van de Laura Mercier oil free tinted moisturizer. Ik gebruik er ook een LM primer bij. Natuurlijke finish en blijft mooi zitten.
Volgens mij werd die van Charlotte tilbury hier laatst ook getipt, maar staat nog op mijn wish list: Healthy Glow