De potjes van Hourglass! 32 euro maar gebruik het heel veel en na ruim een jaar nog steeds niet leeg. Creast met urban decay primer helemaal niet
Zo herkenbaar! Bij de arts zul je wel meerdere stappen moeten doorlopen voordat je roaccutane krijgt. Ik heb zelf 2 kuren gehad (9 en 6 maanden) en daarna was het weg voor een paar jaar, totdat vorig jaar de mondkapjes kwamen.
Ben zelf nu bezig met tretinoine crème, als ik het hiermee niet onder controle krijg ga ik ook weer naar de huisarts (ben zelf arts dus kan me dit voorschrijven, mag niet bij roaccutane).
Dat is waarschijnlijk post inflammatoire hyperpigmentatie/erytheem. Het versneld vernieuwen van de huid werkt hier goed tegen, denk aan AHAs of retinol. Maar ook vitamine C zou hier goed tegen moeten werken, of andere pigment oplichtende ingrediënten. Ik zou niet zo snel bang zijn om dit te gebruiken bij een donkere huid, enkel met heftige peelings met hogere concentraties kan je pigmentverschuivingen krijgen.
Zelf ga ik dan icm bovenstaande producten voor een peeling, maar als het niet helpt een fractionele laserbehandeling en dat heeft tot nu toe altijd wel goed geholpen. De volgende keer wil ik ook microneedling proberen.
Weet niet helemaal of het hier hoort maar heeft iemand ervaring met TanRevel? Werkt het fijn? En is het zo dat je sprayt, 20 minuten wacht en dan kan aankleden en opmaken enzo of moet je daar toch 4 uur mee wachten en dan douchen? Het is me namelijk niet helemaal duidelijk. Twijfel erover om het te bestellen want gebruik nu elke keer mousse maar dit ziet er zo makkelijk uit. Zou dan voor de Pro gaan.
Ugh ik gebruik een nieuwe toner (Ole Henriksen dark spot toner) maar ik heb nu echt een explosie aan ontstekingen op mijn kin Heb wel het gevoel dat mijn huid juist aan het opruimen is, maar het is echt naar en pijnlijk… Iemand tips? Toch gewoon doorgaan?
Hoe lang gebruik je de toner nu? Ik zou een nieuw product wel een paar weken de tijd geven, behalve als je allergische reacties oid krijgt.
Iets langer dan een week. Heb niet het gevoel dat het een allergische reactie is. Het zijn meer mini-puistjes die nu uitgroeien tot grotere ontsteking. Ik merk dat mijn huid eromheen wel gladder voelt, dus dat maakt ook wel dat ik geneigd ben om het nog even door te zetten. Maar vind die ontstekingen echt zo vervelend, schaam me er ook gewoon heel erg voor.
Tarte tinted moisturizer? Weet de volledige naam even niet.
Ik gebruik deze heel vaak en is minder dekkend dan die van NYX. Ben helaas niet bekend met die van Hema dus kan het niet met zekerheid zeggen of het een dupe is.
NARS tinted moisturizer? Ben ik zelf erg tevreden over.
Heeft een van jullie de foreo ufo mini?
Ik wil een adventkalender bestellen waar deze in zit, maar vraag me ineens af of deze alleen bedoeld is voor maskers of ook om mee te reinigen? ik dacht dat het een reinigingstool is maar volgens mij is het dat dus niet
Is de adventkalender van zalando beauty
Heeft iemand van jullie al de foundation van Lisa Eldridge geprobeerd?
Ik heb gisteren dat vakje geopend van de adventkalender waar de foreo in zit. Ik heb het nog niet gebruikt, maar op de verpakking hebben ze het alleen over ‘een nieuwe manier van een masker aanbrengen’.
Aan het borsteltje te zien denk ik niet dat het geschikt is als reinigingstool.
Alleen voor maskers volgens mij, voor reiniging hebben ze de foreo luna.
Ik heb de bae shake up tint als vervanger voor die van Glossier want die levert niet naar NL. Volgens mij een letterlijke dupe
Weet niet waar je bent, maar levert Glossier daar?
Verder gebruik ik de tintes face oil van Kosas, die vind ik heel fijn, maar ik heb een hele droge huid en weet niet of olie precies is wat je zoekt.
Wat zijn jullie ervaringen met de too faced concealer, met name voor onder de ogen?
Retedroog en heel dik
Heb je een andere aanrader voor onder de ogen (voor tegen donkere kringen en gewoon om dus gewoon een frisse look te krijgen)?
Voor donkere kringen een corrector, alleen een concealer is dan vaak niet genoeg. Wellicht als je m net opbrengt dat je denkt Yes dat is genoeg, maar na een paar uur komt de verkleuring er vaak doorheen. Mijn favo corrector is die van Bobbi Brown, de creamy is wat dekkender en de serum variant is voor een drogere huid mooi. Heb nu een paar dagen de nieuwe concealer van Lancôme gebruikt en vind m heel fijn, gebruikte daarvoor de True skin concealer van Catrice en die vind ik wel oké.
Oh ja ik heb een corrector van BB toevallig! Ik ga even checken bij die van lancome, alvast inslaan met de singles days korting overal…
Poeder jij hem ook af?
Ik doe eigenlijk alleen concealer van Nars op m’n donkere kringen en dat werkt voldoende. Heb vroeger wel het correctie van BB geprobeerd maar vond het teveel gedoe.