Het Beautytopic #3

Nee ik poeder nooit af, ook foundation niet. Enige poeders die ik gebruik zijn bronzer/blush/highlighter en oogschaduw

4 likes

Ik heb MAC pro longwear concealer en vind die heel fijn. Doe er ook echt een eeuwigheid mee, nu al 1,5 jaar met het flesje terwijl ik 'm bijna elke dag gebruik. Enige nadeel is dat je wel heel voorzichtig met het pompje moet doen omdat er anders te veel uitkomt en dan doe je er dus beduidend minder lang mee :stuck_out_tongue:

2 likes

En @Baymax thanks voor de reacties!

Vind persoonlijk een gezichtsborstel (van bijna €100) om maskers aan te brengen wel echt overdreven haha. Vraag me af wat daar nou de toegevoegde waarde van is. Nog maar even bedenken over de adventkalender :upside_down_face:

Nog niet maar ben ook erg benieuwd. Maar geen idee welke kleur ik precies moet hebben, vooral omdat ik tussen twee kleuren inzit. Was op zoek naar testers, maar kon die niet vinden. Dan is 50+ euro voor een foundation wel erg veel

1 like

Ja je kunt online op de website samplecards bestellen maar die zijn allemaal opperdepop!

1 like

Ja dat snap ik ook niet helemaal, ik heb vorig jaar wel een luna in de sale gekocht en daar ben ik blij mee, maar voor de volle mep zou ik die ook niet kopen. De ufo lijkt me op zich best een fijn ding, maar die prijs… ik bedoel, je moet er ook nog de maskers bij gaan kopen, dus het is ook niet alsof je met 100 euro klaar bent.

2 likes

Ik vind mijn oogschaduw zo saaaaaai de laatste tijd en wil eigenlijk gewoon een nieuwe palette, heeft iemand een tip?

Wat ik nu veel gebruik: Anastasia modern renaissance, beide Jaclyn Hill palettes van Morphe (vooral de eerste), Lorac Pro Palette (die originele zwarte) en Bobbi golden illusion.

Op mijn werk moet ik continue een mondkapje dragen dus doe eigenlijk geen foundation meer op, maar vind daardoor m’n oogschaduw ook meteen stom en saai, maar als ik wel foundation op die heb ik waarschijnlijk morgen een puist door dat stomme mondkapje icm makeup.

Huda beauty naughty nude vind ik top!!

2 likes

Ik heb 2 palettes van Huda gehad, die allereerste en nu zo’n kleine vierkante, maar ik vind die pigmentatie dus helemaal niet zo goed? Bij die eerste las ik dat de eerste drop niet goed was, dat er iets verbeterd was bij de tweede drop dus ik durfde het daarna nog wel aan om een nieuw palette te kopen, maar die ligt dus in de kast wortel te schieten.

Ik weet ook niet wat ik wel zoek hoor :joy:

2 likes

Beauty Bay x Nikkie of Natasha Denona Glam? Of moeten het merken zijn die jullie verkopen?

1 like

Bb x Nikkie heb ik al! Ik wil al jaaaaaren het sunset palette van Natasha, maar kan het echt niet aan mezelf verantwoorden om €125 te betalen :sob:

Zou handig zijn als wij het verkopen, maar hoeft niet perse haha.

Glam is wel de helft goedkoper… En Sunrise, Love en Ze do ook als je iets meer kleur zoekt. Qua oogschaduws vind ik het wel echt een van de fijnste merken. Oh en als je Sunset al jaren wt, gewoon doen (misschien met black friday?)

Als je iets vanuit de winkel wilt vind ik het lastiger, ik heb weinig echt bijzondere releases gezien de afgelopen tijd. Wel dat Physicians Formula nu te bestellen is dus dat is misschien nog leuk om te proberen? Qua kleuren niet direct heel spannend, maar wel een nieuw merk in Nederland. Of gewoon vol losgaan op de glitters, ik vind de liquid glitters van elf best mooi en lekker betaalbaar.

En weer heel wat anders, maar ben zelf ook nog wel benieuwd naar de quads van CT maar dat vind ik weer een beetje te veel van het goede qua prijs

Oh en ik heb sinds twee weken of zo Too Faced pumpkin spice palette weer ontdekt. Maar die was LE en geen idee of die nog wordt verkocht. Niet de beste kwaliteit, maar wel bijzondere kleuren en toch fijn in gebruik

Ik ben er wel tevreden over. Het is wel zo: a little goes a long way. En ik gebruik er altijd een oogcrème onder. Laatst was hij op, maar ze hadden mijn kleur niet. Ik heb toen uit nood de concealer van revolution gekocht, nou ook echt top. Zeker voor die prijs.

3 likes

Ik kan de CT pallets echt aanraden, ik heb ze met korting gekocht dan is t idd niet zo prijzig meer

1 like

Ik ben echt een minimalist en gebruik al jaren bijna alleen concealer en krul mijn wimpers en that’s it.

De enige concealer die bij mij goed dekte, dewy was, goed bleef zitten en geen droogheid vertoonde was de MAC Mineralize Concealer. Maar hij is niet meer verkrijgbaar, zag ik net :sleepy: (first world problems)

Weet iemand een goede dupe? Ik gebruik de concealer een beetje als foundation, maar alleen op een paar gebieden. Hij moet goed blenden en een redelijke dekking hebben, natuurlijk eruit zien…

Of als iemand er nog een heeft liggen in NC20/NW20, betaal ik er graag voor.

Dit is echt zo’n product waarvan ik steeds denk ‘oke ik ga het kopen’ en iets me dan toch weerhoudt. Het concept vind ik top, maar ik vind het duur en lees online niet altijd goede reviews…

Ja dit heb ik dus ook haha ik ga er nog eens over nadenken

@Spaarlamp ik heb nu een tester van de nieuwe Double Wear op mijn smoel zitten en I love it! Was zaterdag bij de counter in de bijenkorf en die vrouw daar vulde 2 potjes om te testen want ‘ja je moet het wel meerdere dagen testen he?’

6 likes

Ik wil graag een wat meer natuurlijke shampoo gebruiken, maar merk dat ik overal vettig haar door blijf houden. Ik heb nu een dure gekocht van Kerastase en toch voelt mijn aanzet vettig. Hebben jullie tips voor een goede shampoo, met wat minder schadelijke ingrediënten, die je haar wel echt goed reinigt?

1 like

Wat zie jij precies als schadelijke ingrediënten?
Ik heb zelf heel vet en dun haar en met mijn haar moet je bijvoorbeeld niet aankomen met SLS vrije shampoos of minder wassen, dan krijg ik echt een talg ophoping, jeuk en roos.